
Με θετικό πρόσημο έκλεισε η χρονιά για αλυσίδες, όπως η Sephora, Zara και H&M, που σκαρφάλωσαν στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων των καταναλωτών, καθώς η εμπορική κίνηση και οι τζίροι κινήθηκαν ανοδικά κατά τη διάρκεια των γιορτών σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Αυτό αποδείχθηκε και από τους χιλιάδες επισκέπτες που κατηφόρησαν την οδό Ερμού, με τους Ισραηλινούς, τους Κινέζους και τους Σαουδάραβες να κερδίζουν τα πρωτεία και στις αγορές, καθώς οι επισκέψεις τους σε καταστήματα μεγάλων αλυσίδων μόδας και ομορφιάς άφησαν υψηλό αποτύπωμα στους τζίρους, με τα καλάθια τους να γεμίζουν με προϊόντα, που πολλές φορές ξεπερνούσαν ακόμη και τα 400 ευρώ ανά επίσκεψη.
Από τη Sephora στην Kiko Milano: Όλοι στη μάχη για τους… Zalphas
Το retail σε Sephora, Zara, H&M είναι… πολύγλωσσο
Η εξοικείωσή τους με τα είδη και τις κολλεξιόν που προσέφεραν οι συγκεκριμένες μάρκες, αποτέλεσε το πρώτο βήμα και το βασικό λόγο ενίοτε που τους οδήγησε στα κεντρικά καταστήματά τους επί της οδού Ερμού.
Εκεί όμως βρέθηκαν μπροστά σε ένα concept εξυπηρέτησης που ακολουθεί μια συγκεκριμένη στρατηγική, όπως φάνηκε από τα ταμπελάκια -«language pins» όπως τα χαρακτηρίζουν οι αντίστοιχες πολιτικές του εξωτερικού-, όπου αναγράφονται οι γλώσσες που μιλά ο εκάστοτε πωλητής.
Πρόκειται για δεξιότητα και γνώση η οποία εξάλλου αποτελεί πρόσθετο πλεονέκτημα για όσους προσλαμβάνονται να εργαστούν στα δημοφιλή καταστήματα των αλυσίδων σε εμπορικά καταστήματα, malls ή πιάτσες που προσελκύσουν τουρίστες και επισκέπτες από το εξωτερικό.
Όπως έχει διαμορφωθεί η σημερινή αγορά, η πολύγλωσση υποστήριξη δεν αποτελεί πλέον πολυτέλεια αλλά αναγκαιότητα για τους λιανοπωλητές προκειμένου να προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες πελατών, να εξυπηρετούν και να αυξάνουν επιτυχώς την πελατειακή τους βάση, να αυξάνουν τις πωλήσεις και να ευδοκιμούν σε ένα ανταγωνιστικό τοπίο.
Σύμφωνα με έρευνα της PwC, σχεδόν τρεις στους τέσσερις πελάτες (70%) αισθάνονται πιο πιστοί στις εταιρείες που προσφέρουν υποστήριξη στη μητρική τους γλώσσα
Η πολύγλωσση υποστήριξη ενισχύει τελικά τα κέρδη
Αυτή η εστίαση στην καταναλωτική εμπειρία δεν είναι απλώς μια περαστική τάση που «καλοπιάνει» τους πελάτες, αλλά μάλλον μια θεμελιώδης αλλαγή στη συμπεριφορά των brands προς τους πελάτες τους.
Εξάλλου, σύμφωνα με έρευνα της PwC, το 32% των πελατών θα απομακρυνθούν για πάντα από μια μάρκα μετά από μία μόνο κακή εμπειρία. Οι επιχειρήσεις που ενστερνίζονται τη συγκεκριμένη τάση ως στρατηγική επιταγή τοποθετούνται σε θέση μακροπρόθεσμης επιτυχίας. Ένα κρίσιμο μέρος αυτής της θετικής καταναλωτικής εμπειρίας είναι η παροχή υπηρεσιών σε πολλές γλώσσες – ιδανικά και στη μητρική γλώσσα του πελάτη.
Από την άλλη πλευρά, οι επιχειρήσεις που παρέχουν πολύγλωσση υποστήριξη βλέπουν απτά οφέλη, όπως η ενίσχυση της αφοσίωσης που βελτιώνει τη συνολική διατήρηση των πελατών.
Σχεδόν τρεις στους τέσσερις πελάτες (70%) αισθάνονται πιο πιστοί στις εταιρείες που προσφέρουν υποστήριξη στη μητρική τους γλώσσα, ενώ η απόκτηση ενός νέου πελάτη κοστίζει πέντε φορές περισσότερο από ό,τι η πώληση σε έναν ήδη υπάρχοντα.
Επιπλέον, οι επιχειρήσεις έχουν έως και 70% πιθανότητα να πραγματοποιήσουν μια πώληση με έναν καθιερωμένο πελάτη, ενώ η πραγματοποίηση μιας πώλησης με έναν νέο πελάτη είναι επιτυχής μόνο σε ποσοστό 5-20% των περιπτώσεων.
Το παράδειγμα του εξωτερικού
Και αυτό δεν ισχύει μόνο για τη μόδα και την ομορφιά. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση των σούπερ μάρκετ και φαρμακείων της καναδικής Loblaw, που αφού «έτρεξαν» ένα πιλοτικό πρόγραμμα πολύγλωσσης υποστήριξης από ένα κατάστημα στο Winnipeg στις αρχές του περασμένου Απριλίου, το επέκτειναν σε ακόμη περισσότερα καταστήματα σε όλη τη χώρα με επιπλέον δυνατότητες.
Η εικόνα αφορά 119 τα Superstores και 3.800 εργαζομένους που χάρη στα language pins, ενημερώνουν τους πελάτες για τις 54 συνολικά γλώσσες που μιλούν, συμπεριλαμβανομένων των αραβικών, των φλαμανδικών, των ιαπωνικών, του έθνους Nlaka’pamux, των σερβικών, των ουκρανικών και άλλων, ενώ άλλες 51 γλώσσες, συμπεριλαμβανομένων της αμερικανικής νοηματικής γλώσσας, της συριακής, της κανάντα, των Ojibwe, είναι οι επόμενες.


Latest News

«Ταύρος» για τις ελληνικές τράπεζες η JP Morgan - Υψηλότερες τιμές στόχους για Alpha, Εθνική
Η JP Morgan προχώρησε σε αύξηση των εκτιμήσεων για την κερδοφορία του τραπεζικού κλάδου

Μείωση τζίρου και κερδών για τον Όμιλο ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ το 2024 - Οι προοπτικές για το 2025
Το 2024 αποτέλεσε μια χρονιά προκλήσεων για τη ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ, καθώς ολοκληρώθηκε η μεταφορά της παραγωγικής διαδικασίας της θυγατρικής «ΕΞΑΛΚΟ Α.Ε. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ»

Το στοίχημα της Lavipharm με την κάνναβη – Προς νέες εξαγορές και επενδύσεις
Τι ανέφερε η διοίκηση της Lavipharm για την πορεία της εταιρείας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών – Τι μέρισμα θα προτείνει στους μετόχους

Γιατί τελικά οι Έλληνες αγαπούν τις πολωνικές αλυσίδες - Η «μάχη» Pepco-Sinsay στην ελληνική αγορά
Ποιο είναι το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή, που εδώ και τρία χρόνια έχει δώσει ώθηση σε Pepco και Sinsay

Τι φέρνει το «T» δίπλα στην Cosmote – Οι συνέργειες που… ξεκλειδώνουν
H «νέα» Cosmote Telekom αναμένεται να έχει ως προίκα τις δεκάδες διεθνείς συνεργασίες που κουβαλά το brand Telekom, σαν διεθνής τηλεπικοινωνιακός πάροχος

Revoil: Το μέρισμα για το 2024 – Από 6 Μαΐου η καταβολή του
Από τη Τρίτη 29 Απριλίου 2025 οι μετοχές θα διαπραγματεύονται χωρίς το δικαίωμα είσπραξης μερίσματος

Καρέλιας: Αύξηση στα κέρδη - Πρόταση για μέρισμα 14 ευρώ
Βασικός παράγοντας για τα αποτελέσματα ήταν η πορεία των σημάτων στις διεθνείς αγορές

Η Cosmote γίνεται Cosmote Telekom - Η αλλαγή στο ιστορικό brand μετά από 27 χρόνια
«Μέσα από την Cosmote Telekom, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της Telekom», δήλωσε ο Κώστας Νεμπής, πρόεδρος και CEO του Ομίλου ΟΤΕ

Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση απορριμμάτων - Η επένδυση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στη Μεσσηνία
Με τη ΜΕΑ στην Καλλιρρόη Μεσσηνίας εφαρμόζεται ενιαίο, βιώσιμο σύστημα διαχείρισης αστικών στερεών αποβλήτων στην Πελοπόννησο

Morgan Stanley: Επιβεβαιώνει την τιμή στόχο της Metlen στα 48 ευρώ
Κατά την Morgan Stanley η συνολική παραγωγή ενέργειας των 3,1 TWh παρουσίασε αύξηση 22% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο