
Για έσοδα που μπορούν να κυμανθούν ανάμεσα σε 915 με 925 εκατ. ευρώ το 2029 έκανε λόγο η Attica Group στην εταιρική παρουσίαση για τους επενδυτές στο πλαίσιο της Capital Day που πραγματοποιείται στο Λονδίνο.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις του ομίλου, τα EBITDA εκτιμώνται στα 238-262 εκατ. ευρώ, με το περιθώριο να κινείται στη ζώνη του 27%.
Attica Group: Αύξηση 29,9% στον κύκλο εργασιών το πρώτο εξάμηνο του 2024
Ανάπτυξη την τετραετία 2019-2023
Σύμφωνα με την παρουσίαση ισχυρή ήταν η αύξηση των εσόδων το 2019-23Α (9,8% CAGR) χάρη στην οργανική ανάπτυξη και την αύξηση της τιμολόγησης των εισιτηρίων, η οποία αντανακλά την ενεργή στρατηγική τιμολόγησης για τον μετριασμό της αύξησης του ρυθμιστικού κόστους, του κόστους καυσίμων και του λειτουργικού κόστους.
Η επιχείρηση πέτυχε ταχεία ανάκαμψη από την κρίση λόγω της πανδημίας, με έσοδα ήδη πάνω από τα προπανδημικά επίπεδα το 2022, με τις εμπορευματικές δραστηριότητες να εμφανίζονται ανθεκτικές κατά τη διάρκεια της Covid-19.
Ισχυρή αύξηση του adj. EBITDA2 το 2019-23Α (11,6% CAGR)- μέσο περιθώριο adj. EBITDA2 χωρίς τα έτη COVID4 του 19. 0%
Η αγορά Αιγαίου περιλαμβάνει κάποια πρόσθετη ανάπτυξη που οφείλεται κυρίως στην αύξηση των δρομολογίων μεταξύ των Κυκλάδων (αγορά χαμηλών ναύλων), συνεπώς δεν είναι πλήρως συγκρίσιμη με την εξέλιξη των όγκων της Attica ιστορικά- η Attica σχεδιάζει να δραστηριοποιηθεί σε αυτές τις γραμμές με 2 πλοία στο εγγύς μέλλον- Εκτός από τους όγκους, η Attica έχει επικεντρωθεί στα έσοδα και την κερδοφορία.
Ενώ στην αγορά Αδριατικής, η Attica κατάφερε να αυξήσει σημαντικά τους όγκους το 2019-23Α σε μια σταθερή / ελαφρώς αυξανόμενη αγορά.
Δείτε εδώ την παρουσίαση της Attica Group
Ο μεγαλύτερος όμιλος επιβατηγού ναυτιλίας παγκοσμίως
Η ιστορία ανάπτυξης (growth story) στηρίζεται στα ισχυρά μακροοικονομικά δεδομένα της χώρας και στην αυξανόμενη στρατηγική σημασία του τουρισμού στην Ελλάδα, που είναι η μεγαλύτερη αγορά ακτοπλοΐας στην Ε.Ε.
Ο μεγαλύτερος όμιλος επιβατηγού ναυτιλίας παγκοσμίως, με ηγετική θέση στην Ελλάδα, είναι διαφοροποιημένος και καλά συντηρημένος στόλος που προσφέρει μεγάλη χωρητικότητα επιβατών, φορτίου και οχημάτων.
Η Attica Group εμφάνισε ρεκόρ ανάπτυξης και σταθερά επίπεδα κερδοφορίας που αποκτήθηκαν με την αποτελεσματική διαχείριση της βάσης κόστους μέσω της πολιτικής αντιστάθμισης κινδύνου. Ενώ είναι ηγέτης στη βιωσιμότητα στον τομέα των μεταφορών και των υποδομών μεταφορών.
Μέχρι το 2029 υπάρχει σαφής οδικός χάρτης συνεχούς ανάπτυξης και κερδοφορίας, έχοντας ολοκληρώσει μια περίοδο σημαντικών επενδύσεων σε συνδυασμό με καλά καθορισμένες και προγραμματισμένες μελλοντικές πρωτοβουλίες.
Οι δείκτες της Attica Group
Ο κύκλος εργασιών του Ομίλου για το εννεάμηνο 2024 παρουσιάζει αύξηση και στους δύο γεωγραφικούς τομείς δραστηριοποίησης (ελληνική ακτοπλοΐα και διεθνείς πλόες). Συνολικά, στο εννεάμηνο 2024 σε σχέση με τo εννεάμηνο 2023, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 27,4% φτάνοντας τα € 593,4 εκατ. από € 465,6 εκατ. κυρίως λόγω της ενσωμάτωσης της ΑΝΕΚ.
Τα ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε € 93,5 εκατ. έναντι κερδών € 121,3 εκατ. το εννεάμηνο 2023 και τα ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους σε € 45,3 εκατ. έναντι κερδών € 59,9 εκατ. το εννεάμηνο 2023.


Latest News

Ανοίγει η πλατφόρμα για επιδοτήσεις ρεύματος σε 1 εκατ. επιχειρήσεις - Αναλυτικά οι όροι και οι προϋποθέσεις
Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σταύρος Παπασταύρου ξεκαθάρισε πως εκτός επιδοτήσεων θα μείνουν όσες επιχειρήσεις έχουν προβεί διαπιστωμένα σε ρευματοκλοπή

«Ταύρος» για τις ελληνικές τράπεζες η JP Morgan - Υψηλότερες τιμές στόχους για Alpha, Εθνική
Η JP Morgan προχώρησε σε αύξηση των εκτιμήσεων για την κερδοφορία του τραπεζικού κλάδου

Μείωση τζίρου και κερδών για τον Όμιλο ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ το 2024 - Οι προοπτικές για το 2025
Το 2024 αποτέλεσε μια χρονιά προκλήσεων για τη ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ, καθώς ολοκληρώθηκε η μεταφορά της παραγωγικής διαδικασίας της θυγατρικής «ΕΞΑΛΚΟ Α.Ε. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ»

Το στοίχημα της Lavipharm με την κάνναβη – Προς νέες εξαγορές και επενδύσεις
Τι ανέφερε η διοίκηση της Lavipharm για την πορεία της εταιρείας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών – Τι μέρισμα θα προτείνει στους μετόχους

Γιατί τελικά οι Έλληνες αγαπούν τις πολωνικές αλυσίδες - Η «μάχη» Pepco-Sinsay στην ελληνική αγορά
Ποιο είναι το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή, που εδώ και τρία χρόνια έχει δώσει ώθηση σε Pepco και Sinsay

Τι φέρνει το «T» δίπλα στην Cosmote – Οι συνέργειες που… ξεκλειδώνουν
H «νέα» Cosmote Telekom αναμένεται να έχει ως προίκα τις δεκάδες διεθνείς συνεργασίες που κουβαλά το brand Telekom, σαν διεθνής τηλεπικοινωνιακός πάροχος

Revoil: Το μέρισμα για το 2024 – Από 6 Μαΐου η καταβολή του
Από τη Τρίτη 29 Απριλίου 2025 οι μετοχές θα διαπραγματεύονται χωρίς το δικαίωμα είσπραξης μερίσματος

Καρέλιας: Αύξηση στα κέρδη - Πρόταση για μέρισμα 14 ευρώ
Βασικός παράγοντας για τα αποτελέσματα ήταν η πορεία των σημάτων στις διεθνείς αγορές

Η Cosmote γίνεται Cosmote Telekom - Η αλλαγή στο ιστορικό brand μετά από 27 χρόνια
«Μέσα από την Cosmote Telekom, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της Telekom», δήλωσε ο Κώστας Νεμπής, πρόεδρος και CEO του Ομίλου ΟΤΕ

Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση απορριμμάτων - Η επένδυση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στη Μεσσηνία
Με τη ΜΕΑ στην Καλλιρρόη Μεσσηνίας εφαρμόζεται ενιαίο, βιώσιμο σύστημα διαχείρισης αστικών στερεών αποβλήτων στην Πελοπόννησο