Περισσότερες από 10.000 θέσεις εργασίας θα περικόψει παγκοσμίως η Νissan Motors, ανεβάζοντας τον αριθμό των απολύσεων, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που είχαν ανακοινωθεί στο προηγούμενο διάστημε, σε περίπου 20.000 ή στο 15% του εργατικού δυναμικού της, όπως ανέφερε τη Δευτέρα το δημόσιο ραδιοτηλεοπτικό δίκτυο της Ιαπωνίας NHK.
Η τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας προσπαθεί να κάνει την επιχείρησή της πιο λιτή και πιο ανθεκτική μετά τις αδύναμες πωλήσεις στην Κίνα και τη μεγαλύτερη αγορά της, τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η Nissan έχασε την αυξανόμενη δημοτικότητα των υβριδικών μοντέλων στις Ηνωμένες Πολιτείες και δεν κατάφερε να αξιοποιήσει ένα πρώιμο προβάδισμα στα ηλεκτρικά οχήματα εκεί
Έχει προγραμματιστεί να ανακοινώσει την Τρίτη τα αποτελέσματα για το οικονομικό έτος που έληξε τον Μάρτιο. Τον περασμένο μήνα προειδοποίησε ότι πιθανότατα θα καταγράψει ρεκόρ καθαρής ζημίας 700 έως 750 δισεκατομμυρίων γιεν (4,74 δισεκατομμύρια – 5,08 δισεκατομμύρια δολάρια) εκείνο το έτος λόγω χρεώσεων απομείωσης.
Η αυτοκινητοβιομηχανία έχασε την αυξανόμενη δημοτικότητα των υβριδικών μοντέλων στις Ηνωμένες Πολιτείες και δεν κατάφερε να αξιοποιήσει ένα πρώιμο προβάδισμα στα ηλεκτρικά οχήματα εκεί. Έχει επίσης πληγεί στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, όπου σχεδιάζει να λανσάρει περίπου 10 νέα οχήματα τα επόμενα χρόνια για να προσπαθήσει να σταματήσει την πτώση των πωλήσεων.
Ο Ιvan Espinosa, ο οποίος ανέλαβε τα καθήκοντα του CEO από τον Makoto Uchida τον περασμένο μήνα, αναδιαρθρώνει τις δραστηριότητες της Nissan και έχει δηλώσει προηγουμένως ότι η εταιρεία εξετάζει πρόσθετα μέτρα.
Nissan: Σχέδια μείωσης της παραγωγικής ικανότητας
Η Nissan, η οποία απασχολούσε περισσότερους από 133.000 υπαλλήλους τον Μάρτιο του περασμένου έτους, ανακοίνωσε τον περασμένο Νοέμβριο σχέδια για περικοπή 9.000 θέσεων εργασίας και μείωση της παγκόσμιας παραγωγικής ικανότητας κατά 20%.
Έχει επίσης δηλώσει ότι θα κλείσει ένα εργοστάσιο στην Ταϊλάνδη μέχρι τον Ιούνιο και θα κλείσει δύο ακόμη εργοστάσια που δεν έχει προσδιορίσει.
Την Παρασκευή, η εταιρεία αποφάσισε να εγκαταλείψει ένα σχέδιο για την κατασκευή εργοστασίου αξίας 1,1 δισεκατομμυρίου δολαρίων, για το οποίο επρόκειτο να λάβει κρατικές επιδοτήσεις, για μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων στο νοτιοδυτικό νησί Kyushu της Ιαπωνίας.
Η χαμηλή της απόδοση την ανάγκασε να μειώσει τις προοπτικές κερδοφορίας της τέσσερις φορές για το οικονομικό έτος που μόλις έληξε.