Samsung: Πώς αξιοποιεί την K-pop για να πουλήσει το λεπτό της τηλέφωνο

Η Samsung αξιοποιεί τη δύναμη μερικών ισχυρών αστέρων της K-pop για να πουλήσει το νέο λεπτό της τηλέφωνο

Samsung: Πώς αξιοποιεί την K-pop για να πουλήσει το λεπτό της τηλέφωνο

Στο… βαρύ πυροβολικό της ποπ μουσικής καταφεύγει η Samsung προκειμένου να προωθήσει την κυκλοφορία του πιο λεπτού τηλεφώνου της μέχρι σήμερα. Η νοτιοκορεατική εταιρεία ηλεκτρονικών ειδών κυκλοφόρησε το τελευταίο Galaxy S25 Edge τη Δευτέρα — ένα τηλέφωνο αξίας 1.099 δολαρίων, πάχους 5,8 χιλιοστών και βάρους 163 γραμμαρίων.

Η Samsung επέλεξε τον Φέλιξ Λι, ένα από τα μεγαλύτερα πρόσωπα της K-pop αυτή τη στιγμή, για να προωθήσει το τηλέφωνο.

Ο Λι, ένας τραγουδιστής γεννημένος στην Αυστραλία και πρώην μέλος στο νοτιοκορεατικό boy band Stray Kids, έκανε μια κοινή ανάρτηση στο Instagram με τη Samsung Korea την Τρίτη. Το κινηματογραφικό βίντεο δείχνει τον Λι ντυμένο με μαύρο κοστούμι, με τα χαρακτηριστικά ξανθά μαλλιά του πιασμένα προς τα πίσω.

Το νέο τηλέφωνο της Samsung πρόκειται να ξεκινήσει μια νέα εποχή λεπτών τηλεφώνων, με το iPhone 17 “Air” να φημολογείται ότι θα κυκλοφορήσει αργότερα φέτος. Το Galaxy S25 Edge — διαφημιζόμενο με το σύνθημα “Beyond Slim” — πρόκειται να κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ στις 30 Μαΐου. Διαθέτει κάμερα ευρυγώνιας λήψης 200 megapixel και είναι ενσωματωμένο με τη σουίτα τεχνητής νοημοσύνης της Samsung, Galaxy AI.

Η βάση των θαυμαστών του Λι εξέφρασε γρήγορα τον ενθουσιασμό της για τη συνεργασία. Οι αντιδράσεις στην ανάρτηση περιελάμβαναν το σχόλιο «Ποιος θα πάρει αυτό το τηλέφωνο λόγω του Φέλιξ;» — το οποίο είχε λάβει περισσότερα από 1.500 likes κατά τη στιγμή της δημοσίευσης.

Σε ανοδική πορεία ο Φέλιξ Λι και η Samsung

Η Samsung έδωσε για πρώτη φορά μια πρόγευση για τη συνεργασία την περασμένη εβδομάδα με μια ανάρτηση που έδειχνε τη σιλουέτα του προσώπου του Λι. Ζήτησε από τους ανθρώπους να μαντέψουν ποιο μπορεί να είναι το άτομο και υποσχέθηκε δωροκάρτες Starbucks σε 25 άτομα που θα μάντευαν σωστά.

Η συνεργασία της Samsung έρχεται σε μια συναρπαστική χρονιά για τον Λι, ο οποίος περπάτησε στην πασαρέλα για την επίδειξη μόδας Φθινόπωρο-Χειμώνας 2025 της Louis Vuitton στο Παρίσι τον Μάρτιο.

Ο Λι ονομάστηκε πρέσβης του οίκου το 2023 και έχει γίνει προσωπική μούσα του καλλιτεχνικού διευθυντή της LV, Νικολά Γκεσκιέρ.

Ο Lee δήλωσε σε συνεντεύξεις του με τη Vogue ότι ο Γκεσκιέρ τον προσκάλεσε προσωπικά να περπατήσει στην επίδειξη μόδας LV Φθινόπωρο-Χειμώνας 2024 στο Παρίσι. Πριν από την επίδειξη του Μαρτίου, ο σχεδιαστής είπε ότι ήταν «μεγάλη τιμή» που ο Λι ήταν εκεί.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Samsung αξιοποιεί ταλέντα της K-pop για την προώθηση των προϊόντων της. Το 2020, η μάρκα κυκλοφόρησε ένα ειδικό τηλέφωνο BTS Galaxy σε συνεργασία με το υποψήφιο για Grammy συγκρότημα BTS και έχει συμπεριλάβει μέλη του συγκροτήματος και στις διαφημίσεις της.

Και το 2019, η Samsung κυκλοφόρησε επίσης προϊόντα περιορισμένης έκδοσης σε μαύρο και ροζ χρώμα σε συνεργασία με το γυναικείο συγκρότημα K-Pop Blackpink.

OT Originals

Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο