Μικρότερες απο τις προβλεπόμενες ήταν οι πωλήσεις στο τρίτο τρίμηνο για δύο από τις μεγαλύτερες ζυθοποιίες στον κόσμο, τη βελγική πολυεθνική Anheuser-Busch InBev και τη δανέζικη Carlsberg.
Οπως αναφέρει το Reuters, η υποχώρηση των πωλήσεων ήταν αποτέλεσμα της αλλαγής στην Κίνα όπου οι καταναλωτές περιόρισαν τις δαπάνες τους πίνοντας λιγότερο ή επιλέγοντας φθηνότερη μπύρα.
Μπύρα: Οι μεγάλες ζυθοποιίες επλήγησαν από την επιβράδυνση της Κίνας
Τα κέρδη και τα έσοδα της παγκόσμιας ηγέτιδας AB InBev έπεσαν κάτω από τις προσδοκίες των αναλυτών, στέλνοντας τις μετοχές της σχεδόν 4% χαμηλότερα, καθώς η επαναγορά μετοχών ύψους 2 δισ. δολαρίων και η αύξηση των κατευθυντήριων γραμμών απέτυχαν να κερδίσουν τους επενδυτές.
Οι όγκοι και τα έσοδά της μειώθηκαν κατά διψήφιο ποσοστό στην Κίνα, ενώ σε άλλες μεγάλες περιοχές, όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, το Μεξικό και η Ευρώπη, παρατηρήθηκε επίσης μείωση του όγκου. Η AB InBev επικαλέστηκε χαμηλότερη καταναλωτική ζήτηση και δήλωσε ότι οι πωλήσεις σε μπαρ και εστιατόρια στην Κίνα ήταν ιδιαίτερα αργές.
Οι παραγωγοί μπύρας ανέμεναν ανάκαμψη των περιθωρίων και των όγκων φέτος, αλλά οι υποτονικές οικονομίες και ο υψηλός πληθωρισμός και τα επιτόκια κράτησαν τους πελάτες πίσω.
Οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες και ο ανταγωνισμός από φθηνότερους, τοπικούς αντιπάλους έχουν προσθέσει στον αντίκτυπο.
Η τρίτη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο Carlsberg , η οποία παράγει μπύρες όπως η Kronenbourg 1664 και η Tuborg, καθώς και το ομώνυμο εμπορικό σήμα της, είδε τους όγκους να μειώνονται κατά 1,3%, επικαλούμενη παράγοντες όπως ένας «πολύ αδύναμος» καταναλωτής στην Κίνα.
Premium και Mainstream
Ο διευθύνων σύμβουλος της Carlsberg , Γιάκομπ Ααρουπ – Αντερσεν δήλωσε στο Reuters ότι η εταιρεία θα προσαρμόσει, βραχυπρόθεσμα, μια στρατηγική στην οποία βασίζονται οι ζυθοποιοί εδώ και χρόνια: την ανάπτυξη και προώθηση ακριβότερων εμπορικών σημάτων, που προωθούνται ως premium μπύρες, για να αντισταθμίσουν την πτώση των όγκων.
«Στις αγορές όπου βλέπουμε σημαντική πίεση στις premium, ανακατανέμουμε μέρος της εστίασής μας για να διασφαλίσουμε ότι προωθούμε σωστά γύρω από τις σωστές mainstream μάρκες», δήλωσε.
Latest News
Ένα σπάνιο Blended Scotch 52 ετών στη «συλλογή» της Johnnie Walker
Τι κάνει το νέο 52χρονο Blended Scotch της Johnnie Walker τόσο εκπληκτικό
Εγκρίνεται η συγχώνευση των Vodafone-Three στη Βρετανία
Η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών (CMA) στη Βρετανία ανακοίνωσε ότι η συγχώνευση θα μπορέσει να προχωρήσει εάν και οι δύο εταιρείες υπογράψουν «δεσμεύσεις για επενδύσεις δισεκατομμυρίων»
Δικαστικό μπλόκο στη συμφωνία της Boeing με συγγενείς θυμάτων των δύο συντριβών
Ομοσπονδιακός δικαστής των ΗΠΑ απέρριψε τη συμφωνία μεταξύ συγγενών θυμάτων δύο συντριβών αεροσκαφών Boeing με την εταιρεία
Πώς να μετατρέψετε τις αποταμιεύσεις σε επενδύσεις - Η Λαγκάρντ προτείνει
H Ευρώπη συχνά αγωνίζεται να μετατρέψει τις ιδέες σε νέες τεχνολογίες που μπορούν να οδηγήσουν την ανάπτυξη, τονίζει η Κριστίν Λαγκάρντ
Η Κίνα πέρασε τον Ρουβίκωνα - Αίτημα προς κινεζικές εταιρείες να μην χρησιμοποιούν αμερικανικά μικροτσίπ
Οι βιομηχανικές ενώσεις της Κίνας παροτρύνουν τις εταιρείες να στραφούν σε τοπικές λύσεις, λέγοντας ότι οι αμερικανικοί ημιαγωγοί δεν είναι πλέον «ασφαλείς ή αξιόπιστοι»
Γαλλία, όπως Ελλάδα;
Εγκυμονεί στη Γαλλία μία νέα κρίση χρέους μετά την Ελλάδα; Τα στοιχεία είναι ανησυχητικά, αλλά η δυναμική της οικονομίας δεν συγκρίνεται με την ελληνική
Περισσότεροι και ακόμα πιο πλούσιοι οι δισεκατομμυριούχοι - Έκθεση UBS
O αριθμός των δισεκατομμυριούχων αυξήθηκε σε 2.682 από 2.544 και η περιουσία τους σε 14 τρισ. δολ. από 12 τρισ. δολ
Οι όροι της Λεπέν για τη στήριξη του νέου πρωθυπουργού - Αισιοδοξία για τον προϋπολογισμό
Μιλώντας στο Bloomberg, η Μαρίν Λεπέν δήλωσε ο προϋπολογισμός θα μπορούσε να εγκριθεί σε «μερικές εβδομάδες»
Κοινό ταμείο για την Άμυνα 500 δισ. ευρώ σχεδιάζει η Ευρώπη
Η πρωτοβουλία κρατών της ΕΕ για το αμυντικό ταμείο, είναι ανοιχτή σε χώρες όπως η Βρετανία και «επενδύει» πολλά στις αγορές ομολόγων.
Ανοδος στις λιανικές πωλήσεις της ευρωζώνης τον Οκτώβριο - Αύξηση στα τρόφιμα και ποτά
Σε μηνιαία βάση, τον Οκτώβριο, οι λιανικές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 0,5% στη ζώνη του ευρώ και κατά 0,3% στην ΕΕ