Πλήθος σχολίων -χιουμοριστικών και μη- και ερωτημάτων προκάλεσε το ιπτάμενο running shoe πάνω από την Ακρόπολη.
Από την παρέμβαση της ΑΙ για να δημιουργήσει το λογότυπο της αιώνιας αντιπάλου πάνω από το Λευκό Πύργο, τα σκωπτικά σχόλια «νόμιζα ότι ήταν τσαρούχι» μέχρι τα TikTok βίντεο από την εκδήλωση λανσαρίσματος του νέου προϊόντος της γνωστής γερμανικής εταιρείας αθλητικών ειδών στο Ζάππειο, αλλά και τις φωτογραφίες με φόντο την Ακρόπολη που με έκαναν εξαρχής να αναρωτηθώ – τελικά, που ήταν αυτά τα drones, οεο; Και ποιος τα άφησε να βρεθούν εκεί;
Η πρώτη εικόνα που έγινε γρήγορα viral, με θύμωσε η αλήθεια είναι, με ένα αθλητικό να «πατάει» την Ακρόπολη. Όσο αναζητούσα να βρω την εκδήλωση κατά την οποία είχε πραγματοποιηθεί το drone show, όμως, βρέθηκα μπροστά σε μια ανακοίνωση δημόσια σε running ομάδες στο Facebook με την αφίσα να μιλά για την εκδήλωση και το σημείο να ορίζεται στην Αίγλη Ζαππείου.
Η αναζήτηση με οδήγησε σε reels και βίντεο όπου φαίνονταν τα drones να σχηματίζουν το όνομα του νέου παπουτσιού, το λογότυπο της εταιρείας και κάποιο moto ενδυνάμωσης, πάνω από τον ιστορικό χώρο. Ακριβώς δηλαδή ό,τι υποστήριξε η εταιρεία στην επίσημη ανακοίνωσή της, κάνοντάς με να καταλάβω ότι η κάθε φωτογραφία ήταν διαφορετική αποτύπωση της γωνίας λήψης μιας τρισδιάστατης απεικόνισης.
Μέσα σε λίγες μόλις ώρες, γέμισε ο τόπος διαμαρτυρίες, αφοριστικές δηλώσεις, απορίες για το πόσο κόστισε το drone show και ποιος είναι ο υπεύθυνος για τη διάθεση του χώρου. Από τη διοίκηση της Επιτροπής Ολυμπίων και Κληροδοτημάτων, υπό την εποπτεία του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και την Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ), την εταιρεία μάρκετινγκ μέχρι την επιχείρηση drone show και την ίδια την adidas, «απαιτούνταν» απαντήσεις.
Δόθηκαν, ενώ την ίδια στιγμή όλοι μιλούσαν για ένα σύστημα με λανθασμένες τιμές και χωρίς επικοινωνία μεταξύ των υπηρεσιών του. Τι μπορεί να κάνει σε ένα σύστημα έμενταλ μια γωνία λήψης…