
Αυξάνονται οι επιδόσεις στον τομέα της κρουαζιέρας του ΟΛΠ, ο οποίος καλωσόρισε το VIKING SATURN, πρώτο κρουαζιερόπλοιο για τη νέα χρονιά, διοργανώνοντας ειδική εκδήλωση με ανταλλαγή τιμητικών πλακετών, αλλά και κεράσματα, τα οποία δόθηκαν σε όλους τους επιβάτες κατά τη διέλευσή τους στον Σταθμό Κρουαζιέρας.
H εταιρεία Viking δραστηριοποιείται σταθερά στο λιμάνι του Πειραιά καθ’ όλη τη διάρκεια κάθε έτους, πραγματοποιώντας κρουαζιέρες αποεπιβίβασης και το 2025 αναμένεται να αφιχθεί στον λιμένα 41 φορές με 10 πλοία της, έναντι 28 αφίξεων το 2024 με 7 πλοία.
ΤΑΙΠΕΔ: Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Τα στοιχεία για την κρουαζιέρα
Σύμφωνα με τα προσωρινά στοιχεία, όπως αναφέρει ανακοίνωση του ΟΛΠ, το έτος 2024 επιτεύχθηκαν ιστορικά ρεκόρ επιβατών κρουαζιέρας τόσο στο σύνολο, καθώς εξυπηρετήθηκαν περισσότεροι από 1,7 εκατ. επιβάτες έναντι 1,5 εκατ. επιβάτες το 2023 όσο και στους επιβάτες αποεπιβίβασης (homeport) που ξεπέρασαν το 1 εκατ. έναντι 800.000 το 2023.
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023, εκ των οποίων πάνω από 600 ήταν homeport. Ωστόσο, ακόμα πιο δυναμική φαίνεται να είναι η νέα χρονιά για τον κλάδο της κρουαζιέρας στο λιμάνι Πειραιά, καθώς οι προκρατήσεις σημειώνουν μεγάλη αύξηση και πλέον ανέρχονται σε περίπου 940 αφίξεις πλοίων.

Ο CEO της ΟΛΠ Α.Ε. κ. Su Xudong εξέφρασε τη μεγάλη του ικανοποίηση για τη σημαντική και συνεχή άνοδο της κρουαζιέρας στον Πειραιά, τονίζοντας ότι η θέση του λιμένα και της χώρας σε συνδυασμό με τις επενδύσεις και την αναβάθμιση των υποδομών και των υπηρεσιών από μέρους της ΟΛΠ Α.Ε. αποδίδουν και φέρνουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Το πολυτελές πλοίο Viking Saturn, χωρητικότητας 930 επιβατών το οποίο πρόκειται να καταπλεύσει στον λιμένα Πειραιά πέντε ακόμη φορές μέσα στη νέα χρονιά, έχει μήκος 228 μέτρα και διαθέτει 9 καταστρώματα.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)