Φαίνεται πως η Unilever αποφάσισε να… σαπουνίσει το παρελθόν της στο ανδρικό grooming και να ξεκινήσει από την αρχή – αυτή τη φορά με άρωμα πεύκου και φυσικά συστατικά.
Σήμερα, με νέο τιμονιέρη και φρέσκια στρατηγική, η πολυεθνική επιστρέφει δυναμικά στον ανδρικό καλλωπισμό — και ποντάρει 1,5 δισεκατομμύριο δολάρια στην πιο… αρωματική startup της αγοράς: τη Dr Squatch.
H Unilever εξαγοράζει την Dr Squatch
Η Unilever ανακοίνωσε την εξαγορά της Dr Squatch, μίας ταχύτατα αναπτυσσόμενης αμερικανικής μάρκας προϊόντων προσωπικής φροντίδας για άνδρες.
Η κίνηση σηματοδοτεί ακόμη ένα τολμηρό βήμα της εταιρείας προς την ενίσχυση του τομέα καλλωπισμού, μετά την αποτυχημένη –όπως αποδείχθηκε– απόπειρα με την Dollar Shave Club, σύμφωνα με τους Financial Times.
Η Dr Squatch, γνωστή για τα «φυσικά» σαπούνια, αποσμητικά και σαμπουάν της, στοχεύει αποκλειστικά το ανδρικό κοινό και έχει αναπτύξει ισχυρή παρουσία χάρη σε viral καμπάνιες και στρατηγικές συνεργασίες με celebrities, όπως η Sydney Sweeney και ο Mike Tyson.
Τα προϊόντα της πωλούνται τόσο μέσω του δικού της e-shop όσο και σε τρίτους μεταπωλητές.
Ο επικεφαλής του τομέα Personal Care της Unilever, Fabian Garcia, δήλωσε ότι η Dr Squatch έχει οικοδομήσει μια πιστή βάση πελατών μέσω «έξυπνων ψηφιακών στρατηγικών».
Όπως ανέφερε, η εταιρεία σκοπεύει να επεκτείνει διεθνώς την παρουσία της μάρκας, ενισχύοντας περαιτέρω την τοποθέτησή της στο ταχέως αναπτυσσόμενο ανδρικό skincare και personal care.
H Unilever επενδύει σε premium προϊόντα
Η εξαγορά έρχεται σε μια περίοδο που η Unilever επιδιώκει να απομακρυνθεί από χαμηλής ανάπτυξης κατηγορίες, όπως τα παραδοσιακά τρόφιμα, και να επενδύσει σε premium, υψηλού περιθωρίου προϊόντα ευεξίας και προσωπικής φροντίδας.
Ενδεικτικά, φέτος εξαγόρασε και την Wild, μια εταιρεία με επαναγεμιζόμενα καλλυντικά, ενώ εξετάζει την πώληση της Graze, μάρκας με υγιεινά σνακ.
Ταυτόχρονα, η Unilever ετοιμάζει την απόσχιση του παγωτού – με brands όπως Magnum και Ben & Jerry’s – έως το τέλος του έτους, με στόχο την εισαγωγή της νέας εταιρείας, The Magnum Ice Cream Company, στο χρηματιστήριο του Άμστερνταμ.