
Την πρώτη θέση στην αγορά ένδυσης και υπόδησης κατέλαβε η Nike, ενώ οι δαπάνες για την ομορφιά έφτασαν στο υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Piper Sandler.
Η Nike στην κορυφή
Η Nike εξακολουθεί να είναι η κορυφαία μάρκα ένδυσης για τους εφήβους ανώτερου εισοδήματος, σε όλα τα είδη ένδυσης και υπόδησης. Η Amazon παραμένει ο κορυφαίος ιστότοπος αγορών, όπως φάνηκε και στην έρευνα του περασμένου φθινοπώρου.
Μετά τη Nike, οι έφηβοι προτιμούν επίσης τη Hollister και στη συνέχεια την American Eagle ως μάρκες ένδυσης.
Για τα υποδήματα, σχεδόν οι μισοί από όλους τους εφήβους επέλεξαν τη Nike ως την αγαπημένη τους μάρκα, ακολουθούμενη από την Adidas και την Ugg.
Η Nike παρέμεινε η κορυφαία μάρκα, ακόμη και όταν οι πωλήσεις υποδημάτων της έμφανίζονται μειωμένες.
Η μάχη Ugg – Lululemon
Ανάμεσα στις εκπλήξεις που έκρυβε η πρόσφατη έκθεση, ξεχωρίζει η μάχη Ugg και Lululemon, με την πρώτη να εκθρονίζει τη δεύτερη ως κορυφαία μάρκα μόδας για τις έφηβες με υψηλά εισοδήματα, που κατείχε την πρώτη θέση ανάμεσα στις αγαπημένες μάρκες από την άνοιξη του 2018.
Μέχρι την επανεμφάνιση της Ugg, η Lululemon βρισκόταν για έξι χρόνια στην κορυφή της λίστας με τις αγαπημένες μάρκες μόδας των εφήβων. Η μάρκα αθλητικής αναψυχής συνεχίζει να ανοίγει φυσικά καταστήματα, καθώς στοχεύει στην ανάπτυξη.
Οι έφηβοι συνεχίζουν να αυξάνουν τις δαπάνες τους, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 6% σε ετήσια βάση στα 2.388 δολάρια, σύμφωνα με την έρευνα. Οι δαπάνες για ομορφιά αυξήθηκαν επίσης και έφτασαν στο υψηλότερο επίπεδο κατά τη διάρκεια της έρευνας της άνοιξης του 2025, στα 374 δολάρια.
Σε άνοδο η ομορφιά
Οι νεότερες γενιές προτιμούν να ψωνίζουν για ομορφιά από κοντά και οι αγορές σε καταστήματα οδηγούν σε περισσότερες δαπάνες, σύμφωνα και με στοιχεία της Adyen και το Retail Dive.
Σύμφωνα με την 49η εξαμηνιαία έρευνα «Taking Stock with Teens» της Piper Sandler, στην οποία συμμετείχαν 6.455 έφηβοι σε παναμερικανικό επίπεδο, η E.l.f. Cosmetics παραμένει η Νο 1 μάρκα ομορφιάς για τους εφήβους, ακολουθούμενη από την Rare Beauty και την Maybelline.
Η Sephora παραμένει ο κορυφαίος προορισμός ομορφιάς, μπροστά από την Ulta και την Bath & Body Works, η οποία κατατάσσεται στην πρώτη 10άδα για πρώτη φορά επίσης από το 2018.
Κυριαρχία για το TikTok
Για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σχεδόν οι μισοί από τους εφήβους επιλέγουν το TikTok ως την κορυφαία τους πλατφόρμα. Μια πρόσφατη έκθεση της Fiver διαπίστωσε ότι οι μισοί από τους πελάτες της Gen Z στις ΗΠΑ ψώνισαν από το τμήμα ηλεκτρονικού εμπορίου του TikTok για την πρόσφατη περίοδο διακοπών.
Το Instagram και το Snapchat συμπληρώνουν την πρώτη τριάδα των αγαπημένων εφαρμογών των εφήβων, σύμφωνα με την Piper Sandler.


Latest News

Κατακόρυφη η πτώση για την Gucci - Διψήφια η μείωση πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο
Οι πωλήσεις της Gucci κατακρημνίζονται καθώς o μητρικός όμιλος Kering προσπαθεί -χωρίς επιτυχία- να αναζωογονήσει τη ζήτηση

Η Nissan θα επενδύσει 1,4 δισ δολ στην Κίνα για να αυξήσει τις πωλήσεις
H Nissan θα λανσάρει 10 νέα οχήματα στην Κίνα μέχρι το καλοκαίρι του 2027

Σκοτ Μπέσεντ: Υπάρχει ευκαιρία για μια «μεγάλη εμπορική συμφωνία» μεταξύ Κίνας και ΗΠΑ
Ο Μπέσεντ παρουσίασε αυτό που ονόμασε «σχέδιο για την αποκατάσταση της ισορροπίας στο παγκόσμιο χρηματοοικονομικό σύστημα

Αύξηση εσόδων και κερδών για τη General Dynamics στο πρώτο τρίμηνο
Η General Dynamics ανακοίνωσε, για το πρωτο τρίμηνο, έσοδα 12,2 δισ. δολαρίων και κέρδη ύψους 994 εκατ. δολαρίων

Χρυσά μπόνους 80 εκατ. δολ. μοίρασε η Goldman Sachs σε Σόλομον και Γουόλντρον
Η πρόταση για το μπόνους στην ηγεσία της Goldman Sachs πυροδότησε διαμάχη ιδίως για το ύψος του ποσού

Τεράστια η ζημιά απο τις αλλοπρόσαλλες αποφάσεις Τραμπ, λέει ο Ρίτσαρντ Μπράνσον
Ο Ρίτσαρντ Μπράνσον, ιδρυτής της Virgin, προειδοποίησε ότι οι «ασταθείς και απρόβλεπτες» ενέργειες του Λευκού Οίκου υπονομεύουν τις επιχειρήσεις

Πίσω ολοταχώς - Ο Τραμπ εξετάζει μειώσεις στους δασμούς που επέβαλε στην Κίνα
Σε δημοσίευμα της WSJ σημειώνεται ότι οι δασμοί στην Κίνα πιθανότατα θα μειωθούν σε περίπου 50% με 65%

Απογοητευμένοι οι Αμερικανοί από την οικονομική πολιτική Τραμπ - H δημοσκόπηση του Reuters
Οι Αμερικανοί εξέλεξαν τον Ντόναλντ Τραμπ με την ελπίδα να ενισχύσει την οικονομία, αλλά 3 μήνες μετά την ορκομωσία του πολλοί φαίνονται απογοητευμένοι
![ΔΝΤ: Καμπανάκι για δημόσιο χρέος από δασμούς και αμυντικές δαπάνες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/30859482_Sharone-perlstein-microfinanace-debt-800x500_c-600x375-1-1.jpg)
Καμπανάκι ΔΝΤ για δημόσιο χρέος από δασμούς και αμυντικές δαπάνες - Τι λέει για την Ελλάδα [γράφημα]
Το ΔΝΤ προβλέπει πλέον ότι το παγκόσμιο δημόσιο χρέος θα αυξηθεί κατά 2,8 ποσοστιαίες μονάδες φέτος

Ποιοι θα καλύψουν τις θέσεις εργασίας στον αμερικανικό χάλυβα;
Τι θα χρειαστεί για να επιτύχει το όραμα του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ για έναν ανεπτυγμένο βιομηχανικό τομέα στις ΗΠΑ