
Αύξηση των εσόδων για το τέταρτο τρίμηνο του 2024, σε ποσοστό 64% με έσοδα 105,1 εκατ. δολ. έναντι 64,2 εκατ. δολ. την αντίστοιχη περίοδο του 2023, ανακοίνωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp.
Παράλληλα, η εταιρεία, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωσή της, προχώρησε σε διανομή μερίσματος ύψους 0,15 δολ. ανά μετοχή το τέταρτο τρίμηνο του 2024, ενώ ολοκλήρωσε την πώληση τριών αδελφών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εντός του τριμήνου.
Η Capital Clean Energy Carriers Corp. ολοκλήρωσε τον στρατηγικό εταιρικό της μετασχηματισμό
Με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων ο κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, CEO της Capital Clean Energy Carriers Corp. (CCEC), δήλωσε: «Συνεχίζουμε να σημειώνουμε πρόοδο όσον αφορά την στρατηγική μας να τοποθετήσουμε την εταιρεία ως τον κορυφαίο μεταφορέα φυσικού αερίου, συμπεριλαμβανομένων και των νέων τομέων δραστηριότητας που αναδύονται λόγω της ενεργειακής μετάβασης.
» Ολοκληρώσαμε την πώληση τεσσάρων από τα πέντε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ευρείας ακτίνας 5.000 TEU που διαθέταμε, ενώ αναμένουμε την πώληση και του πέμπτου πλοίου να ολοκληρωθεί πριν το τέλος του πρώτου τρίμηνου του 2025. Η πώληση των προαναφερθέντων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εδραιώνει περαιτέρω την εταιρεία ως μια ισχυρή πλατφόρμα εστιασμένη στο φυσικό αέριο, με προοπτική περαιτέρω οργανικής ανάπτυξης προερχόμενη από την παράδοση 16 νέων πλοίων μεταφοράς φυσικού αερίου, αρχής γενομένης από το 2026.
» Είναι σημαντικό ότι η CCEC είναι σε μεγάλο βαθμό προστατευμένη από τις τρέχουσες συνθήκες της αγοράς βραχυπρόθεσμης περιόδου με το πρώτο ανοιχτό νεότευκτο πλοίο μας να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο τρίμηνο του 2026.
»Αναμένουμε ότι η αδυναμία της υποκείμενης αγοράς βραχυπρόθεσμης περιόδου είναι πιθανό να λειτουργήσει ως καταλύτης για μια δυνητικά σημαντική μείωση των πλοίων LNG παλαιότερης τεχνολογίας. Επιπλέον, η νέα πρόθεση της κυβέρνησης των ΗΠΑ να συμβάλει στην ενίσχυση των αμερικανικών εξαγωγών LNG αναμένεται να ενισχύσει περαιτέρω αυτό που μακροπρόθεσμα περιμένουμε να είναι ήδη μια σφιχτή εικόνα προσφοράς-ζήτησης, όσον αφορά τη μεταφορά υγροποιημένου φυσικού αερίου.
»Με συμβολαιοποιημένα ανεκτέλεστα έσοδα άνω των 2,5 δισ. δολαρίων, το διοικητικό συμβούλιο και η διοίκηση της CCEC προσβλέπουν στην περεταίρω εμπέδωση του νέου προφίλ και της στρατηγικής της εταιρείας, με στόχο την προσέγγιση μελλοντικά μιας ευρύτερης και πιο διαφοροποιημένης βάσης επενδυτών», κατέληξε ο CEO της Capital Clean Energy Carriers Corp.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες