Γεράρδος (Πλαίσιο) στον ΟΤ: Θετικό το πρώτο τρίμηνο του 2025 – Τα σχέδια για τα νέα σημεία

Ο CEO της Πλαίσιο, Κώστας Γεράρδος, μίλησε στον ΟΤ για τις μικρές και μεγάλες επενδύσεις, το retail identity, τα ψηφιακά εργαλεία και τον φόβο των καταναλωτών για ακριβά iPhone

Γεράρδος (Πλαίσιο) στον ΟΤ: Θετικό το πρώτο τρίμηνο του 2025 – Τα σχέδια για τα νέα σημεία

«Παραμένουμε προσηλωμένοι στον στόχο μας για 10 καταστήματα Πλαίσιο μέχρι και το 2026», επισήμανε στον ΟΤ ο CEO Κώστας Γεράρδος, μιλώντας για τα σχέδια της εταιρείας που περιλαμβάνουν μικρές επενδύσεις για ανακαινίσεις σημείων, αλλά και μεγαλύτερες που θα καλύψουν τις ανάγκες για τα καινούρια σημεία, σε περιοχές που μέχρι σήμερα η εταιρεία εξυπηρετούσε τους καταναλωτές μέσα από το plaisio.gr και το τηλεφωνικό της κέντρο.

Πρόκειται για μια διαδικασία που ξεκίνησε από τις αρχές του 2024 και σήμερα ήδη η αλυσίδα μετρά 5 ανανεωμένα καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με υπερσύγχρονους χώρους και νέα τμήματα οικιακών συσκευών, προσφέροντας στους καταναλωτές μια αναβαθμισμένη εμπειρία αγορών. Ταυτόχρονα, η εταιρεία πρόσφατα εγκαινίασε τα καταστήματα Ιωαννίνων και Αεροδρομίου Αθηνών, τα οποία διεύρυναν το δίκτυο της Πλαίσιο σε 26 καταστήματα, συνολικά.

Πλαίσιο

Το σημείο της Πλαίσιο στην Καλαμαριά

Αναβάθμιση για το Πλαίσιο

Ο λόγος για την επένδυση στα Σπάτα, όπου συγκατοίκησε με το IKEA, και κόστισε 1 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για το μεγαλύτερο κατάστημα Πλαίσιο στην Ελλάδα, συνολικής επιφάνειας 3.000 τ.μ., στο εμπορικό πάρκο του αεροδρομίου. Ενώ είχε προηγηθεί το κατάστημα των Ιωαννίνων (600.000 ευρώ).

Επόμενος σταθμός στο μετασχηματισμό του δικτύου δύο από τα μεγαλύτερα και πιο δημοφιλή καταστήματα Πλαίσιο, της Αγίας Παρασκευής και της Καλαμαριάς, τα οποία αποκτούν νέα μορφή υιοθετώντας τη νέα ταυτότητα της εταιρείας.

Το κατάστημα της Αγίας Παρασκευής απέκτησε ανανεωμένη εικόνα, που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στο κατάστημα του Αεροδρομίου, ενσωματώνοντας lightboxes, νέα έπιπλα και εξειδικευμένα experience points. Το σύνολο της αγοραστικής εμπειρίας έχει επανασχεδιαστεί: οι καταναλωτές βρίσκουν σε ένα όροφο όλες τις οικιακές συσκευές, ενώ οι υπόλοιπες κατηγορίες προϊόντων είναι οργανωμένες με τρόπο που διευκολύνεται η περιήγηση τους.

Στο ανανεωμένο κατάστημα της Καλαμαριάς, έχει δοθεί έμφαση στην εμπειρία αγορών, γι’ αυτό και εγκαταστάθηκαν experience points για Gaming, PC Building, Lifestyle, Arts & Crafts, Cooking και Beauty. Οι οικιακές συσκευές καταλαμβάνουν έναν ενιαίο χώρο με εύκολη πρόσβαση,  διατηρώντας την επιτυχημένη δομή του καταστήματος. Τέλος, ξεχωρίζει η προσθήκη του νέου Apple Shop.

Πλαίσιο

Το κατάστημα στην Αγία Παρασκευή

Έμφαση στο retail identity

«Αποφασίσαμε να φρεσκάρουμε την ταυτότητα της λιανικής μας, αρχικά στα Ιωάννινα που λειτούργησαν ως πιλότος και μετά στα Σπάτα», πρόσθεσε ο κ. Γεράρδος.

Η περίπτωση της Αγίας Παρασκευής είναι ιδιάζουσα, καθώς παλιά είχαμε ένα μικρό κατάστημα και μετά πήραμε ένα μεγάλο δίπλα, με το πρώτο να φιλοξενεί όλο τον τμήμα των οικιακών συσκευών. Τώρα, ό,τι ήταν διαχωρισμένο, αποτελεί μέρος ενός μοντέρνου Πλαισίου σε ένα κατάστημα που είναι δυνατό, καθώς είναι κορυφαίο σε πωλήσεις και επισκεψιμότητα», εξηγεί ο CEO της αλυσίδας.

Οι κινήσεις αυτές θεωρούνται απαραίτητες στο συγκεκριμένο κομμάτι, καθώς «κάθε 3-5 χρόνια χρειάζεται να φρεσκάρεις την εικόνα σου, γιατί αλλάζουν πολλά κι εμείς ως χώρος τεχνολογίας, δεν θα μπορούσαμε να μην εναρμονιζόμαστε με κάθε τέτοια αλλαγή. Χαρακτηριστικά, είναι πολύ διαφορετική πλέον η γκάμα των τάμπλετ και των φωτογραφικών μηχανών σε σχέση με λίγα μόλις χρόνια πριν κι αυτό αποτελεί για μας μια χωροταξική άσκηση, στην οποία πάμε πολύ καλά».

Οι οικιακές συσκευές

Για το μεγάλο στοίχημα που έβαλε το Πλαίσιο το 2018 όταν αποφάσισαν να ανοίξουν τη βεντάλια των προϊόντων προς τις οικιακές συσκευές, μίλησε ο Κώστας Γεράρδος, κάνοντας αναφορά «στο μεγάλο μας φόβο ήταν το προϊόν να χαλάσει την εικόνα που είχε χτιστεί τόσα χρόνια. Κινηθήκαμε όμως καλά και προσεκτικά, το ενσωματώσαμε ως έξυπνο προϊόν δίπλα σε όλα τα υπόλοιπα, καθώς η τεχνολογία είναι και εκεί παρούσα».

Και αυτή την στιγμή, οι πωλήσεις έχουν ένα μερίδιο της τάξης του 16% «που είναι σημαντικό αν σκεφτεί κανείς ότι ξεκινήσαμε πριν από 6 χρόνια».

Πλαίσιο

Τα ψηφιακά εργαλεία, οι ΗΠΑ και τα… iPhone

«Είμαστε σταθεροί στους στόχους μας, καθώς ως μια ιδιαίτερη αγορά και χωρίς να πρεσβεύουμε συνολικά το retail, αλλά έναν συγκεκριμένο κλάδο, βιώνουμε αυτή την περίοδο μια έκτακτη θετική εξέλιξη, καθώς επηρεαζόμαστε από την επιδότηση των ψηφιακών εργαλείων με πελάτες που δεν θα έρχονταν ενδεχομένως να αγοράσουν laptop, εάν δεν υπήρχε το αντίστοιχο voucher», σχολίασε ο κ. Γεράρδος.

«Ακόμη όμως και αυτό το κομμάτι να απουσίαζε, η πορεία μας το πρώτο τετράμηνο του 2025 είναι θετική και πιστεύουμε ότι έτσι θα πορευτούμε, παρά την όποια αλλαγή ή αβεβαιότητα υπάρχει στο εξωτερικό. Μόνη εξαίρεση για την κατά τα άλλα σταθερή αγοραστική συμπεριφορά ήταν τα κινητά της Apple: όταν επιβλήθηκαν οι πρώτοι δασμοί και άρχισε να γίνεται γνωστή η αλλαγή της τιμολογιακής πολιτικής προς τα επάνω, παρατηρήσαμε πολύ μεγάλες αυξήσεις των πωλήσεων -προφανώς με το σκεπτικό αρκετών καταναλωτών να αγοράσουν iPhone πριν ακριβύνουν- που μετά επανήλθαν στα φυσιολογικά τους επίπεδα».

OT Originals

Περισσότερα από Business

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο