
Σε μια αλλαγή στρατηγικής σημασίας και μάρκετινγκ σχεδιάζει να προχωρήσει η Costco στα εστιατόριά της, όπως αποκάλυψε ο διευθύνων σύμβουλός της, Ron Vachris.
Το ελληνικής καταγωγής ανώτατο στέλεχος εξήγησε στην ετήσια συνέλευση των μετόχων της εταιρείας πως ήρθε η στιγμή ο κολοσσός του retail, να επαναφέρει την Coca-Cola στους σταθμούς του refill των αναψυκτικών που υπάρχουν στα εστιατόριά της, ολοκληρώνοντας έναν κύκλο συνεργασίας με το αντίπαλον δέος, την Pepsi, ύστερα από μια ολόκληρη δεκαετία.
Walmart, Amazon και Costco: Οι μεγάλοι γίνονται μεγαλύτεροι
Η ανακοίνωση αυτή δεν προκάλεσε έκπληξη καθώς οι φήμες είχαν κυκλοφορήσει ότι η Costco σχεδίαζε να κάνει την αλλαγή. Στο πλαίσιο αυτό, ένας εκ των μετόχων ρώτησε τον Vachris αν το food court «πραγματικά επιστρέφει στα προϊόντα της Coca-Cola».
Σύμφωνα με το CNN, η Costco ζητά τώρα προσφορές από εταιρείες για το συγκεκριμένο τομέα στα food courts, καθώς η Pepsi είχε αναλάβει τη σχετική σύμβαση το 2013, η οποία δεν αφορούσε μόνο τα μηχανήματα και το προϊόν (αναψυκτικά), αλλά και τα ποτήρια, τα καλαμάκια και άλλα περιφερειακά προϊόντα.
Τότε όλοι μιλούσαν επίσης για μια μεγάλη αλλαγή, καθώς μέχρι τότε και για δεκαετίες η Coca-Cola αποτελούσε τον βασικό πυλώνα των χώρων εστίασης της Costco.

O CEO της Costco, Ron Vachris
Η αξία ενός χοτ ντογκ για την Costco
Εκείνη την εποχή, η Costco εξηγούσε ότι προχώρησε στην κίνηση αυτή για να «διατηρήσει την ακεραιότητα» της συνδυαστικής προσφοράς αναψυκτικού με χοτ ντογκ αξίας 1,50 δολαρίων της Costco. Η τιμή έχει παραμείνει η ίδια από το 1985 και η Costco πούλησε περίπου 150 εκατομμύρια συνδυασμούς χοτ ντογκ-αναψυκτικού πέρυσι.
Η τιμή του χοτ ντογκ των 1,50 δολαρίων είναι ένα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ για την Costco και έχει γίνει συνώνυμο με το εμπορικό σήμα της. Η Costco χάνει χρήματα από τη συμφωνία, αλλά η εταιρεία αντισταθμίζει αυτές τις απώλειες αυξάνοντας τις τιμές σε άλλα αγαθά που πωλεί, όπως οι πίτσες.
«Ξέρω ότι ακούγεται τρελό να κάνουμε μεγάλο θέμα για ένα χοτ ντογκ, αλλά ξοδεύουμε πολύ χρόνο σε αυτό», παραδεχόταν ο συνιδρυτής της Costco Jim Sinegal στους Seattle Times το μακρινό 2009. «Είμαστε γνωστοί για το χοτ ντογκ. Αυτό είναι κάτι με το οποίο δεν παίζεις».
Ο οικονομικός διευθυντής της Costco διαβεβαίωσε πέρυσι τους πελάτες που φοβούνται τον πληθωρισμό να μην ανησυχούν για την τιμή του combo, λέγοντας ότι η τιμή των 1,50 δολαρίων είναι «ασφαλής».


Latest News

Δύσκολοι καιροί… για την πολυτέλεια – Τι έδειξαν τα αποτελέσματα των Big 4
Από τη LVMH, την Burberry και την Kering, μέχρι την Hermès, η πολυτέλεια αντιμετωπίζει ισχυρές καταναλωτικές προκλήσεις - Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι

ΑΑΔΕ: Τα τρία συν ένα «αναχώματα» κατά της φοροδιαφυγής το 2025
Κλειδωμένες δηλώσεις ΦΠΑ, Ψηφιακό Πελατολόγιο, Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής και περιορισμός των δυνατοτήτων για φουσκωμένες δαπάνες

Σχέδια... «διαμελισμού» της Intel κάνουν TSMC και Broadcom
Πιθανές συμφωνίες θα ήταν αδιανόητες πριν από τα πρόσφατα προβλήματα της Intel που την έκαναν στόχο εξαγοράς

Περιορισμούς τύπου «Τραμπ» στις εισαγωγές τροφίμων σχεδιάζει η ΕΕ
Περιορισμό εισαγόμενων αγροτικών προϊόντων σχεδιάζει η ΕΕ στον απόηχο των απειλών Τραμπ για επιβολή δασμών

Με «δυτικό εγχειρίδιο» η Κίνα περιορίζει τις εξαγωγές τεχνολογίας εν μέσω εμπορικού πολέμου
Η Κίνα προχωρά μεταξύ άλλων σε περιορισμούς που αφορούν την προηγμένη τεχνολογία μπαταριών

Σολτς: Η ΕΕ είναι αρκετά ισχυρή για να αντιμετωπίσει τους δασμούς του Τραμπ αλλά «προτιμούμε συμφωνία»
Ο Σολτς δήλωσε ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή καλεί τις ΗΠΑ να συζητήσουν τρόπους αποφυγής της κλιμάκωσης της εμπορικής διαμάχης

«Φιλί της ζωής» 2,5 δισ. λιρών στη βρετανική χαλυβουργία - Η απάντηση στους δασμούς Τραμπ
Βρετανικός χάλυβας θα χρησιμοποιηθεί από το αεροδρόμιο Heathrow στα σχέδια αναβάθμισης υποδομών στον νέο τερματικό σταθμό

Ως άλλος... Ναπολέων - Ο Τραμπ στρέφεται και κατά της δικαιοσύνης
Προκαλεί με το μήνυμα και τις αναρτήσεις του ο πρόεδρος Τραμπ - Ποια είναι η ρήση του Ναπολέοντα που προκάλεσε αντιδράσεις

Τα εστιατόρια της Νέας Υόρκης ακόμη περιμένουν έγκριση για εστίαση σε πεζοδρόμια
Η Νέας Υόρκη θέσπισε νέο πρόγραμμα για υπαίθριους χώρους εστίασης, το οποίο καθυστερεί υπερβολικά εξαντλώντας την υπομονή των επιχειρήσεων εστιάσης

Το νέο ενοχλητικό κόλπο της αυτοκινητοβιομηχανίας
Μερικοί ιδιοκτήτες νέων οχημάτων δέχονται αναδυόμενες διαφημίσεις μέσα στα αυτοκίνητά τους—και όλα αυτά αποτελούν μέρος του σχεδίου του Stellantis να κερδίσει επιπλέον 20 δισεκατομμύρια δολάρια το χρόνο