Walmart: Η ανατροπή στην online αγορά – Τι φοβάται η Amazon

Νέα δεδομένα δείχνουν ότι η Walmart κερδίζει έδαφος εκεί που η Amazon δεν το περίμενε: στα ψώνια τροφίμων online

Walmart: Η ανατροπή στην online αγορά – Τι φοβάται η Amazon

Για χρόνια η Amazon «φλέρταρε» με την κορυφή του παγκόσμιου λιανεμπορίου, καταφέρνοντας μάλιστα να ξεπεράσει τη Walmart σε έσοδα το τελευταίο τρίμηνο του 2024.

Όμως, όπως φαίνεται, η Walmart δεν είπε την τελευταία της λέξη, σύμφωνα με το The Street.

Σε έναν τομέα που όλοι πίστευαν πως η Amazon είχε το προβάδισμα —τα διαδικτυακά ψώνια— η Walmart επιστρέφει δυναμικά και μάλιστα εκεί που «πονάνε» περισσότερο οι καταναλωτές: στο καλάθι του σούπερ μάρκετ.

Η Walmart αντεπιτίθεται εκεί που δεν το περίμενε κανείς

Παρότι η Amazon έχει πάρει κεφάλι στη γενική αγορά λιανικής με ιστορικό ρεκόρ εσόδων $187,8 δισ. το τελευταίο τρίμηνο του 2024 (έναντι $180,5 δισ. της Walmart), η μάχη μόλις ξεκίνησε.

Νέα έρευνα της Coresight Research αποκάλυψε ότι σχεδόν 6 στους 10 συνδρομητές του Amazon Prime προτίμησαν να αγοράσουν online τρόφιμα από τη Walmart, αφήνοντας την Amazon… ως δεύτερη επιλογή.

Το ποσοστό για την Amazon φτάνει μόλις στο 52%. Το ακόμη πιο εντυπωσιακό; Το 79% των συνδρομητών της υπηρεσίας Walmart+ ψώνισαν τα τρόφιμά τους online από τη Walmart, δείχνοντας αξιοσημείωτη πιστότητα.

Και όλα αυτά σε μια αγορά όπου το online grocery shopping παρουσιάζει μικρή πτώση, με το ποσοστό να διαμορφώνεται στο 53,6% το 2024 έναντι 56,3% την προηγούμενη χρονιά.

Η Walmart αλλάζει πρόσωπο και κοινό

Η Walmart, γνωστή παραδοσιακά για το χαμηλό κόστος και το λαϊκό της προφίλ, πλέον στρέφεται και σε πιο εύπορους καταναλωτές. Το 2024, η εταιρεία είδε σημαντική αύξηση νέων πελατών υψηλότερου εισοδήματος, δίνοντας νέα ώθηση στο τμήμα των τροφίμων.

Το πλάνο της Walmart για το μέλλον δεν είναι απλά περισσότερα προϊόντα — είναι εμπειρία. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι τα νέα της καταστήματα, υπό το project “Store of the Future”, θα περιλαμβάνουν ακόμη και αρτοποιείο με λατινοαμερικάνικες γεύσεις, παρασκευή τορτίγιας επιτόπου και sushi bar.

Η Amazon δεν μένει με σταυρωμένα τα χέρια

Φυσικά, η Amazon δεν σκοπεύει να χάσει το στοίχημα. Επεκτείνει την ευκολία του online καλαθιού, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες να αγοράζουν προϊόντα από Amazon.com, Whole Foods και Amazon Fresh όλα μαζί σε μία παραγγελία.

Το σίγουρο είναι πως η μάχη μόλις ξεκίνησε — και το online καλάθι έχει μετατραπεί σε πεδίο μάχης ανάμεσα σε δύο κολοσσούς.

OT Originals

Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο