Τη στρατηγική της για τη βιώσιμη ανάπτυξη παρουσίασε η Παπουτσάνης, στοχεύοντας σε διπλασιασμό του κύκλου εργασιών ανά πενταετία, από €15,5 εκατ. το 2015, με πρόβλεψη υπέρβασης των €100 εκατ. το 2028.
Η διοίκηση της εταιρείας ανέδειξε τα ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα, τη συνεχή ενίσχυση των δεικτών κερδοφορίας και τη σταθερή υλοποίηση της στρατηγικής της σε θεσμικούς επενδυτές στο Χρηματιστήριο Αθηνών.
Ειδικότερα, τη διαχρονική ενίσχυση της κερδοφορίας, μέσω στοχευμένης ανάπτυξης σε τέσσερις βασικούς πυλώνες και ενεργειών που αυξάνουν την αποδοτικότητα και τα περιθώρια κέρδους, ενώ επισημάνθηκε το ισχυρό ξεκίνημα για το 2025, με +21% αύξηση στον κύκλο εργασιών για το Α’ τρίμηνο και σημαντική βελτίωση στην καθαρή κερδοφορία σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2024.
Η μεγαλύτερη σαπωνοποιία στην Ευρώπη
Η Παπουτσάνης αποτελεί τη μεγαλύτερη σαπωνοποιία στην Ευρώπη, με δυνατότητα παραγωγής 900 σαπουνιών ανά λεπτό και συνολική παραγωγική δυναμικότητα 400.000 τόνων ετησίως – αριθμός που ισοδυναμεί με την κατανάλωση σαπουνιού της ελληνικής αγοράς για πάνω από 20 χρόνια.
Είναι ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος παίκτης στις κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιείται στο οργανωμένο λιανεμπόριο στην Ελλάδα, με διπλασιασμό μεριδίου αξίας στον κλάδο προσωπικής περιποίησης την τελευταία πενταετία και ταυτόχρονη δυναμική είσοδο σε νέες αγορές.
Καινοτόμος παραγωγός ξενοδοχειακών καλλυντικών με ισχυρή παρουσία στην εγχώρια αγορά και ένα δίκτυο συνεργατών σε 35 χώρες, αλλά και αξιόπιστος συνεργάτης μεγάλων πολυεθνικών (B2B), με σταθερή συνεργασία για περισσότερα από δέκα χρόνια.
Ο στόχος των €100 εκατ.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, η εταιρεία ανέλυσε τους στρατηγικούς άξονες και προτεραιότητες που θα την οδηγήσουν στο στόχο των €100 εκατ. κύκλου εργασιών έως το 2028. Με συνέπεια, προσήλωση στην καινοτομία και στρατηγική επέκταση σε αγορές υψηλής δυναμικής, η Παπουτσάνης αναπτύσσει ένα σύγχρονο επιχειρηματικό μοντέλο βασισμένο σε τέσσερις διακριτούς και αλληλοσυμπληρούμενους πυλώνες.
Η Παπουτσάνης συνεχίζει να ενισχύει τη διεθνή της παρουσία, αξιοποιώντας τις ευκαιρίες που αναδύονται σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο και συχνά ρευστό παγκόσμιο περιβάλλον, ενώ ταυτόχρονα αντιμετωπίζει με αποτελεσματικότητα τις προκλήσεις — με πλέον πρόσφατο παράδειγμα τους εισαγωγικούς δασμούς στην αμερικανική αγορά.
Μετασχηματισμός
Παράλληλα, ο μετασχηματισμός της Παπουτσάνης βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, με επεπνδύσεις στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού, στη βελτιστοποίηση εσωτερικών διαδικασιών, στην ενσωμάτωση ψηφιακών τεχνολογιών και στην ενίσχυση της αποδοτικότητας, ευελιξίας και ανταγωνιστικότητας.
Η Παπουτσάνης ΑΒΕΕ είναι μια κορυφαία ελληνική βιομηχανική εταιρία και η μεγαλύτερη παραγωγός σαπώνων στην Ευρώπη. Η Παπουτσάνης διαθέτει τη μεγαλύτερη μονάδα παραγωγής του είδους της στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και μια από τις πιο εξελιγμένες τεχνολογικά σε όλη την Ευρώπη, όπου παράγει καινοτόμα, υψηλής ποιότητας προϊόντα ατομικής υγιεινής και ομορφιάς. Τα επώνυμα προϊόντα της φέρουν τα εμπορικά σήματα Aromatics, Karavaki, Natura, ΑΡΚΑΔΙ, Πράσινο Σαπούνι Παπουτσάνης, Σαπούνι Γλυκερίνης Παπουτσάνης, Olivia Thinks, Olivia, Good to Declare, Le Jardin Med, Olive Care, Skin Essentials,
Papoutsanis Family, Papoutsanis Kids, Skin2Soul, κ.ά. Παράγει, επίσης, σαπούνια και καλλυντικά για λογαριασμό τρίτων. Σήμερα, κατέχει σημαντική θέση στις κατηγορίες προσωπικής περιποίησης, και αναπτύσσεται δυναμικά στις αγορές οικιακής φροντίδας, ενώ αποτελεί τον μεγαλύτερο προμηθευτή ξενοδοχειακών προϊόντων προσωπικής περιποίησης στην Ελλάδα. Συνολικά, η Παπουτσάνης παράγει πάνω από 200.000.000 τεμάχια ετοίμου προϊόντος ετησίως και πραγματοποιεί εξαγωγές σε περισσότερες από 35 χώρες. Οι μετοχές της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ είναι εισηγμένες στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών.