Air India: Αρνητική πρωτιά στη Βρετανία – Η αεροπορική με τις περισσότερες καθυστερήσεις

Οι αναχωρήσεις της Air India από τα βρετανικά αεροδρόμια ήταν κατά μέσο όρο 45 λεπτά και 48 δευτερόλεπτα καθυστερημένες το 2024

Air India: Αρνητική πρωτιά στη Βρετανία – Η αεροπορική με τις περισσότερες καθυστερήσεις

Ως η χειρότερη αεροπορική εταιρεία από την άποψη των καθυστερήσεων στις πτήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο καταγράφηκε η Air India το 2024.

Οι αναχωρήσεις του αερομεταφορέα από τα αεροδρόμια του Ηνωμένου Βασιλείου ήταν κατά μέσο όρο 45 λεπτά και 48 δευτερόλεπτα καθυστερημένες το 2024, σύμφωνα με ανάλυση στοιχείων της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας (CAA) από το πρακτορείο ειδήσεων PA.

Η Αir India υποστήριξε  ότι η αναστάτωση «οφείλεται κυρίως σε παράγοντες πέρα ​​από τον έλεγχό μας»

Η διαδρομή με τη μεγαλύτερη μέση καθυστέρηση ήταν από το Γκάτγουικ προς την Μπανγκαλόρ, με μέσο όρο μίας ώρας και 23 λεπτών σε 50 αναχωρήσεις.

Ο Ρόρι Μπόλαντ, συντάκτης του καταναλωτικού περιοδικού Which? Travel, χαρακτήρισε την απόδοση της Air India ως «εντελώς απαράδεκτη».

Η αεροπορική εταιρεία δήλωσε ότι η αναστάτωση «οφείλεται κυρίως σε παράγοντες πέρα ​​από τον έλεγχό μας».

Η Aurigny Air Services, με έδρα το Γκέρνσεϊ, είχε το δεύτερο χειρότερο ρεκόρ ακρίβειας για αναχωρήσεις από το Ηνωμένο Βασίλειο πέρυσι, με μέση καθυστέρηση 31 λεπτών και 12 δευτερολέπτων.

Ακολουθήθηκε από την τουρκική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους αναψυχής SunExpress (29 λεπτά και 36 δευτερόλεπτα) και την Air Portugal (25 λεπτά και 12 δευτερόλεπτα).

Η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία Emerald Airlines κατέγραψε την καλύτερη επίδοση πέρυσι, με τις αναχωρήσεις από το Ηνωμένο Βασίλειο να έχουν καθυστέρηση κατά μέσο όρο μόλις 10 λεπτά και 30 δευτερόλεπτα.

Η ανάλυση έλαβε υπόψη όλες τις προγραμματισμένες και ναυλωμένες αναχωρήσεις από αεροδρόμια του Ηνωμένου Βασιλείου από αεροπορικές εταιρείες που πραγματοποίησαν περισσότερες από 2.500 από αυτές τις πτήσεις πέρυσι. Οι ακυρωμένες πτήσεις δεν συμπεριλήφθηκαν.

Η μέση καθυστέρηση για όλες αυτές τις αεροπορικές εταιρείες ήταν 18 λεπτά και 18 δευτερόλεπτα, μειωμένη από 20 λεπτά και 42 δευτερόλεπτα το 2023.

Η κρατικοποίηση της Air India

Η Air India εξαγοράστηκε από την ινδική κυβέρνηση από τον όμιλο Tata τον Ιανουάριο του 2022, αφού είχε συσσωρεύσει ζημίες δισεκατομμυρίων λιρών.

Οι δραστηριότητες της αεροπορικής εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο βρίσκονται στο Μπέρμιγχαμ, το Γκάτγουικ και το Χίθροου, με δρομολόγια προς μια σειρά από ινδικές πόλεις όπως το Δελχί, η Βομβάη και η Μπανγκαλόρ.

Στοιχεία από την εταιρεία ανάλυσης αεροπορίας Cirium δείχνουν ότι η αεροπορική εταιρεία πραγματοποίησε 56% περισσότερες πτήσεις από αεροδρόμια του Ηνωμένου Βασιλείου πέρυσι σε σύγκριση με το 2019.

Αυτό προβλέπεται να αυξηθεί στο 90% φέτος, μετά την αύξηση της συχνότητας πτήσεων σε αρκετές διαδρομές τον Μάρτιο.

Ο σύμβουλος αεροπορίας John Strickland δήλωσε ότι έχει γίνει «πολλή δουλειά για να επαναφέρουμε την αεροπορική εταιρεία σε τροχιά» μετά την «κακή φήμη» που απέκτησε λόγω καθυστερήσεων και ακυρώσεων.

Αυτό οφειλόταν εν μέρει στην έλλειψη κεφαλαίων για την αγορά ανταλλακτικών για αεροσκάφη, με αποτέλεσμα μέρος του στόλου της να καθηλωθεί στο έδαφος.

Ο κ. Strickland δήλωσε: «Βγαίνουν από αυτήν την περίοδο δυσφορίας πριν από την εξαγορά της Tata και τώρα πρέπει να δουλέψουν πάνω στη μηχανική, το ανθρώπινο δυναμικό, την αποθήκευση ανταλλακτικών, όλους αυτούς τους παράγοντες».

Είπε ότι μέρος της προώθησης του νέου προϊόντος πρώτης θέσης Airbus A350 από την Air India έχει επικεντρωθεί στην ποιότητα των υπηρεσιών της. Όπως τόνισε, «μπορείτε να έχετε υπέροχα γεύματα και ένα υπέροχο πλήρωμα, αλλά ουσιαστικά πρέπει να λειτουργείτε μια αεροπορική εταιρεία που είναι όσο το δυνατόν πιο ακριβής και αξιόπιστη.

«Αυτό είναι σίγουρα ένα έργο σε εξέλιξη για αυτούς».

Ο Rory Boland, συντάκτης του καταναλωτικού περιοδικού Which? Travel, δήλωσε: «Αυτά τα τελευταία στοιχεία για τις καθυστερήσεις δεν θα αποτελέσουν έκπληξη για τους ταξιδιώτες, οι οποίοι μπορεί να βρεθούν να πληρώνουν πανάκριβα ποσά για αεροπορικά εισιτήρια και σε αντάλλαγμα να λαμβάνουν αναξιόπιστες υπηρεσίες.

«Η Air India είχε μέση καθυστέρηση 45 λεπτών. Αυτό είναι εντελώς απαράδεκτο.

«Ήρθε η ώρα οι αεροπορικές εταιρείες να συνέλθουν και να αρχίσουν να παρέχουν την υπηρεσία για την οποία πληρώνουν οι πελάτες τους».

«Κατά τους πρώτους τρεις μήνες του 2025, η ακρίβεια στα δρομολόγια της Air India έχει σημειώσει σημαντική βελτίωση στις απευθείας πτήσεις μας από το Ηνωμένο Βασίλειο προς την Ινδία, η οποία αντικατοπτρίζεται και στις βαθμολογίες NPS (ικανοποίηση πελατών) μας».

OT Originals

Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο