ΗΠΑ: Η κατάργηση των αδασμολόγητων αποστολών μικρών πακέτων διώχνει τους ξένους λιανοπωλητές

Οι παίκτες που επιθυμούν να συνεχίσουν να έχουν πρόσβαση στην αγορά των ΗΠΑ αναγκάζονται να αυξήσουν τις τιμές τους

ΗΠΑ: Η κατάργηση των αδασμολόγητων αποστολών μικρών πακέτων διώχνει τους ξένους λιανοπωλητές

Τον δρόμο της εξόδου από την αμερικανική αγορά παίρνουν πολλοί ξένοι λιανοπωλητές εξαιτίας της κατάργησης του “de minimis”, που επέτρεπε την αδασμολόγητη διακίνηση πακέτων αξίας μικρότερης από 800 δολ. μέσω ηλεκτρικού εμπορίου, ενώ άλλοι αναζητούν προσωρινές λύσεις με την ελπίδα ότι ο δασμολογικός συντελεστής μπορεί να μειωθεί.

Πλέον, αν τα πακέτα αποστέλλονται ταχυδρομικά, θα υπόκεινται είτε σε δασμό 120% είτε σε σταθερή χρέωση 100 δολαρίων, η οποία θα αυξηθεί στα 200 δολάρια τον Ιούνιο. Τα περισσότερα κινεζικά προϊόντα που αποστέλλονται στις ΗΠΑ με άλλους τρόπους θα υπόκεινται στο ακόμη υψηλότερο ποσοστό δασμού του 145%.

Η βρετανική εταιρεία λιανικής προϊόντων ομορφιάς Space NK διέκοψε τις παραγγελίες ηλεκτρονικού εμπορίου και τις αποστολές στις ΗΠΑ «για να αποφευχθεί η επιβολή λανθασμένου ή πρόσθετου κόστους στις παραγγελίες των πελατών μας», ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωση την Τετάρτη, σύμφωνα με το Reuters.

Και δεν είναι η μόνη. Η Understance, με έδρα το Βανκούβερ που πουλά εσώρουχα κινεζικής κατασκευής, ενημέρωσε τους πελάτες της ότι δεν θα αποστέλλει πλέον προϊόντα στις ΗΠΑ, προσθέτοντας ότι θα επανεκκινήσει τις αποστολές εφόσον αποσαφηνιστεί τι πρόκειται να ισχύσει.

«Πηγαίνουμε από το μηδέν στο 145%, κάτι που είναι πραγματικά αβάσιμο για τις εταιρείες και αβάσιμο για τους πελάτες», δήλωσε η Cindy Allen, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Trade Force Multiplier, μιας παγκόσμιας εταιρείας συμβούλων εμπορίου. «Έχω δει πολλές μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να επιλέγουν να βγουν εντελώς από την αγορά», πρόσθεσε.

Αυξήσεις τιμών

Οι παίκτες που επιθυμούν να συνεχίσουν να έχουν πρόσβαση στην αγορά των ΗΠΑ αναγκάζονται να αυξήσουν τις τιμές τους.

Η Oh Polly, βρετανική εταιρεία λιανικής πώλησης ρούχων, αύξησε τις τιμές στις ΗΠΑ κατά 20% σε σύγκριση με τις άλλες αγορές της και ίσως χρειαστεί να εξετάσει περαιτέρω αυξήσεις τιμών λόγω των υψηλότερων δασμών, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Mike Branney.

Shein και Temu

Στις 25 Απριλίου, οι Shein και Temu, ανακοίνωσαν σημαντικές αυξήσεις τιμών για τους Αμερικανούς πελάτες τους, όπως αναφέρει ο Economist, Σε ορισμένα προϊόντα της Shein, οι τιμές εκτοξεύτηκαν πάνω από 150%, ενώ η Temu επέβαλε νέες «χρεώσεις εισαγωγής» που, σε κάποιες περιπτώσεις, ξεπερνούν ακόμη και το κόστος του ίδιου του προϊόντος.

Ο κολοσσός fast fashion, Shein, με έδρα τη Σιγκαπούρη, προσπάθησε να καθησυχάσει τους πελάτες σε μια ανάρτηση στον λογαριασμό του στο Instagram των ΗΠΑ την Πέμπτη, λέγοντας: «Μερικά προϊόντα μπορεί να έχουν διαφορετική τιμή από πριν, αλλά η πλειονότητα των συλλογών μας παραμένουν τόσο προσιτές όσο ποτέ». Η Shein πουλά ρούχα που κατασκευάζονται κυρίως στην Κίνα και οι ΗΠΑ είναι η μεγαλύτερη αγορά της.

Οι περισσότερες από τις αυξήσεις τιμών στις ΗΠΑ πραγματοποιήθηκαν από τη Shein την προηγούμενη εβδομάδα, με τις προσαυξήσεις να είναι σημαντικά υψηλότερες σε ορισμένες κατηγορίες σε σχέση με άλλες, σύμφωνα με δεδομένα που συγκέντρωσε το Bloomberg News.

Η μέση τιμή για τα 100 κορυφαία προϊόντα στην κατηγορία ομορφιάς και υγείας αυξήθηκε κατά 51% από την Πέμπτη, με πολλά από τα είδη να έχουν διπλάσια τιμή.

Όσον αφορά τα προϊόντα για το σπίτι και την κουζίνα καθώς και τα παιχνίδια, η μέση αύξηση ήταν πάνω από 30%, με την τιμή ενός σετ 10 τεμαχίων πετσετών κουζίνας να εκτοξεύεται κατά 377%.

Η Temu, για προϊόντα που έχει στον ιστότοπό της και βρίσκονται ήδη σε αποθήκες των ΗΠΑ, ενημερώνει με την «Τοπικά» τους πελάτες της ότι δεν θα υπάρχουν χρεώσεις εισαγωγής.

Τόσο ο Shein όσο και ο Temu μείωσαν τις δαπάνες τους για ψηφιακή διαφήμιση στις ΗΠΑ τις τελευταίες εβδομάδες, καθώς προετοιμάζονταν για την αλλαγή που είναι πιθανό να πλήξει τις πωλήσεις τους.

OT Originals

Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο