
Με μια λιτή ανακοίνωση ο όμιλος Intrafashion και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Δημήτρης Ματεμτζής, ανακοίνωσε το θάνατο του ιδρυτή της Pink Woman, Παύλου Χατζηπαυλίδη, σε ηλικία 61 ετών.
Η ανακοίνωση της Pink Woman
«Με βαθιά θλίψη πληροφορηθήκαμε τον αδόκητο θάνατο του Παύλου Χατζηπαυλίδη, ιδρυτή της Pink Woman.
Για κάποιους από εμάς ήταν πολλά παραπάνω από συνεργάτης… ήταν φίλος… ήταν αδελφός.
Η δύναμη, η αγάπη, η αφοσίωση και η δημιουργικότητα που έκρυβε μέσα του, χάραξαν τη ζωή του, αφήνοντας ισχυρό αποτύπωμα.
Θα τον θυμόμαστε πάντα με αγάπη, εκτίμηση και απέραντο σεβασμό.
Εκφράζω τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια στην αγαπημένη του σύζυγο, Ευγενία».
Από τη Δράμα, σε όλη την Ελλάδα
Με καταγωγή από ένα χωριό της Δράμας, ο Παύλος Χατζηπαυλίδης ήθελε από πολύ νωρίς να δημιουργήσει ένα δικό του concept στην ένδυση, γι’ αυτό και «ακολουθούσε» κάθε πρωτοπορία που λάνσαρε στην παγκόσμι αγορά ο δημιουργός των Zara, Amancio Ortega.
Μπήκε στο χώρο της λιανικής με τη διαχείριση διεθνών σημάτων στην πόλη της Καβάλας, η οποία έμελε να αποτελέσει και την έδρα της Pink Woman, του brand που οραματίστηκε και δημιούργησε για τις γυναίκες το 2006.
Από το εργαστήριο στη Νικήσιανη Παγγαίου όπου παράγονταν τα προϊόντα, οι συνεργασίες επεκτάθηκαν σε Ιταλία, Τουρκία, Κίνα, Μπανγκλαντές, Ινδία, Βιετνάμ, Μαρόκο με αποτέλεσμα μέχρι το 2018 η αλυσίδα να μετρά σχεδόν 80 σημεία, που δημιουργήθηκαν σε όλη την Ελλάδα κυρίως μέσω franchise.
Το 2016 αποφάσισε να κάνει το μεγάλο βήμα, δημιουργώντας τα κεντρικά γραφεία στην Αθήνα, διατηρώντας ωστόσο ως έδρα την Καβάλα, όπου υπάρχει μέχρι και σήμερα το logistics center.
Η Intrafashion
Το 2020 ο όμιλος Intrafashion με επικεφαλής τον Δημήτρη Ματεμτζή, εξαγοράζει την Pink Woman, διατηρώντας μια πολύ καλή σχέση με τον ιδρυτή της μάρκας.
Από τότε μέχρι σήμερα, ο όμιλος έχει δώσει έμφαση στην ανάπτυξη του δικτύου και την ενίσχυση της ποιότητας, διατηρώντας το μεγαλύτερο δίκτυο φυσικών καταστημάτων -με 120 σημεία- από όλα τα ελληνικά brands, όπως και σημαντική παρουσία με το e-shop για την περαιτέρω προώθηση των πωλήσεων στο ηλεκτρονικό κανάλι.
Όπως είχε επισημάνει και ο κ. Ματεμτζής, «Το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν έχει σύνορα και η αύξηση της διείσδυσής του στην ελληνική αγορά συμβαίνει και θα συνεχίσει να συμβαίνει. Είναι μια φυσιολογική εξέλιξη στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης της αγοράς, όπως και ο ανταγωνισμός από φυσικά καταστήματα από brands και αλυσίδες που θεωρούν ότι τους αναλογεί. Υπό αυτές τις συνθήκες το μερίδιο του 4,5% του τζίρου για την Pink Woman, είναι αξιόλογο».
Η εξόδιος ακολουθία θα τελεσθεί την Δευτέρα 10 Μαρτίου στις 11 το πρωί από τον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Κωνσταντίνου και Ελένης Γλυφάδας, ενώ η ταφή θα γίνει στο νέο Κοιμητήριο Γλυφάδας.


Latest News

Η ρύθμιση που ξεκλειδώνει κουρέματα και ρυθμίσεις οφειλών σε νοικοκυριά κι επιχειρήσεις
Ο εξωδικαστικός μηχανισμός και η ένταξη περισσότερων υπερχρεωμένων νοικοκυριών κι επιχειρήσεων στις ρυθμίσεις οφειλών, το νέο στοίχημα ΥΠΕΘΟ και servicers

Οι δασμοί Τραμπ και οι άλλες προκλήσεις για τον κλάδο του καφέ
Οι δασμοί Τραμπ αναμένεται να είναι μία ακόμα πρόκληση για τον κλάδο του καφέ, που ήδη δοκιμάζεται από τις συνεχείς ανατιμήσεις και την κλιματική αλλαγή

Οι 2+1 καταλύτες που φέρνουν deals στην Πληροφορική
Τα πολλαπλά έργα ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, η ψηφιοποίηση της αγοράς και η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι οι καταλύτες που γεννούν νέα deals στην Πληροφορική - Ποιες είναι οι αβεβαιότητες που παραμένουν
![Επιχειρήσεις: Με τι επιτόκιο δανείζονται – Πώς θα ξεκλειδώσει περισσότερη ρευστότητα [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/04/daneia-trapezes-768x432-1-600x338.jpg)
Με τι επιτόκιο δανείζονται οι ελληνικές επιχειρήσεις - Πώς θα ξεκλειδώσει περισσότερη ρευστότητα [γράφημα]
Η υποχώρηση των επιτοκίων δημιουργεί αυξημένες ευκαιρίες για τις τράπεζες

Πώς «εθίστηκε» η αγορά στις προσφορές – Από τα προϊόντα κράχτες στο… ζύγι
Οι προσφορές και το χρονικό της γιγάντωσης των προσφορών στην ελληνική αγορά – Ο ρόλος των φθηνών ανώνυμων προϊόντων

Πώς θα λειτουργήσουν καταστήματα και σούπερ μάρκετ το Μ. Σάββατο
Αναλυτικά οι ώρες λειτουργίας - Οι συστάσεις του ΕΦΕΤ

Worldline: Το μέλλον των ψηφιακών πληρωμών είναι ανθρώπινο και προσωποποιημένο
«Το μέλλον των πληρωμών δεν είναι απλώς ψηφιακό. Είναι έξυπνο, ανθρώπινο και εξατομικευμένο» επισήμανε ο κ. Κιτιξής, Country Head and Managing Director της Worldline

Πώς επηρεάζονται οι τραπεζικές συναλλαγές από τις αργίες
Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές μέσω web banking και mobile apps θα λειτουργούν κανονικά

Ποιοι χάνουν, ποιοι κερδίζουν από τη μείωση των επιτοκίων της ΕΚΤ
Νέα εποχή φθηνού χρήματος στην Ελλάδα με τη βούλα της ΕΚΤ - Η μείωση στα επιτόκια ρίχνει τα έσοδα στις τράπεζες και τις αποδόσεις στις καταθέσεις

Δωδώνη: Τριάντα χρόνια συγκρούσεων, 3 ιδιοκτήτες και ο νικητής
Μετά από 13 χρόνια και μεγάλη προσπάθεια τα αδέλφια Σαράντη αποκτούν το ισχυρότερο εξαγωγικό brand name στην φέτα, την Δωδώνη