
Στο 16% έφτασε η πτώση για μετοχές της Puma, αφού η γερμανική μάρκα αθλητικών ειδών ανακοίνωσε χαμηλότερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις του τέταρτου τριμήνου και μείωση των ετήσιων κερδών.
Τα αδύναμα αποτελέσματα αργά το βράδυ της Τετάρτης ήρθαν αφού η ανταγωνίστρια Adidas ανακοίνωσε ισχυρές πωλήσεις και κερδοφορία, αναδεικνύοντας το έργο που έχει ακόμη μπροστά της η Puma για να ενισχύσει το εμπορικό της σήμα, ανέφεραν οι αναλυτές της JP Morgan στο Reuters.
Από τη Nike και την Adidas στην On και τη Lululemon: Η επική αναμέτρηση στα αθλητικά το 2025
Γιατί η άνοδος πωλήσεων δεν αρκεί για την Puma
Οι πωλήσεις της Puma κατά το τέταρτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 9,8% σε συναλλαγματικά προσαρμοσμένους όρους, έναντι αύξησης 12% που ανέμεναν οι αναλυτές. Τα καθαρά κέρδη πέρυσι ήταν 282 εκατ. ευρώ (293 εκατ. δολάρια), από 305 εκατ. ευρώ το 2023.
Όλες οι περιοχές συνέβαλαν στην αύξηση των πωλήσεων κατά το τέταρτο τρίμηνο, χάρη στην ισχυρή βελτίωση στον τομέα του χονδρικού εμπορίου (+6,9%) και τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη στον τομέα Direct-to-Consumer (+16,1%). Σε σύγκριση με τους πρώτους εννέα μήνες του 2024, επιτεύχθηκε ισχυρότερη αναπτυξιακή πορεία στις περιοχές EMEA (+14,3%), Ευρώπη (+10,3%), Ευρύτερη Κίνα (+7,4%), Λοιπές χώρες APAC (+19,0%) και Βόρεια Αμερική (+2,6%), ενώ η αύξηση των πωλήσεων της LATAM ήταν ηπιότερη με +7,0%.
Ο τομέας υποδημάτων της Puma αυξήθηκε κατά 9,2% και ο τομέας ένδυσης κατά 8,8%, ενώ τα αξεσουάρ αυξήθηκαν κατά 14,5%.
Το λειτουργικό αποτέλεσμα (EBIT) για το σύνολο του 2024 ανήλθε σε 622 εκατ. ευρώ, το οποίο βρίσκεται στα περσινά επίπεδα (2023: 622 εκατ. ευρώ) και είναι σύμφωνο με τις προβλέψεις για το EBIT για το σύνολο του 2024. Το περιθώριο EBIT για το σύνολο του 2024 ήταν 7,1%.
Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 282 εκατ. ευρώ, τα οποία είναι χαμηλότερα από το επίπεδο του προηγούμενου έτους (2023: 305 εκατ. ευρώ) και από τις προσδοκίες. Αυτό οφείλεται κυρίως στα υψηλότερα καθαρά έξοδα τόκων και στα υψηλότερα δικαιώματα μη ελέγχου.
Περνάει στο… επόμενο επίπεδο
«Ενώ επιτύχαμε σταθερή αύξηση των πωλήσεων το 2024 και σημειώσαμε σημαντική πρόοδο στις στρατηγικές μας πρωτοβουλίες, δεν είμαστε ικανοποιημένοι με την κερδοφορία μας», δήλωσε ο Arne Freundt, CEO της Puma. «Με αυξημένη εστίαση στη μετατροπή της αύξησης της πρώτης γραμμής σε αύξηση της κερδοφορίας, ξεκινήσαμε το «nextlevel», ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα αποδοτικότητας που στοχεύει στη βελτιστοποίηση του κόστους και στις λειτουργικές βελτιώσεις. Σε συνδυασμό με τις αποφασιστικές ενέργειες που έχουν ήδη ληφθεί, θα εφαρμόσουμε περαιτέρω μέτρα ελέγχου του κόστους το 2025. Παρόλο που συνεχίζουμε να λειτουργούμε σε ένα δυναμικό περιβάλλον, είμαστε ενθαρρυμένοι από τη βελτιωμένη ανάπτυξή μας καθ’ όλη τη διάρκεια του 2024 και αναμένουμε ότι το 2025 θα αναπτυχθεί ισχυρότερα από το 2024».
«Το πρόγραμμα «nextlevel» έχει ξεκινήσει με στόχο την επίτευξη περιθωρίου EBIT 8,5% έως το 2027 μέσω της βελτιστοποίησης των άμεσων και έμμεσων δαπανών, συμπεριλαμβανομένων των δαπανών προσωπικού, μέσω της καλύτερης κατανομής των πόρων που ευθυγραμμίζονται με τους στρατηγικούς τομείς ανάπτυξής μας. Η πρωτοβουλία για την αποδοτικότητα του κόστους συμπληρώνει τη στρατηγική ανύψωσης της μάρκας Puma, η οποία δημιουργεί τα θεμέλια για βιώσιμη και επιταχυνόμενη ανάπτυξη. Σε ένα περιβάλλον που παραμένει δυναμικό, το γερμανικό brand θα συνεχίσει να πραγματοποιεί στρατηγικές επενδύσεις στη μάρκα της για την επιτάχυνση της ανάπτυξης, συμπληρωμένες από το πρόγραμμα «nextlevel» που διασφαλίζει τη βελτίωση του υποκείμενου λειτουργικού αποτελέσματος από το 2025. Σε συνδυασμό με τη στρατηγική ανύψωσης της μάρκας μας, δεσμευόμαστε να επιτύχουμε μακροπρόθεσμα ένα περιθώριο EBIT 10%».
Τα οικονομικά αποτελέσματα είναι προκαταρκτικά και μη ελεγμένα. Η Puma θα δημοσιεύσει τα αποτελέσματά της για το οικονομικό έτος 2024 και τις προοπτικές για το 2025 στις 12 Μαρτίου 2025.


Latest News

Τι οδήγησε σε πτώση πωλήσεων Shein και Temu - Ο ρόλος Τραμπ
Τι συνέβη με το ψυχολογικό όριο των Αμερικανών στις online αγορές - Η κατάργηση του de minimis για Shein - Temu

Η Ben & Jerry’s μπαίνει σε τρία... χρηματιστήρια - Το σχέδιο της Unilever
Δεν κάλυψε τις προσδοκίες σε πωλήσεις η Unilever - Τριπλή είσοδος στο Χρηματιστήριο η Ben & Jerry’s

«Γκάζι» πατά η Porsche για 1.900 απολύσεις έως το 2029
Οι θέσεις εργασίας στην Porsche εξακολουθούν να είναι διασφαλισμένες μέχρι το 2030, ενώ θα ανακοινωθεί σχέδιο εθελούσιων αποχωρήσεων

«Τσίμπησε» και ο πληθωρισμός χονδρικής των ΗΠΑ τον Ιανούαριο
Η αύξηση του Δείκτη Τιμών Παραγωγού τροφοδοτήθηκε από την αύξηση των τιμών των τροφίμων και της ενέργειας

«Βουτιά» για τη Shiseido - Ποιους παρασέρνει στα... βαθιά
Ποια είναι τα σχέδια ανάκτησης κερδοφορίας για την πέμπτη μεγαλύτερη εταιρεία καλλυντικών στον κόσμο - Τα brands της Shiseido

Πόσο θα κοστίσει στην Ευρώπη η ειρήνη Τραμπ στην Ουκρανία - Τα 3 σενάρια
Το καλύτερο, το χειρότερο και το βασικό σενάριο για το κόστος που θα κληθεί να επωμιστεί η ΕΕ - Η ανάλυση του Bloomberg

Βρετανία: Απρόσμενη ανάπτυξη το τέταρτο τρίμηνο – Αδύναμος ο ιδιωτικός τομέας
Η αύξηση του ΑΕΠ της Βρετανίας τροφοδοτήθηκε από τις δημόσιες δαπάνες

Commerzbank: Μειώνει κατά 3.900 τις θέσεις εργασίας – Η ανανεωμένη στρατηγική
Το σχέδιο της Commerzbank για να αποθαρρύνει την UnitCredit

Πόσο θα επηρεάσει την Ευρώπη η ειρήνη στην Ουκρανία - Τα 2 σενάρια της Goldman
Τι αναφέρει η Goldman Sachs για τις επιδράσεις της κατάπαυσης του πυρός στην Ουκρανία - Πόσο θα επηρεάσει την Ευρώπη

Αύξηση κερδών για Honda μετά το ναυάγιο της συγχώνευσης με τη Nissan
Honda και Nissan οριστικοποιούν την απόφαση να εγκαταλείψουν τις διαπραγματεύσεις για συγχώνευση