Ήδη από το περασμένο φθινόπωρο η εμβληματική Levi’s αναζητούσε στρατηγικές εναλλακτικές λύσεις για την Dockers και εξέταζε το ενδεχόμενο πώλησης, με τη διευθύνουσα σύμβουλο Michelle Gass να δηλώνει ότι η μάρκα είχε «υποαποδώσει για κάποιο χρονικό διάστημα».
Το περασμένο τρίμηνο η εταιρεία επαναταξινόμησε την Dockers ως διακοπείσα δραστηριότητα και τώρα αποφάσισε να υλοποιήσει το σχέδιο πώλησης του συγκεκριμένου brand που αφορά κολεξιόν από ύφασμα καμπαρντίνας σε cargo στιλ, ανακοινώνοντας την πώληση της Dockers στην Reebok και στον ιδιοκτήτη της Van Heusen Authentic Brands Group έναντι 311 εκατομμυρίων δολαρίων για να επικεντρωθεί στη ναυαρχίδα της μάρκας Levi’s και στη σειρά ενεργητικών ενδυμάτων Beyond Yoga.
Η Authentic επιδιώκει να επεκτείνει το εμπορικό σήμα της Dockers σε διεθνές επίπεδο
Από τη Levi’s στην Authentic Brands
«Η συναλλαγή της Dockers με την Authentic Brands ευθυγραμμίζει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιό μας με τις στρατηγικές μας προτεραιότητες, εστιάζοντας στην πρώτη μας προσέγγιση direct-to-consumer (DTC), αναπτύσσοντας τη διεθνή μας παρουσία και επενδύοντας σε ευκαιρίες στα γυναικεία και denim lifestyle», ανέφερε η Gass σε ανακοίνωσή της.
«Μετά από μια ισχυρή διαδικασία, είμαστε βέβαιοι ότι μεγιστοποιήσαμε την αξία της επιχείρησης και ότι η Authentic είναι ο κατάλληλος οργανισμός για να εγκαινιάσει το επόμενο κεφάλαιο ανάπτυξης για το εμπορικό σήμα Dockers», συμπλήρωσε και για την Beyond Yoga, μια μάρκα που απέκτησε το 2021.
Η Dockers, η οποία υπάρχει από το 1986, ειχε ταυτιστεί για αρκετά χρόνια με το casual στυλ. Η περιστασιακή χρήση των ρούχων εργασίας και η αύξηση των απομακρυσμένων εργαζομένων, όμως, επηρέασε αρνητικά τις πωλήσεις.
Εν τω μεταξύ, η παγκόσμια εταιρεία ανάπτυξης εμπορικών σημάτων και αδειοδότησης Authentic ανέθεσε στον μακροχρόνιο συνεργάτη Centric Brands να διευθύνει τις δραστηριότητες της νεοαποκτηθείσας επιχείρησης. Η Centric θα αναλάβει τις κατηγορίες αθλητικών ενδυμάτων, ενεργών ενδυμάτων, παιδικών ενδυμάτων, πουκάμισων, ενδυμάτων εργασίας και επιδόσεων γκολφ.
Η Authentic επιδιώκει να επεκτείνει το εμπορικό σήμα σε διεθνές επίπεδο.
Η ζήτηση για τη Dockers
«Λίγες μάρκες κατέχουν μια κατηγορία με τον τρόπο που το κάνει η Dockers, αλλά εξακολουθούν να έχουν τόσα πολλά περιθώρια ανάπτυξης», σχολίασε και ο Matt Maddox, πρόεδρος της Authentic. «Η κληρονομιά της στα casualwear της δίνει ένα ισχυρό θεμέλιο, αλλά η πραγματική ευκαιρία έγκειται στην επαναπροσδιορισμό της μάρκας για μια νέα γενιά. Μέσω της παγκόσμιας πλατφόρμας μας και του βαθύ δικτύου αδειοδότησης, δεσμευόμαστε να διαχειριστούμε τη μάρκα στην επόμενη εποχή της ανάπτυξης και της σημασίας της».
Η Levi Strauss δήλωσε ότι θα επιστρέψει περίπου 100 εκατομμύρια δολάρια από τα καθαρά έσοδα από την πώληση στους μετόχους μέσω επαναγοράς μετοχών.
Η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί περίπου στις 31 Ιουλίου για την πνευματική ιδιοκτησία και τις δραστηριότητες της Dockers στις ΗΠΑ και τον Καναδά. Η πώληση των υπόλοιπων δραστηριοτήτων αναμένεται να ολοκληρωθεί στις 31 Ιανουαρίου 2026.