Huda Beauty: Ξανά στα χέρια της ιδρυτικής οικογένειας – Ποια είναι η viral μάρκα ομορφιάς

Από ένα προσωπικό blog η Huda Beauty αναδείχθηκε σε παγκόσμια δύναμη ομορφιάς με αποτίμηση δισεκατομμυρίων δολαρίων

Huda Beauty: Ξανά στα χέρια της ιδρυτικής οικογένειας – Ποια είναι η viral μάρκα ομορφιάς

Την πλήρη κυριότητα της Huda Beauty ανέκτησε η Huda Kattan, εκ των τριών αδερφών που δημιούργησαν το 2013 τη μάρκα ομορφιάς που έχει γίνει viral.

Η Ιρακινοαμερικανίδα influencer ομορφιάς που πιστώνεται με την προώθηση της τάσης στα μέσα της δεκαετίας του ’80 για τολμηρά μακιγιάζ, προχώρησε στην εξαγορά του μειοψηφικού μεριδίου που κατείχε η εταιρεία ιδιωτικών κεφαλαίων TSG Consumer Partners.

Η Kattan ίδρυσε το εμπορικό σήμα καλλυντικών κύρους που διαθέτουν τα Sephora και τα Boots το 2013 με ένα δάνειο 6.000 δολαρίων. Το 2017, πούλησε μειοψηφικό μερίδιο της επιχείρησης στην TSG σε αποτίμηση 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

«Η ανάκτηση της πλήρους ιδιοκτησίας της Huda Beauty είναι μια βαθιά πολύ σημαντική στιγμή για μένα», ανέφερε η Kattan στο Business of Fashion. «Καθώς μπαίνουμε σε αυτό το νέο κεφάλαιο, είμαι πιο αφοσιωμένη από ποτέ στο να κινούμαι τα όρια, να μένουμε πιστοί στις ρίζες μας και να δείχνουμε ενδιαφέρον για την απίστευτη κοινότητά μας σε κάθε μας βήμα».

Τα Kayali και οι επενδύσεις

Νωρίτερα φέτος, η Huda Beauty πούλησε τη σειρά αρωμάτων της, Kayali, στην General Atlantic και τη Mona Kattan, συνιδρύτρια της σειράς και αδελφή της Huda Kattan, εξαγοράζοντας το μερίδιο της TSG.

Μετά την εξέλιξη αυτή, η Kayali αναμένεται να λειτουργήσει ως ανεξάρτητη μονάδα, ενώ η ιδρύτρια Mona Kattan θα συνεχίσει να είναι διευθύνουσα σύμβουλος και μετά την επένδυση της General Atlantic.

Με αποτίμηση που ξεπερνά το 1 δισεκατομμύριο δολάρια, η Huda Beauty προσέλκυσε το 2017 το ενδιαφέρον της TSG Consumer Partners, η οποία και απέκτησε μειοψηφικό μερίδιο στην εταιρεία.

Huda Beauty

Ποια είναι η Huda Beauty

Με καταγωγή από το Ντουμπάι, το brand αποτελεί το next big thing στην ομορφιά καθώς έχει βρει θέση στα ράφια των μεγαλύτερων αλυσίδων, όπως στη Sephora και στην ελληνική αγορά, ενώ πρωταγωνιστεί σε viral βίντεο στα social media και φυσικά σε ηλεκτρονικά καταστήματα.

Γεννημένες στην Οκλαχόμα από Ιρακινούς γονείς και μεγαλωμένες σε διάφορα μέρη στις ΗΠΑ και πλέον με έδρα το Ντουμπάι, οι τρεις αδελφές Huda, Mona και Alya Kattan έχτισαν την αυτοκρατορία τους από το μηδέν και τώρα έχουν μία από τις πιο επιτυχημένες μάρκες ομορφιάς στον κόσμο.

Το 2010, η Huda ξεκίνησε ένα blog στο WordPress το οποίο ονόμασε «Huda Beauty» όπου μοιραζόταν με τον κόσμο τις συμβουλές και τα κόλπα του επαγγέλματός της. Αργότερα άρχισε να γυρίζει σεμινάρια μακιγιάζ και κριτικές προϊόντων για τα βασικά είδη μακιγιάζ και ομορφιάς της.

Καθώς το blog ομορφιάς της κέρδιζε όλο και περισσότερους οπαδούς, η Huda, με τη βοήθεια των αδελφών της και ένα δάνειο 6.000 δολαρίων, αποφάσισε να λανσάρει το πρώτο της προϊόν, μια συλλογή ψεύτικων βλεφαρίδων.

Γιατί έγινε viral

Η Huda Beauty είναι αυτή τη στιγμή η #1 μάρκα ομορφιάς με τους περισσότερους followers στο Instagram, ξεπερνώντας «βαριά» ονόματα όπως Glossier, Kylie Cosmetics και Colourpop, με πάνω από 54,7 εκατομμύρια followers.  Οι αντίπαλες Kylie Cosmetics και Rare Beauty της Σελένα Γκόμεζ, έχουν 24,7 εκατομμύρια και 8 εκατομμύρια followers, αντίστοιχα.

Έχει φτάσει σήμερα να πουλάει πάνω από εκατό προϊόντα στο διαδίκτυο, από ψεύτικες βλεφαρίδες μέχρι λιπ γκλος.

Για τους λάτρεις του μακιγιάζ και τους πιστούς θαυμαστές των καλλυντικών Huda Beauty, οι αδελφές Kattan δεν χρειάζονται συστάσεις. Είναι σταθερές στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όπως το YouTube, το Instagram, το Twitter και το TikTok την τελευταία δεκαετία.

Huda Beauty

Oι αδελφές Kattan, ιδρύτριες της Huda Beauty

Η Huda Kattan, η μεσαία αδελφή, είναι το πρόσωπο, η ιδρύτρια και η διευθύνουσα σύμβουλος της μάρκας.

Η Mona Kattan, η νεότερη, είναι συνιδρύτρια και πρόεδρος, καθώς και δημιουργός του βραχίονα αρωμάτων της μάρκας, Kayali Fragrances.

Η μεγαλύτερη αδελφή, Alya, είναι blogger και υπεύθυνη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της μάρκας.

Με την πάροδο των ετών, κάθε μία έφερε τα δικά της δυνατά σημεία και την εμπειρία της στην απίστευτα επιτυχημένη αυτοκρατορία ομορφιάς αξίας ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων.

@hudabeauty Answering your #UBE questions & more #makeuptok featured in video @GLAMZILLA @kam &lt3 @Aysha Begum @leilani @Huda @ig: roxyyanaya ♬ original sound – Huda Beauty

Η Huda Beauty, η Kayali και η σειρά περιποίησης δέρματος Wishful Skin συνδυάζουν τη λάμψη και την αυθεντικότητα, γεγονός που έχει βοηθήσει να συγκεντρώσει ένα τόσο αφοσιωμένο κοινό, που ουδεμία σχέση έχει με τους συνήθεις υπόπτους της Gen Zalpha.

Η πολτυιμότερη μάρκα του 2025

Η Cosmetify παρουσίασε τον Δείκτη Ομορφιάς του 1ου τριμήνου του 2025 – αποκαλύπτοντας μια δυναμική αναδιάταξη στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα του κλάδου.

Η Huda Beauty πήρε το στέμμα ως η πιο δημοφιλής μάρκα ομορφιάς για το τρίμηνο, η οποία βασίζεται σε μια κατάταξη βασισμένη σε δεδομένα που συνδυάζει τον όγκο αναζήτησης στο Google, τα μέσα ποσοστά εμπλοκής και τη συνδυασμένη κοινωνική παρακολούθηση.

Το «κλειδί» για την επιτυχία της βρίσκεται κρυμμένο στις ηλικίες 20-24. Σύμφωνα με την Cosmetify, οφείλεται σε ένα τεράστιο κοινωνικό αποτύπωμα με 67,6 εκατομμύρια followers – και ένα ποσοστό εμπλοκής πάνω από 1.095%. Το λανσάρισμα του viral Ube Powder για παράδειγμα, έβαλε… φωτιά στο TikTok νωρίτερα φέτος, συμβάλλοντας στην αύξηση των αναζητήσεων κατά 22% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Η Fenty Beauty βρίσκεται σταθερά στη δεύτερη θέση, διατηρώντας σταθερή δυναμική, η οποία σύμφωνα με το Cosmetify οφείλεται στη διακατηγοριακή της απήχηση και την ισχυρή εμπλοκή της κοινότητας.

Η NYX, μια νέα είσοδος στο δείκτη, κατέκτησε την τρίτη θέση χάρη στη φήμη που προκάλεσε το TikTok γύρω από τα προϊόντα Buttermilk Blush και Glaze.

Ενώ παλαιά ονόματα όπως η Dior Beauty και η Charlotte Tilbury παραμένουν μέσα στο top 10, έχοντας όμως εκτοπιστεί από τους ταχύτερα κινούμενους διεκδικητές.

Η Sol de Janeiro, ο ηγέτης του 2024, υπέστη σημαντική πτώση – πέφτοντας επτά θέσεις στην όγδοη – καθώς η μάρκα αντιμετωπίζει τον κορεσμό της αγοράς και τις μειωμένες αποδόσεις από την κάποτε ασταμάτητη σειρά ομίχλης σώματος.

Παρομοίως, η e.l.f Cosmetics βρίσκεται στην έβδομη θέση παρά την υψηλή δέσμευση, αποτέλεσμα της επιβράδυνσης των τάσεων αναζήτησης και της κόπωσης των καταναλωτών γύρω από την κουλτούρα της απομίμησης.

OT Originals

Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο