
«Παρά την αβεβαιότητα που προκαλούν οι διεθνείς γεωπολιτικές εξελίξεις και οι αυξανόμενες ανάγκες αντιμετώπισης της κλιματικής κρίσης, η ελληνική οικονομία συνεχίζει να δείχνει αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα καθώς συνδυάζει τη δημοσιονομική σύνεση με την οικονομική ανάπτυξη», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο υφυπουργός Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής Στέφανος Γκίκας, με αφορμή την ψήφιση του Προϋπολογισμού του έτους 2025.
Και συνεχίζει:
«Με στόχο την περαιτέρω θωράκιση της οικονομίας και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών, η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη προχωρά και το 2025 σε νέες δημοσιονομικές παρεμβάσεις που επικεντρώνονται στη στήριξη του διαθέσιμου εισοδήματος των πολιτών, στην προσέλκυση νέων επενδύσεων, στην αντιμετώπιση του δημογραφικού και του στεγαστικού ζητήματος αλλά και της κλιματικής κρίσης και βέβαια, στην ενίσχυση των βασικών πυλώνων του κράτους όπως η υγεία, η παιδεία και η άμυνα.
Ο περιορισμός της φοροδιαφυγής, η μείωση της φορολογίας – αφού μειώνονται επιπλέον 12 φόροι – η δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, η ενίσχυση των εισοδημάτων, η εφαρμογή αποτελεσματικών κοινωνικών πολιτικών και η στήριξη των επενδύσεων, συνιστούν μια ισορροπημένη και υπεύθυνη δημοσιονομική πολιτική, την οποία θα συνεχίσουμε να ακολουθούμε, με στόχο τη στήριξη της κοινωνίας και τη διατήρηση της διεθνούς αξιοπιστίας της χώρας μας.
Ειδικότερα, στο Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, οι πιστώσεις του τακτικού προϋπολογισμού είναι αυξημένες σε σχέση με το 2024 και πρόκειται να χρηματοδοτήσουν δράσεις για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της ναυτιλίας, τη φύλαξη θαλασσίων οδών και τη διαχείριση των μεταναστευτικών ροών, τη ναυτική εκπαίδευση, την αύξηση της νυχτερινής αποζημίωσης του προσωπικού, τις αυξήσεις σε επιδόματα, την καταβολή στεγαστικού επιδόματος στους φοιτητές των Ακαδημιών του Εμπορικού Ναυτικού και φυσικά να ενισχύσουν την εφαρμογή στοχευμένων μέτρων για την εθνική νησιωτική πολιτική».


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα