«Πριν από 60 χρόνια δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα φτάναμε σήμερα σε αυτό το σημείο, να γιορτάζουμε 60 χρόνια κοτόπουλα Αγγελάκης. Είμαι ευτυχισμένος που τα παιδιά μου έφτασαν την εταιρεία τόσο ψηλά».
Με αυτό το μήνυμα εμφανίστηκε συγκινημένος σε βίντεο ο εμπνευστής και ιδρυτής της εταιρείας Νίκος Αγγελάκης, στο event για τον εορτασμό των 60 χρόνων της εταιρείας, που πραγματοποιήθηκε το 2022.

Και πώς να είχε φανταστεί ότι το μικρό πτηνοτροφείο που έφτιαξε κυριολεκτικά από το μηδέν το 1962 μαζί με την γυναίκα του Παναγιώτα, θα έφθανε σήμερα να κάνει εξαγωγές προϊόντων κοτόπουλου σε περισσότερες από 10 χώρες;
Η αρχή – Το πτηνοτροφείο Αγγελάκης
Ο Νίκος και η Παναγιώτα Αγγελάκη εργάζονταν ως εργάτες σε πτηνοτροφεία. Αγαπούσαν τη δουλειά τους και την έκαναν με μεράκι. Με τα, έμαθαν τα πάντα τη σωστή εκτροφή των πουλερικών.
Έτσι, ύστερα από αιματηρές οικονομίες και θυσίες κατάφεραν το 1962 να φτιάξουν ένα μικρό πτηνοτροφείο.
Την αγάπη τους για τη δουλειά την είχαν εμφυσήσει και στα παιδιά τους. Ο Θάνος Αγγελάκης δεν είχε τελειώσει ούτε το Δημοτικό όταν άρχισε με τον αδελφό του να βοηθούν τον πατέρα τους στη δουλειά.
“Η δουλειά”, θα πει αρκετά χρόνια αργότερα ο γιος τους και σημερινός CEO Θάνος Αγγελάκης, “ήταν μέλος της οικογένειάς μας”.

Η Παναγιώτα, γνωστή και ως Αγγελάκαινα, αποφασίζει το 1981 να δραστηριοποιηθούν στο εμπόριο των πουλερικών. Η επιχείρηση κατορθώνει σιγά-σιγά να εδραιωθεί και να κερδίσει το σεβασμό συνεργατών αλλά και ανταγωνιστών.
. Το ζευγάρι κατάφερε κυριολεκτικά από το μηδέν, να δημιουργήσει μία από τις κορυφαίες εταιρείες του κλάδου στην Ελλάδα, ένα έργο ζωής δύο αγαπημένων συντρόφων και πραγματικά αυτοδημιούργητων επιχειρηματιών.

Καινοτομία – Το πολυβραβευμένο Ελαοπουλάκι
Η καινοτομία είναι το ζητούμενο για τον κλάδο των τροφίμων και η Αγγελάκης δεν θα μπορούσε παρά να την επιδιώκξει.
Το 2009, η εταιρεία πρωτοπορεί με το Ελαιοπουλάκι, το μοναδικό κοτόπουλο που τρέφεται με 100% φυτικές τροφές, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία, εκ των οποίων 55% είναι καλαμπόκι και 2% ελαιόλαδο, ενώ έχει κρέας πλούσιο σε σελήνιο.
Ως πατενταρισμένο προϊόν, που είναι αποτέλεσμα πολυετούς έρευνας και προσπάθειας της εταιρείας να καινοτομήσει, το Ελαιοπουλάκι δεν θα μπορούσε να πάει καλύτερα.
Απόδειξη η υποψηφιότητά του στα διεθνή βραβεία SIAL Innovation Awards το 2018 στο Παρίσι αλλά και οι πολλαπλές βραβεύσεις του, ελληνικές αλλά και ευρωπαϊκές.
Εξαγωγές σε περισσότερες από 10 χώρες
Οι διεθνείς πωλήσεις αποτελούν περίπου το 10% του ετήσοιου τζίρου, με το Ελαοπουλάκι να ταξιδεύει σε περισσότερες από 10 χώρες.
Ενδεικτικά, Χονγκ Κονγκ, Σαουδική Αραβία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Κατάρ, Σιγκαπούρη, Γκάνα, Λαϊκή Δημοκρατία του Κογκό και φυσικά ευρωπαϊκές χώρες όπως η Ουγγαρία, Σλοβακία, Τσεχία κ.α.