Τουρισμός: Οι Αμερικανοί φεύγουν, οι Κινέζοι έρχονται – Πώς διαμορφώνεται το ευρωπαϊκό τοπίο διακοπών

Πριν το 2020, οι Κινέζοι ταξιδιώτες κατατάσσονται δεύτεροι σε δαπάνες μετά τους Αμερικανούς

Τουρισμός: Οι Αμερικανοί φεύγουν, οι Κινέζοι έρχονται – Πώς διαμορφώνεται το ευρωπαϊκό τοπίο διακοπών

Το κενό που αφήνουν πίσω τους οι Αμερικανοί που πρόσφατα ευαισθητοποιήθηκαν στα υψηλά κόστη και βάζουν φρένο σε μεγάλα ταξίδια στην Ευρώπη αυτό το καλοκαίρι, αναλαμβάνουν να καλύψουν οι Κινέζοι ταξιδιώτες.

Σύμφωνα με έρευνα για τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων που δημοσιεύει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδιών (ETC) στις 10 Ιουνίου, η οποία προβλήθηκε αποκλειστικά στο Bloomberg, το 72% των Κινέζων ερωτηθέντων δηλώνουν ότι σχεδιάζουν να ταξιδέψουν στην Ευρώπη αυτό το καλοκαίρι – αύξηση 10% από το 2024.

Τα στοιχεία αντικατοπτρίζουν τη μεγαλύτερη ζήτηση από Κινέζους ταξιδιώτες μετά την πανδημία.

Αυτό θα πρέπει να προκαλέσει μια ανακούφιση στους ιδιοκτήτες ευρωπαϊκών επιχειρήσεων φιλοξενίας που εξαρτώνται από ξένους τουρίστες με μεγάλες δαπάνες.

Συνολικά, οι Κινέζοι τουρίστες είναι πιο περιορισμένοι με τους προϋπολογισμούς τους από τους υπόλοιπους τουρίστες

Πριν από την οριακή πτώση του κινεζικού τουρισμού στο εξωτερικό το 2020, αυτός αντιπροσώπευε έναν ιδιαίτερα επικερδή τομέα στην Ευρώπη, με τους Κινέζους ταξιδιώτες να κατατάσσονται δεύτεροι σε δαπάνες μετά τους Αμερικανούς.

Οι Κινέζοι τουρίστες δαπάνησαν 251 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ στο εξωτερικό το 2024, σύμφωνα με τον Οργανισμό Τουρισμού των Ηνωμένων Εθνών, ξεπερνώντας τα επίπεδα πριν από το 2020. Αυτό καθιστά την Κίνα τη μεγαλύτερη αγορά όσον αφορά τις συνολικές τουριστικές δαπάνες, ακόμη και αν μέχρι πρόσφατα το μεγαλύτερο μέρος αυτών των εσόδων δαπανήθηκε σε ταξίδια εντός Ασίας.

ταξίδια

Οι Κινέζοι δεν σχεδιάζουν να ξοδεύουν όπως παλιά

Αυτό είναι αξιοσημείωτο, δεδομένης της προηγούμενης τάσης της ομάδας για αγορές πολυτελών ειδών. Στην πραγματικότητα, μόνο το 29% των ερωτηθέντων λένε ότι σχεδιάζουν να ξοδεύουν περισσότερα από 200 ευρώ την ημέρα, μείωση 44% σε σύγκριση με το περασμένο καλοκαίρι, και η πλειοψηφία των Κινέζων ταξιδιωτών – το 54% – σχεδιάζει να περιορίσει τον προϋπολογισμό της μεταξύ 100 και 200 ​​ευρώ την ημέρα.

Ακόμα και έτσι, τουλάχιστον το 53% των Κινέζων ερωτηθέντων αναφέρουν ότι τα ψώνια θα παίξουν τουλάχιστον κάποιο ρόλο στα ταξίδια τους, και οι προϋπολογισμοί είναι πιο γενναιόδωροι μεταξύ των επαγγελματιών ταξιδιωτών, το 36% των οποίων αναμένει να ξοδέψει περισσότερα από 200 ευρώ την ημέρα.

Συνολικά, οι Κινέζοι τουρίστες είναι πιο περιορισμένοι με τους προϋπολογισμούς τους από τους υπόλοιπους τουρίστες.

Η έρευνα της ETC ρώτησε 7.100 ταξιδιώτες μεγάλων αποστάσεων από την Αυστραλία, τη Βραζιλία, τον Καναδά, την Κίνα, την Ιαπωνία, τη Νότια Κορέα και τις ΗΠΑ σχετικά με τις προθέσεις τους για καλοκαιρινά ταξίδια – και τα αποτελέσματα δείχνουν ότι συνολικά το 11% των ταξιδιωτών στην Ευρώπη θα μειώσουν τις δαπάνες τους αυτό το καλοκαίρι.

Η συνολική αναλογία των ταξιδιωτών που ξοδεύουν μόνο 100 ευρώ προς 200 ευρώ την ημέρα – 40% – ήταν χαμηλότερη από τα ποσοστά των Κινέζων ταξιδιωτών.

Η πραγματικότητα είναι ότι σε ένα κλίμα οικονομικής αβεβαιότητας, λίγοι ταξιδιώτες σπαταλούν – ανεξάρτητα από την προέλευσή τους. Αυτό αντικατοπτρίζεται και στα στοιχεία του Παγκόσμιου Συμβουλίου Ταξιδιών και Τουρισμού που δείχνουν ότι η ανάπτυξη του τουρισμού αναμένεται να επιβραδυνθεί απότομα το 2025.

Οι Αμερικανοί μειώνουν τα ταξίδια

Μόνο το ένα τρίτο των Αμερικανών ερωτηθέντων του ETC σχεδιάζουν ταξίδια στην Ευρώπη αυτό το καλοκαίρι, ποσοστό 7% λιγότερων από ό,τι το 2024. Και άλλες τρεις αγορές που συμμετείχαν στην έρευνα του ETC – η Βραζιλία, ο Καναδάς και η Ιαπωνία – βρίσκονται σε ύφεση, σε μικρότερο βαθμό. Το υψηλό κόστος ταξιδιού και τα σχέδια για διακοπές στην περιοχή είναι οι κύριοι αποτρεπτικοί παράγοντες.

Ο Εδουάρδο Σανταντέρ, διευθύνων σύμβουλος του ETC, βλέπει λόγους αισιοδοξίας.

«Ενώ η ανάκαμψη από την Κίνα ήταν πιο σταδιακή από άλλες αγορές μεγάλων αποστάσεων, η δυναμική σαφώς χτίζεται», είπε στο Bloomberg. Η οικοδόμηση επιχειρηματικής δραστηριότητας με αυτούς τους ταξιδιώτες, πρόσθεσε, «παραμένει κορυφαία προτεραιότητα για πολλούς ευρωπαϊκούς προορισμούς».

OT Originals

Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο