
Συνέδριο για την ασφάλεια και τη ναυτιλία, προτίθενται να διοργανώσουν οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης, που είναι υπεύθυνοι εδώ και έναν χρόνο για επιθέσεις σε πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα.
Οι Χούθι προτείνουν την διοργάνωση διαδικτυακού σεμιναρίου με θέμα την «ασφάλεια της ναυσιπλοΐας στην Ερυθρά Θάλασσα» και ζητούν από τον διεθνή ναυτιλιακή έκδοση Tradewinds να καταθέσει ιδέες για το περιεχόμενο του σεμιναρίου.
Χούθι: Πώς μετατράπηκαν σε υπολογίσιμη δύναμη και παγκόσμια απειλή
Το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εστάλη στο Tradewinds από έναν υπεύθυνο εκδηλώσεων του Κέντρου Συντονισμού Ανθρωπιστικών Επιχειρήσεων (Hocc), του φορέα που έχει στείλει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε ναυτιλιακές εταιρείες απειλώντας με επιθέσεις.
Το e-mail και η διεθνής ναυσιπλοΐα
Όπως αναφέρει το Tradewinds το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαιώθηκε από τους Χούθι ως γνήσιο και ενθαρρύνει την υποβολή προτάσεων σχετικά με την «τρέχουσα κατάσταση της ασφάλειας της ναυσιπλοΐας στην Ερυθρά Θάλασσα και τον Κόλπο του Άντεν, καθώς και τον ρόλο της Δημοκρατίας της Υεμένης στην ασφάλεια της διεθνούς ναυσιπλοΐας».
Το αίτημα διατυπώνεται «στο πλαίσιο της ενίσχυσης της συνεργασίας και της συζήτησης θεμάτων κοινού ενδιαφέροντος», αναφέρεται στο ηλεκτρονικό μήνυμα.
«Η ενεργός συμμετοχή σας θα συμβάλει αναμφίβολα στη διασφάλιση της επιτυχίας αυτής της εκδήλωσης και στην επίτευξη του επιθυμητού αποτελέσματος», αναφέρεται.
Ο διάπλους της Ερυθράς Θάλασσας
Υπενθυμίζεται ότι λιγότερο «φιλικά» μηνύματα έχουν αποστείλει στο πρόσφατο παρελθόν οι Χούθι προς ναυτιλιακές εταιρείες με τα οποία προειδοποίησαν τους πλοιοκτήτες ότι τα πλοία θα πρέπει να ανταποκριθούν στις αρχές των ανταρτών διαφορετικά ή να τους «απαγορευτεί» ο διάπλους της Ερυθράς Θάλασσας.
Όπως ανέφεραν τα πλοία που κατέπλευσαν σε ισραηλινά λιμάνια «θα αποτελέσουν άμεσο στόχο των ενόπλων δυνάμεων της Υεμένης σε οποιαδήποτε περιοχή κρίνουν κατάλληλη».
Από τον Νοέμβριο toy 2023, οι υποστηριζόμενοι από το Ιράν αντάρτες Χούθι εξαπολύουν συχνά επιθέσεις εναντίον εμπορικών πλοίων στα ανοικτά της Υεμένης, σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους Παλαιστίνιους στη Λωρίδα της Γάζας, μετά το ξέσπασμα του πολέμου μεταξύ Ισραήλ και Χαμάς.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες