Danone: Στροφή στα πρωτεϊνούχα ποτά

Η Danone στρέφεται σε influencers των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να βοηθήσει στην πώληση του προϊόντος

Danone: Στροφή στα πρωτεϊνούχα ποτά

To νέο της πρωτεϊνούχο ρόφημα υπό την επωνυμία γιαουρτιού Oikos, παρουσίασε προ ημερών Danone, καθώς οι ανταγωνιστές της, Fairlife και Chobani, που έχουν παρόμοια προϊόντα, κερδίζουν δημοτικότητα στους καταναλωτές και σε όσους λαμβάνουν φάρμακα απώλειας βάρους όπως το Wegovy.

Η εταιρεία επιδιώκει να εισέλθει στην αγορά πρωτεϊνούχων ροφημάτων αξίας 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων, δήλωσε ο Σέιν Γκραντ, παγκόσμιος αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Danone, σε συνέντευξή του τον περασμένο μήνα.

«Τα τρία τέταρτα (των Αμερικανών καταναλωτών) θέλουν περισσότερη πρωτεΐνη στη διατροφή τους και τα GLP-1 απλώς επιταχύνουν αυτή τη ζήτηση», δήλωσε ο Γκραντ, αναφερόμενος στα φάρμακα απώλειας βάρους. «Βλέπουμε την εκρηκτική ανάπτυξη σε πολλά δημογραφικά στοιχεία και περιπτώσεις».

Η Danone δήλωσε ότι αφιέρωσε περίπου ένα χρόνο στην ανάπτυξη του μιλκσέικ, το οποίο κοστίζει 3,69 δολάρια.

Όσοι λαμβάνουν φάρμακα για την απώλεια βάρους ενθαρρύνονται να καταναλώνουν περισσότερη πρωτεΐνη για να αποφύγουν την απώλεια μυϊκής μάζας, σύμφωνα με το Reuters, γεγονός που οδήγησε σε εταιρείες τροφίμων όπως η Nestle και η Conagra να προσφέρουν  νέα προϊόντα με υψηλή περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά ή να αναδιαμορφώσουν τα υπάρχοντα για να καλύψουν τη νέα ζήτηση.

Η νέα τάση

Οι παρασκευαστές smoothies και μιλκσέικ έχουν επίσης ενταχθεί στην τάση. Για παράδειγμα το brand υπερφιλτραρισμένου γάλακτος Fairlife της Coca-Cola, που προσφέρει πρωτεϊνούχα ροφήματα, δεν απευθύνεται ειδικά σε άτομα που λαμβάνουν GLP-1, αλλά αναπτύσσεται σημαντικά, δήλωσαν στελέχη της Coca-Cola σε πρόσφατες τηλεφωνικές κλήσεις με αναλυτές της Wall Street, συμβάλλοντας στην ενίσχυση ολόκληρης της εταιρείας.

Η εταιρεία ενεργειακών ποτών Celsius απέκτησε τον Φεβρουάριο την Alani Nu, μια άλλη εταιρεία παρασκευής ενός δημοφιλούς πρωτεϊνικού ροφήματος.

Η γαλλική Danone αναφέρει ότι το ρόφημα Oikos είναι καλό για την υγεία του πεπτικού συστήματος επειδή περιέχει πέντε γραμμάρια ενός συγκεκριμένου τύπου φυτικών ινών. Η εταιρεία, με το νέο προϊόν, ανταποκρίνεται στην τάση των Αμερικανών καταναλωτών να δίνουν μεγαλύτερη προσοχή σε αυτό που τρώνε.

«Βλέπουμε ένα μεγαλύτερο κίνημα προς τη διατροφή και την υγεία ως μέρος της ατζέντας για τον Αμερικανό καταναλωτή», δήλωσε ο Γκραντ. «Βλέπουμε ότι η προσδοκία των Αμερικανών καταναλωτών για υγεία μέσω των τροφίμων αυξάνεται».

Η δανέζικη εταιρεία κατασκευής του φαρμάκου για την απώλεια βάρους Wegovy προχωρά σε αλλαγές στην ηγεσία, λόγω ανησυχιών ότι η εταιρεία χάνει το πλεονέκτημα της πρώτης κίνησης στην εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά της παχυσαρκίας.

Ο Γκραντ είπε ότι βλέπει επίσης την εκστρατεία «Make American Healthy Again» του Υπουργού Υγείας των ΗΠΑ, Ρόμπερτ Φ. Κένεντι Τζούνιορ, η οποία επιδιώκει να αναδιαμορφώσει τα συσκευασμένα τρόφιμα των ΗΠΑ και τα συστατικά τους, ως μέρος αυτού του καταναλωτικού κινήματος.

Η Danone στρέφεται σε influencers των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να βοηθήσει στην πώληση του προϊόντος, ανέφερε η εταιρεία.

OT Originals

Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο