Walmart: Επικεντρώνεται στους νέους καταναλωτές, παρά τις προκλήσεις των δασμών

Με μια νέα σειρά ρούχων για εφήβους και αποστολές προϊόντων με drones, η Walmart φιλοδοξεί να προσεγγίσει τη νέα γενιά

Walmart: Επικεντρώνεται στους νέους καταναλωτές, παρά τις προκλήσεις των δασμών

Σε μια περίοδο που οι καταναλωτές ζορίζονται από τους δασμούς που οδηγούν σε αυξήσεις των τιμών, η Walmart βρίσκει ευκαιρίες ανάπτυξης.

Στην ετήσια συνάντηση που διοργάνωσε πρόσφατα η μεγαλύτερη αλυσίδα λιανική στις ΗΠΑ, ο διευθύνων οικονομικός σύμβουλος της εταιρείας, John David Rainey, δήλωσε ότι οι δασμοί δεν έχουν προκαλέσει σημαντική αλλαγή στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών, σύμφωνα με το CNBC.

Στην εν λόγω συνάντηση, η Walmart αποκάλυψε ακόμα τις προσπάθειες προσέλκυσης νεότερων καταναλωτών – συμπεριλαμβανομένης της ανανεωμένης διαφημιστικής καμπάνιας , της νέας σειράς ρούχων για εφήβους και τις αποστολές προϊόντων με drones.

Η Walmart βλέπει ευκαιρίες ανάπτυξης, παρά την αβεβαιότητα

Οι κινήσεις αυτές δείχνουν πώς η Walmart βλέπει ευκαιρίες ανάπτυξης, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές και την αβεβαιότητα που επικρατεί στην οικονομία.

Η εκδήλωση της Walmart, γνωστή ως  «Associates Week», συγκέντρωσε χιλιάδες υπαλλήλους και στελέχη από διάφορες περιοχές, ενώ πραγματοποιήθηκε με την παρουσία επενδυτών και δημοσιογράφων από όλο τον κόσμο.

Εκτός από τα εργασιακά θέματα, η εκδήλωση συνδυάστηκε με εορταστικές εκδηλώσεις όπου συμμετείχαν celebrities, όπως οι Jimmy Fallon, Post Malone και Camila Cabello.

Ωστόσο, παρά το γιορτινό κλίμα, ήταν δύσκολο να αγνοήσει κανείς τις εξωτερικές εξελίξεις.

Οι δασμοί δεν έχουν αλλάψει τη συμπεριφορά των καταναλωτών

Η γιορτή συνέπεσε με την περίοδο που οι δασμοί προκαλούν αναταραχή στη βιομηχανία του λιανικού εμπορίου, οδηγώντας σε αυξήσεις τιμών και αμφιβολίες για την πορεία της οικονομίας.

Παρ’ όλα αυτά, η Walmart παραμένει πεπεισμένη ότι μπορεί να κερδίσει μερίδιο αγοράς από καταναλωτές που αναζητούν αξία, προσφέροντας ποιοτικά προϊόντα και περισσότερη ευκολία — ένα σχέδιο που ευελπιστεί ότι οι νέες της πρωτοβουλίες θα ενισχύσουν.

H Walmart παραμένει πεπεισμένη ότι μπορεί να κερδίσει μερίδιο αγοράς από καταναλωτές που αναζητούν αξία

Ο Rainey δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι οι δασμοί δεν έχουν αλλάξει τη συμπεριφορά των καταναλωτών, οι οποίοι συνεχίζουν να πληρώνουν περισσότερα για τα τρόφιμα και να συγκρατούν τις αγορές τους σε άλλα προϊόντα.

«Η κατάσταση παραμένει σταθερή. Όσο περνά ο καιρός, οι καταναλωτές ξοδεύουν περισσότερα για τρόφιμα, και αυτό τους αφήνει λιγότερα χρήματα για άλλα προϊόντα», δήλωσε ο Rainey.

Αναφερόμενος σε είδη όπως τα ρούχα και τα παιχνίδια, επισήμανε ότι οι καταναλωτές περιορίζουν τις αγορές τους σε αυτές τις κατηγορίες.

Η Walmart υπερασπίζεται τις αυξήσεις των τιμών

Ο Rainey είχε προειδοποιήσει τον προηγούμενο μήνα ότι η Walmart θα αναγκαστεί να αυξήσει τις τιμές λόγω των δασμών, προκαλώντας την έντονη αντίδραση του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ, ο οποίος μέσω ανάρτησης στα social media, ζήτησε από την εταιρεία να «ΦΑΕΙ ΤΟΥΣ ΔΑΣΜΟΥΣ», αντί να τους μεταφέρει στους καταναλωτές.

Ο CEO της Walmart, Doug McMillon, υπερασπίστηκε την απόφαση για τις αυξήσεις τιμών. «Απλά προσπαθούμε να είμαστε καλοί έμποροι», δήλωσε ο McMillon, εξηγώντας ότι η Walmart είχε την ευθύνη να ενημερώσει τους μετόχους για τις εξελίξεις.

Η Walmart δεν αποκάλυψε συγκεκριμένες κατηγορίες ή προϊόντα για τα οποία αυξήθηκαν οι τιμές.  Η εταιρεία διατείνεται ότι καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να μετριάσει τις αυξήσεις λόγω των εισαγωγικών δασμών. Η πλειοψηφία των προϊόντων που πωλούνται στις ΗΠΑ από τη Walmart παράγεται ή συναρμολογείται στη χώρα.

Τα τρόφιμα αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο ποσοστό των πωλήσεων της Walmart στις ΗΠΑ, ενώ οι κατηγορίες με υψηλότερα περιθώρια κέρδους, όπως τα ρούχα και η διακόσμηση σπιτιού, ενδέχεται να βοηθήσουν την εταιρεία να αντισταθμίσει τις πιέσεις κόστους.

Με τις εμπορικές εντάσεις να επηρεάζουν την καταναλωτική διάθεση, η Walmart πιστεύει ότι οι νέες της επενδύσεις μπορούν να την βοηθήσουν να προσελκύσει νέους καταναλωτές, που ίσως έχουν μια παρωχημένη εικόνα για την εταιρεία.

Αποστολές με drones

Μεταξύ των νέων προσπαθειών, η Walmart προγραμματίζει την επέκταση των παραδόσεων με drones σε 100 καταστήματα σε τρεις πολιτείες την επόμενη χρονιά. Οι πελάτες μπορούν ήδη να παραλάβουν προϊόντα μέσω drones στις περιοχές του Northwest Arkansas και του Dallas-Fort Worth.

Ρούχα για εφήβους

Ακόμη, από τα τέλη Ιουλίου, η Walmart θα φέρει μια νέα ιδιωτική σειρά ρούχων, την Weekend Academy, η οποία έχει σχεδιαστεί για εφήβους.

Η σειρά περιλαμβάνει 65 είδη ρουχισμού, υποδημάτων και αξεσουάρ για κορίτσια και αγόρια, με την πλειοψηφία των προϊόντων να κοστίζουν κάτω από 15 δολάρια.

Η Gypsy Jo Diessner, αντιπρόεδρος Μόδας Παιδιών για την Walmart, δήλωσε ότι η νέα σειρά θα είναι διαθέσιμη για την περίοδο της επιστροφής στο σχολείο και στοχεύει στη γενιά Alpha, που έχει λιγότερες επιλογές από τα νεότερα παιδιά, τους εφήβους και τους ενήλικες.

Η Walmart παρουσίασε νωρίτερα ένα δείγμα από τη νέα της διαφημιστική καμπάνια, το οποίο προβλήθηκε στους υπαλλήλους κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης της Associates Week στην Αρένα Bud Walton του Πανεπιστημίου του Arkansas.

Οι διαφημίσεις, που περιλαμβάνουν τους ηθοποιούς Walton Goggins και Stephanie Beatriz  προβάλλουν τα προϊόντα και τις επιλογές παράδοσης της Walmart με το μήνυμα «Ποιος ήξερε;».

OT Originals

Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο