
Η Volkswagen AG ανέβαλε τον στόχο της κερδοφορίας της κατά τρία χρόνια, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία είναι αντιμέτωπη με τις χαμηλές πωλήσεις και το κόστος της συρρίκνωσης των διογκωμένων δραστηριοτήτων της.
Η VW στοχεύει πλέον σε λειτουργικό περιθώριο κέρδους 6,5% το 2029, αντί για το επόμενο έτος, καθώς μειώνει τη δυναμικότητα και τους εργαζομένους της για να αντισταθμίσει τη χαμηλότερη ζήτηση στην Ευρώπη και την Κίνα. Οι αποδόσεις του brand μειώθηκαν στο 2,9% πέρυσι, ανακοινώθηκε σήμερα, το χαμηλότερο από το 2020.
«Αντιμετωπίσαμε και θα συνεχίσουμε να αντιμετωπίζουμε σημαντικούς αντίθετους ανέμους, χαμηλότερη από την αναμενόμενη ανάπτυξη σε βασικές αγορές και επίμονο πληθωρισμό», δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής David Powels κατά τη διάρκεια ενημέρωσης επενδυτών μετά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της VW.
Η VW σχεδιάζει το λανσάρισμα πολλών οικονομικών ηλεκτροκίνητων (EV) για να κερδίσει τους Ευρωπαίους καταναλωτές
Η πτώση των πωλήσεων στην Κίνα και ο ολοένα και πιο σκληρός ανταγωνισμός στην Ευρώπη – η οποία δεν έχει ακόμη επιστρέψει στα προ της πανδημίας επίπεδα ζήτησης – έχουν επιβαρύνει την κερδοφορία της VW. Οι προηγούμενες προσπάθειες ανάκαμψης έχουν παρεμποδιστεί από τις χαμηλές επιδόσεις στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Oliver Blume στα τέλη του περασμένου έτους συνήψε συμφωνία με τα συνδικάτα για να καταστήσει το brand πιο αποτελεσματικό. Τα μέτρα περιλαμβάνουν τη μείωση της παραγωγικής ικανότητας στις γερμανικές εγκαταστάσεις της κατά αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες μονάδες και τη μείωση του εργατικού δυναμικού κατά περισσότερες από 35.000 άτομα τα επόμενα πέντε χρόνια.
Η εταιρεία προβλέπει λειτουργικό περιθώριο κέρδους άνω του 4% φέτος και 5,5% το 2027.
Η VW σχεδιάζει το λανσάρισμα πολλών οικονομικών ηλεκτροκίνητων (EV) για να κερδίσει τους πιεσμένους καταναλωτές της Ευρώπης, αλλά το πρώτο από αυτά – ένα EV κάτω των 25.000 ευρώ με την ονομασία ID. 2all – δεν θα παραδοθεί μέχρι το επόμενο έτος. Η μάρκα έχει επίσης μεγάλες προσδοκίες για το ID. EVERY1, ένα συμπαγές EV που πρόκειται να ξεκινήσει την παραγωγή του σε δύο χρόνια στην Πορτογαλία.
«Με τα μικρά αυτοκίνητα, η προσδοκία για περιθώριο κέρδους 6,5% είναι μεγάλη», δήλωσε ο Powels, προσθέτοντας ότι είναι βέβαιος ότι η μάρκα θα επιτύχει αυτές τις αποδόσεις μέχρι το 2029.


Latest News

Η Boeing απειλεί να σταματήσει να κατασκευάζει αεροσκάφη για την Κίνα
Ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ-Κίνας επισκιάζει τα καλύτερα από τα αναμενόμενα οικονομικά αποτελέσματα της Boeing

Άνοδος της μετοχής της Alphabet λόγω της αύξησης των εσόδων το α' τρίμηνο
Η Alphabet είχε έσοδα 90,23 δισ. δολάρια έναντι προβλέψεων για έσοδα 89,12 δισ. δολαρίων, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 2,81 δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 2,01 δολάρια

Από «αόρατη» σύζυγος αντιπροέδρου... celebrity - Ποια είναι η δεύτερη κυρία των ΗΠΑ Ούσα Βανς
Ως δεύτερη κυρία, η Ούσα Βανς έχει κρατήσει χαμηλό προφίλ στην Ουάσιγκτον, αλλά έχει σχέδια

Πόσο πιο πλούσιες έγιναν οι 19 πλουσιότερες οικογένειες των ΗΠΑ πέρυσι
Οι πλουσιότεροι από τους πλούσιους στην Αμερική ελέγχουν τον πλούτο του έθνους σε επίπεδα ρεκόρ

100 ημέρες χάους και ελάχιστα αποτελέσματα από το DOGE του Μασκ
Αδηλο το μέλλον του υπουργείου αποτελεσματικότητας μετα την αποχώρηση Μασκ - Η κριτική για έλλειψη διαφάνειας και τα πενιχρά αποτελέσματα

Από τα τρένα στα... τανκς - Η ιστορική στροφή της Γερμανίας που γεννά ευκαιρίες
Τι αναφέρει δημοσίευμα των FT για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει αυτό το διάστημα η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης

Τραμπ: Ο πόλεμος με την Fed και το βαθύ πλήγμα στην αγορά ομολόγων
Στο κάδρο η ανεξαρτησία της Fed που προστίθεται στις ανησυχίες των επενδυτών για το χρέος, τον εμπορικό πόλεμο και τους τριγμούς στο καθεστώς του ασφαλούς καταφυγίου

H μεγάλη αντεπίθεση της Volkswagen στην Κίνα
Τρία καινούργια μοντέλα σχεδιασμένα ειδικά για την κινεζική αγορά παρουσίασε η γερμανική εταιρεία στη Σανγκάη

Η Nestle παγώνει τις τιμές για να μη χάσει καταναλωτές
Οι δασμοί πυροδοτούν σενάρια ύφεσης και πτώσης της κατανάλωσης - Σε άνοδο τα προϊόντα private label
![Φιλίπ Λέιν [ΕΚΤ]: Οι δασμοί Τραμπ είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/lane-ecb-600x432.jpg)
Λέιν: Οι δασμοί είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη
Ο Φιλίπ Λέιν εμφανίστηκε αισιόδοξος - Τι ανακοίνωσε για τα επιτόκια