Τη σχέση της με το γρήγορο φαγητό φαίνεται πως επαναπροσδιορίζει η αμερικανική αλυσίδα πολυκαταστημάτων Walmart.
Αντί για τα γνώριμα ονόματα όπως McDonald’s ή Subway, επενδύει σε μια νέα συνεργασία με τη Wienerschnitzel, τη μεγαλύτερη αλυσίδα hot dog στον κόσμο, προσθέτοντας εστιατόρια της σε έξι από τα καταστήματά της στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η νέα στρατηγική στροφή της Walmart
Η συμφωνία σηματοδοτεί μια νέα στρατηγική στροφή για την Walmart, η οποία για δεκαετίες συνεργαζόταν με γνωστές αλυσίδες fast food για να προσφέρει στους πελάτες της μια ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών και φαγητού. Η Wienerschnitzel από την πλευρά της, βλέπει την είσοδό της σε χώρους υψηλής επισκεψιμότητας ως σημαντικό βήμα για την επέκτασή της στη σύγχρονη αγορά εστίασης.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα της The Street, τα νέα σημεία της Wienerschnitzel θα λειτουργήσουν στα ακόλουθα καταστήματα: στο Alamogordo (Νέο Μεξικό), Bakersfield (Καλιφόρνια), Colorado Springs (Κολοράντο), Puyallup (Ουάσινγκτον), Reno (Νεβάδα) και Tempe (Αριζόνα).
Τα εστιατόρια θα προσφέρουν ολόκληρο το μενού της αλυσίδας, συμπεριλαμβανομένων των επιδορπίων Tastee Freez, και θα λειτουργούν με το μοντέλο franchise.

Ο υπεύθυνος ανάπτυξης franchise της Wienerschnitzel, Ted Milburn, ανέφερε ότι η συνεργασία με τη Walmart δίνει στους franchisees άμεση πρόσβαση σε ένα κοινό με σταθερή ροή και έτοιμη αγοραστική διάθεση.
Ποια είναι η Wienerschnitzel
Η Wienerschnitzel ιδρύθηκε το 1961 ως ένα μικρό περίπτερο στο Wilmington της Καλιφόρνια και έκτοτε έχει εξελιχθεί σε μια επιχείρηση με πάνω από 350 σημεία σε 13 πολιτείες των ΗΠΑ.
Πέρα από τα αυτόνομα καταστήματα, η αλυσίδα έχει παρουσία σε μη παραδοσιακές τοποθεσίες όπως αεροδρόμια, θεματικά πάρκα και στρατιωτικές βάσεις, με στόχο να προσεγγίσει νέες γενιές καταναλωτών.
«Οι μη παραδοσιακές τοποθεσίες μάς επιτρέπουν να προσαρμόσουμε το αποτύπωμά μας, να φέρουμε τις χαρακτηριστικές μας γεύσεις σε νέα κοινά και να διατηρήσουμε τη συνάφεια του brand στον σύγχρονο κόσμο του retail και της εστίασης», δήλωσε ο Milburn.
Νέο μοντέλο ανάπτυξης για το fast food;
Η συγκεκριμένη κίνηση αντικατοπτρίζει μια γενικότερη τάση στις ΗΠΑ, όπου οι παραδοσιακές συνεργασίες μεταξύ καταστημάτων και αλυσίδων εστίασης αναθεωρούνται, αναζητώντας πιο εξειδικευμένες εμπειρίες και μεγαλύτερη διαφοροποίηση.
Η Walmart ποντάρει σε ένα προϊόν που έχει ξεκάθαρη ταυτότητα, χαμηλό κόστος και υψηλή αναγνωρισιμότητα. Από την άλλη, η Wienerschnitzel αποκτά πρόσβαση σε εκατομμύρια πελάτες, χωρίς να χρειάζεται να επενδύσει σε αυτόνομες υποδομές.
Η συνύπαρξη των δύο αυτών «γιγάντων» σε έναν ενιαίο χώρο πιθανώς να καθορίσει την επόμενη μέρα στο αμερικανικό fast food: λιγότερο brand awareness, περισσότερη λειτουργικότητα και στοχευμένο positioning.