Από τη βιωσιμότητα των προϊόντων του ομίλου L’ Oreal και τις ανακυκλώσιμες συσκευασίες μέχρι τις αξίες και την ηθική του που αποτυπώνονται στη νέα καμπάνια, αλλά και την επένδυση σε ένα micro forest στην πολύβουη Κυψέλη, η γαλλική πολυεθνική εταιρεία επιχειρεί με κάθε τρόπο να κάνει… θόρυβο, να προκαλέσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών για ένα καλύτερο μέλλον.
«Έχουμε ευθύνη ως ηγέτες στον κλάδο μας να κάνουμε “θόρυβο” για έναν καλύτερο κόσμο», επισήμανε η Alessandra Delfini, CEO της L’ Oreal Hellas στο πλαίσιο του 4ου ΟΤ FORUM «Ένα νέο παραγωγικό πρότυπο – «”Ελλάδα 2030″» που διοργανώνει ο Οικονομικός Ταχυδρόμος στις 2 και 3 Δεκεμβρίου στο Μικρό Χρηματιστήριο Αθηνών.
ΟΤ FORUM «Ένα Νέο Παραγωγικό Πρότυπο – “Ελλάδα 2030”» – Λεπτό προς λεπτό η πρώτη μέρα
Στην «καρδιά» της L’ Oreal
Ήταν το 2020 όταν ο όμιλος L’ Oreal εγκαινίασε σε παγκόσμιο επίπεδο το πρόγραμμα βιωσιμότητας «L’ Oreal for the Future», με το οποίο έθεσε ως στόχο μέχρι το 2030, να μειώσει κατά 50% κατά μέσο όρο και ανά τελικό προϊόν, τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου που συνδέονται με τη μεταφορά των προϊόντων του, σε σύγκριση με το 2016.
Δεν πρόκειται ωστόσο για κάτι ολότελα καινούργιο, καθώς η βιωσιμότητα ως θεωρία και πράξη βρίσκεται στον πυρήνα της L’ Oreal ήδη από το 1979, όταν έθεσε τέλος στις δοκιμές σε ζώα.
Το πρόγραμμα «L’ Oreal for the Future» περιλαμβάνει και μια σειρά από μικρά βήματα και σε εθνικό επίπεδο. Με το δεδομένο πως η αύξηση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα είναι ένα τεράστιο πρόβλημα, η εταιρεία σκοπεύει το 2025 παγκοσμίως να φτάσει το 100% σε ΑΠΕ σε κάθε της εργοστάσιο.
«Ήδη το κλείσιμο του 2023 μάς βρήκε στο 91%. Στην Ελλάδα στο κέντρο διανομής στον Αυλώνα, μειώσαμε την ενεργιακή κατανάλωση και ανανεώσαμε τον στόλο των υπαλλήληων, φτάνοντας το -50% σε επίπεδα εκπομπών για την Ελλάδα. Η δέσμευσή μας είναι μακρόπνοη με φιλόδοξο KPI για το 2030, από τη συσκευασία, έως τις φόρμουλες και το ψηφιακό μάρκετινγκ», επισήμανε η κα. Delfini.
Το θέλει ο καταναλωτής
Σύμφωνα με την CEO της L’ Oreal Hellas, 6 στους 10 Έλληνες καταναλωτές θέλουν οι εταιρείες να αναλάβουν δράση για να επιλυθούν τα περιβαλλοντικά ζητήματα, κάτι που δείχνει πως η πίεση για ανάληψη δράσης, όπως επισημαίνει η ίδια η κα. Delfini, «είναι πιο ισχυρή στην Ελλάδα από ότι σε άλλες χώρες».
Αφουγκραζόμενοι αυτό που θέλει ο καταναλωτής, η εταιρεία λάνσαρε μια καινοτόμα καμπάνια, που δεν επικεντρώνεται στα προϊόντα αλλά στις αξίες της L’ Oreal, που μπορούν να συμβάλλουν στη θετική αλλαγή χάρη στην ομορφιά. «Ανεξάρτητα από το εάν κάποιοι θεωρούν ότι η ομορφιά είναι επιφανειακή εμείς πιστεύουμε πως μπορεί να συμβάλει στην κοινωνική πρόοδο».
Για να μετουσιωθεί η κουλτούρα της εταιρείας σε πράξη, εξάλλου, η L’ Oreal Hellas δημιούργησε στην Κυψέλη ένα μικρο-δάσος σε συνεργασία με το Δήμο Αθηναίων, όπου οι πολίτες μπορούν να κάνουν βόλτα, καταλαβαίνοντας πώς μπορεί ταυτόχρονα μια βιώσιμη προσέγγιση να βελτιώσει τις συνθήκες ζωής για όλους.
Εμπιστοσύνη στην ελληνική αγορά
Για την ανθεκτικότητα της ελληνικής αγοράς και το εξαιρετικό προφίλ του καταναλωτή μίλησε η κα. Delfini στο 4ο OT FORUM, κάνοντας λόγο για τον κλάδο της ομορφιάς που έχει υψηλή διείσδυση σε σχέση με άλλες αγορές. «Οι Έλληνες αγοράζουν, μάλιστα δαπανούν πάνω από 600 ευρώ κατ’ έτος, που είναι ένα μεγάλος αριθμός. Εμπιστεύονται τους ειδικούς και δεν φοβούνται γι’ αυτό.
Με την κατηγορία της ομορφιάς να αναπτύσσεται διαχρονικά με +4-5% με σταθερό ρυθμό ανάπτυξης εκτός των πανδημικών ετών και παρά τη γοργή επιτάχυνση λόγω της ευφορίας που ένιωθαν οι καταναλωτές, την τελευταί διετία, όλα «δείχνουν πως οι συνθήκες θα ηρεμήσουν και όλοι θα επιστρέφουμε πράγματι στην κανονικότητα», σημείωσε η κα. Delfini.
Latest News
Πώς οι εισηγμένες ενσωμάτωσαν τους κανόνες εταιρικής διακυβέρνησης
Στο Συνέδριο που διοργάνωσαν η Επιτροπή Κεφαλαιαφοράς και ο ΣΕΒ, στελέχη της αγοράς μίλησαν για τους νέους κανόνες εταιρικής διακυβέρνησης
Τεχνική βοήθεια στην Ελλάδα από την ΕΤΕπ για την απολιγνιτοποίηση
Η τεχνική βοήθεια της ΕΤΕπ, συνολικής αξίας 2,75 εκατομμυρίων ευρώ, σε πρώτη φάση, θα προσφερθεί δωρεάν σε πέντε περιφέρειες
Κώδωνας κινδύνου από ΣΕΒ για τις τιμές ενέργειας – «Δεν υπάρχει συνομιλητής στην Ευρώπη», απαντά ο Σκυλακάκης
«Δεν λειτουργεί η ενιαία ευρωπαϊκή αγορά ενέργειας» τόνισαν οι βιομήχανοι στον Σκυλακάκη – Την απουσία πολιτικής στις Βρυξέλλες επισήμανε ο υπουργός στο ΓΣ του ΣΕΒ
Άνοδος 11,1% στην παραγωγή ασφαλίσεων το δεκάμηνο του 2024 [πίνακες]
Οι ασφαλίσεις ζωής αυξήθηκαν 12,2% και οι ασφαλίσεις κατά ζημιών 8,7% - Τι δείχνει η μηνιαία έρευνα της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος
Οι αλλαγές που φέρνει στην εταιρική διακυβέρνηση η εκλογή Τραμπ - Τι εκτιμούν Θεοδωρικάκος, Λαζαράκου και Αικατερινάρη
Η εταιρική διακυβέρνηση και η σημασία τους για της ελληνικές επιχειρήσεις, στο προσκήνιο του συνεδρίου του ΣΕΒ και της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς
Τράπεζα Πειραιώς: Ορισμός νέου Chief Audit Executive & νέου Group Compliance Office
Τι αναφέρει ανακοίνωση της τράπεζας Πειραιώς
ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ: Αυξήθηκε σε 88,42% το ποσοστό της Masdar
Στις 23 Ιανουαρίου η Masdar απέκτησε συνολικά 74.904 μετοχές της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Στα σκαριά μεγάλο τραπεζικό deal - Η Monte Paschi προσεγγίζει την Mediobanca
H μετοχή της Monte Paschi έχει υπερδιπλασιαστεί τους τελευταίους 12 μήνες και η κεφαλαιοποίηση της έχει ανέλθει στα 8,8 δισ. ευρώ
Άλμα κερδών για την Bic Bιολέξ που «ξυρίζει» 5 ηπείρους με ελληνικό προϊόν
Άλμα κερδών 322% για τη Bic Bιολέξ - Επενδύσεις 74 εκατ. την τριετία 2022-2024 - Από τις λεπίδες ΑΣΤΟΡ στις παγκόσμιες πατέντες
Μ. Καραμολέγκος στον ΟΤ: «Η τροφοδοσία μετά την πυρκαγιά έχει… ρολάρει»
Ο ιδιοκτήτης της αρτοβιομηχανίας «Καραμολέγκος», Μανώλης Καραμολέγκος μιλάει για τη ζημιά στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Κορωπί – Περιμένει το πόρισμα της Πυροσβεστικής