Aldi: Δεν υπάρχει «πόλεμος τιμών» στη Βρετανία

Στόχος της γερμανικής Aldi είναι η Asda, η τρίτη μεγαλύτερη αλυσίδα της Βρετανίας με μερίδιο 12,1%

Aldi: Δεν υπάρχει «πόλεμος τιμών» στη Βρετανία

Αντίθετος με τις εκτιμήσεις που κάνουν λόγο για «πόλεμο τιμών» στα σούπερ μαρκετ της Βρετανίας εμφανίστηκε ο διευθύνων σύμβουλος της Aldi UK, της θυγατρικής της γερμανικής αλυσίδας.  Οπως είπε χαρακτηριστικά, ο πόλεμος τιμών είναι «περισσότερο λόγια παρά ουσία».

Ο CEO της Aldi UK,  Τζίλ Χάρλεϊ,  προειδοποίησε πάντως τους αντιπάλους του ότι η επιχείρησή του εξακολουθεί να έχει “τεράστιες δυνατότητες” για ανάπτυξη.

Τον Μάρτιο, η Asda, το τρίτο μεγαλύτερο παντοπωλείο της Βρετανίας, ενίσχυσε τις εικασίες για πόλεμο τιμών, λέγοντας ότι θα δεχτεί πλήγμα στα κέρδη για να χρηματοδοτήσει μια εκστρατεία μειώσεων τιμών με στόχο να αντιστρέψει την υποχώρηση του μεριδίου αγοράς.

Η προειδοποίηση έπληξε τις μετοχές της ηγέτιδας στον κλάδο Tesco  και της νούμερο δύο Sainsbury’s, οι οποίες έλαβαν υπόψη τους την κίνηση της Asda στις προοπτικές των κερδών τους.

Αλλά ο Τζίλ Χάρλεϊ , διευθύνων σύμβουλος της Aldi UK, του τέταρτου παίκτη στη βρετανική αγορά, δήλωσε την Πέμπτη ότι υπήρξαν “περισσότερες συζητήσεις παρά ουσία”.
“Υπήρξαν πολλές συζητήσεις για πόλεμο τιμών, δεν νομίζω ότι αυτό έχει εκδηλωθεί”, δήλωσε στο Reuters σε συνέντευξή του, επισημαίνοντας τα στοιχεία του κλάδου που δείχνουν ότι ο πληθωρισμός των τροφίμων έφτασε το 4,1% τον Μάιο, σε υψηλό 15 μηνών.
“Θα το αποκαλούσα μάλλον περισσότερο ψεύτικο πόλεμο τιμών παρά πραγματικό πόλεμο τιμών”, δήλωσε ο Τζίλ Χάρλεϊ, υποστηρίζοντας ότι η διαφορά τιμών της Aldi από τους ανταγωνιστές της “είναι τόσο μεγάλη όσο δεν ήταν ποτέ”.

Αύξηση πωλήσεων

Τα στοιχεία από την εταιρεία έρευνας αγοράς Kantar που δημοσιεύθηκαν την Τετάρτη έδειξαν ότι οι πωλήσεις της Aldi UK αυξήθηκαν κατά 6,7% κατά τις 12 εβδομάδες έως τις 18 Μαΐου, η ταχύτερη αύξηση από τις αρχές του 2024, με το μερίδιο αγοράς της να φτάνει στο ρεκόρ του 11,1%, αυξημένο κατά 30 μονάδες βάσης σε ετήσια βάση.

Η Aldi UK, που ανήκει στη γερμανική Aldi Sud, και η αντίπαλη discounter Lidl GB έχουν επεκταθεί ραγδαία τις τελευταίες δύο δεκαετίες, μεταμορφώνοντας τη σκηνή των σούπερ μάρκετ.

Η Aldi UK έχει πλέον στο στόχαστρό της την Asda, η οποία κατέχει μερίδιο αγοράς 12,1%, με τα στοιχεία της Kantar να δείχνουν ότι η Aldi πωλεί πλέον περισσότερα τρόφιμα και ποτά από την Asda.

“Ενώ είμαι ευχαριστημένος με την ανάπτυξη που έχουμε, υπάρχει τεράστιο περιθώριο για εμάς”, δήλωσε ο CEO της Aldi UK.

Είπε ακόμα ότι ο όμιλος, ο οποίος σήμερα έχει ενα δίκτυο από 1.050 καταστήματα, θα επενδύσει 650 εκατομμύρια λίρες (875 εκατομμύρια δολάρια) φέτος ανοίγοντας 40 καταστήματα και ανανεώνοντας τα υπάρχοντα. Άλλα επιπλέον 40 ανοίγματα προγραμματίζονται για το 2026 και ο μακροπρόθεσμος στόχος του είναι τα 1.500.

OT Originals

Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο