Mediterra: Νέα προϊόντα, είσοδος στα σούπερ μάρκετ και… παντοπωλεία – Η συνταγή ανάπτυξης

Τα καλύτερα αποτελέσματα στην ιστορία της πέτυχε η Mediterra το 2024 - Με οδηγό την καινοτομία η ανάπτυξη την επόμενη δεκαετία

Mediterra: Νέα προϊόντα, είσοδος στα σούπερ μάρκετ και… παντοπωλεία – Η συνταγή ανάπτυξης

Την καλύτερή της χρονιά από το έτος ίδρυσής της είχε το 2024, η εταιρεία Mediterra.

Ειδικότερα, ο ο συνολικός κύκλος εργασιών της Mediterra, θυγατρικής εταιρείας της Ένωσης Μαστιχοπαραγωγών Χίου, αυξήθηκε κατά 15% το 2024 και έφθασε τα 14,25 εκατ. ευρώ από 12,38 εκατ. το 2023.

Τα  κέρδη  προ φόρων της χρήσης 2024 ανήλθαν σε € 596.649 έναντι €492.402 της χρήσης 2023, σημειώνοντας αύξηση 21% . Τα κέρδη μετά από φόρους της χρήσης 2024 ανήλθαν σε €465.386 έναντι € 384.073 της χρήσης 2023, σημειώνοντας αύξηση 21%.

Η εταιρεία τονίζει ότι «τα αποτελέσματα ήταν στο σύνολό τους καλύτερα έναντι του αρχικού προϋπολογισμού του 2024, παρά την αβεβαιότητα των αγορών λόγω της αυξανόμενης γεωπολιτικής αστάθειας αλλά και του κύματος ακρίβειας που σαρώνει την ελληνική αγορά».

Σημαντικά γεγονότα του 2024 για τη Mediterra

Η εταιρεία απέκτησε ποσοστό συμμετοχής στην εταιρεία ΣΙΔΩΡΑΚΗΣ Ι-ΚΑΜΠΑ Π ΟΕ το πρώτο τρίμηνο του 2025, ολοκλήρωσε την εγκατάσταση φωτοβολταϊκού συστήματος, μίσθωσε αποθηκευτικούς χώρους στο Πυργί Χίου και στην Καρδαμάδα Χίου και παρουσίασε οκτώ νέα προϊόντα.

Από τα εν λόγω νέα προϊόντα, τα τρία αφορούν τη σειρά Cultura Mediterra, τέσσερα τη σειρά Mastihashop και ένα τη μάρκα ELMA.

Προοπτικές για το 2025

Αυτό που έχει καταφέρει η εταιρεία είναι να μετουσιώσει το όραμά της να διαδόσει τη μοναδικότητα της μαστίχας Χίου σε κάθε γωνιά του κόσμου σε απτά, οικονομικά αποτελέσματα. Και όπως φαίνεται, και το 2025 θα είναι μια εξίσου καλή χρονιά.

Και το 2025 θα είναι μια εξίσου καλή χρονιά

Ειδικότερα, η εταιρεία αναφέρει στις οικονομικές της καταστάσεις: «Τα θετικά αποτελέσματα (κέρδη) της χρήσης 2024 δημιουργούν και ενισχύουν τις προσδοκίες για το 2025 παρά τις συνεχιζόμενες συντηρητικές προβλέψεις για την παγκόσμια οικονομία».

Εκτίμηση της διοίκησης είναι ότι τα αποτελέσματα και οι επιδόσεις του 2025 θα οριοθετηθούν τόσο από τις πληθωριστικές πιέσεις και τη μείωση της κατανάλωσης όσο και από τη μειωμένη διάθεση μαστίχας εξαιτίας των καταστροφών που υπέστησαν οι καλλιέργειες λόγω των έντονων βροχοπτώσεων που συνέβησαν τον Σεπτέμβριο του 2024.

Νέα προϊόντα και είσοδος στα σούπερ μάρκετ

Στις εταιρικές προτεραιότητες για το 2025 παραμένουν «η αλλαγή του εταιρικού παραγωγικού και ψηφιακού αποτυπώματος, η ενσωμάτωση νέων καινοτομιών στη παραγωγή και οι επενδύσεις στον πρωτογενή τομέα. Κεντρικός στόχος για την εταιρεία παραμένει η πράσινη μετάβαση και η ενσωμάτωση στο εταιρικό γίγνεσθαι των ευρωπαϊκών πολιτικών».

Η ανάπτυξη της εταιρείας θα βασιστεί στη διαρκή ανανέωση της ποικιλίας των προϊόντων της, στην αύξηση των πωλήσεων πρώτων υλών με μαστίχα στη βιομηχανία, στην αύξηση των πωλήσεων στο οργανωμένο λιανεμπόριο, στην αύξηση των επώνυμων πωλήσεων τελικών προϊόντων, στην ενίσχυση και διαφοροποίηση του δικτύου mastihashop αλλά και στην ίδρυση παντοπωλείων.

Ιδρύει παντοπωλεία

Στη μικρή λιανική εισέρχεται η εταιρεία, καθώς μετά τα Mastiha Shop τώρα σκοπεύει να ανοίξει και παντοπωλεία.

Πρόκειται στην ουσία για δημιουργία καταστημάτων με είδη μεσογειακής διατροφής και όπως έχει πει στον ΟΤ ο Γιάννης Μανδάλας, Managing Director της Mediterra, εισηγμένης στην Εναλλακτική Αγορά του ΧΑ, η ιδέα αυτή δεν προέκυψε ξαφνικά.

«Είναι παλιά επιθυμία να δημιουργήσουμε φιλόξενα ράφια με προϊόντα όχι μόνο δικά μας αλλά και μικρών παραγωγών από όλη την Ελλάδα και τη Μεσόγειο. Σε πρώτη φάση ο στόχος είναι ανοίξουμε δύο παντοπωλεία, ένα στη Χίο και ένα στην Αθήνα».

Πρόκειται για δύο καταστήματα που ήδη λειτουργούν ως mini market, τα οποία έχει αποκτήσει η εταιρεία και τα οποία θα ανακαινιστούν με βάση το concept των παντοπωλείων μεσογειακής διατροφής.

Στα παντοπωλεία θα διατίθενται 3 – 4 χιλιάδες κωδικοί από όλες τις κατηγορίες των προϊόντων, αν και προς το παρόν δεν έχει παρθεί απόφαση για τη διάθεση προϊόντων κοπής.

Το ύψος της επένδυσης σε ορίζοντα τριετίας θα ξεπεράσει το 1 εκατ. ευρώ.

OT Originals

Περισσότερα από Business

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο