Χόλιγουντ: Οι διαφημιστές αποκτούν πρωταγωνιστικό ρόλο

Διαφημιστές και Χόλιγουντ βρίσκουν ευκαιρίες να πλασάρουν προϊόντα που δεν μοιάζουν καν με διαφήμιση

Χόλιγουντ: Οι διαφημιστές αποκτούν πρωταγωνιστικό ρόλο

Ο επικεφαλής μάρκετινγκ της U.S. Bank βρέθηκε σε ένα γήπεδο γκολφ στο Νιου Τζέρσεϊ τον περασμένο Οκτώβριο, καθώς ο Άνταμ Σάντλερ και άλλοι διάσημοι ηθοποιοί και παίκτες γκολφ έπαιζαν σε ένα εντελώς φανταστικό τουρνουά που χρηματοδοτούνταν από την πραγματική τράπεζα.

Ο Μάικλ Λακοράτσα παρακολούθησε τις προτάσεις της ομάδας του για τη χρήση του brand της τράπεζας στην επερχόμενη συνέχεια της κωμωδίας του 1996 “Happy Gilmore” να εφαρμόζονται, με τρόπους που ξεπερνούσαν την τυπική στιγμιαία τοποθέτηση προϊόντος. Για αυτό το είδος παρουσίασης, η U.S. Bank είχε πληρώσει το Netflix, τον διανομέα της ταινίας, και συνεργάστηκε με τον γίγαντα του streaming και την εταιρεία παραγωγής του Σάντλερ από τα πρώτα στάδια της δημιουργίας της ταινίας, αποκρούοντας άλλα ενδιαφερόμενα brands να εμφανιστούν ως headliner χορηγοί σε μια σημαντική σκηνή.

«Είχαμε πράγματι τη γνώμη μας για το πώς εμφανιζόμασταν στα λογότυπά μας και στις τοποθετήσεις», είπε στην Wall Street Journal ο Λακοράτσα. «Είμαστε στις φόρμες του βοηθού, είμαστε στα tee boxes, είμαστε στις πινακίδες, έχουμε φωνητικές αναφορές στη φωνή του [βετεράνου αθλητικού παρουσιαστή] Βερν Λαντκουίστ».

Τα στελέχη του Χόλιγουντ και οι έμποροι διαφήμισης είναι από καιρό σε αγαστή σχέση. Οι παραγωγοί εδώ και δεκαετίες συνεργάζονται με εταιρείες για να προβάλλουν επωνυμίες σε ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές.

Η σαγήνη του Χόλιγουντ στους διαφημιστές

Αλλά πρόσφατα, το Χόλιγουντ και η Madison Avenue, όπως παραδοσιακά αποκαλείται η «πιάτσα» των διαφημιστών στην Νέα Υόρκη, έχουν ανανεώσει τους όρκους τους για μια νέα εποχή. Οι δύο πλευρές διαπραγματεύονται συμφωνίες παρόμοιες με την ενισχυμένη τοποθέτηση προϊόντων, με τις μάρκες να συμμετέχουν πριν καν ξεκινήσουν τα γυρίσματα, βοηθώντας στη χρηματοδότηση έργων νωρίς στα στάδια σχεδιασμού και συνεργαζόμενες στενότερα με ταλέντα, διανομείς και εταιρείες παραγωγής.

«Τα τελευταία δύο ή τρία χρόνια, έχουμε δει μια πραγματική μετατόπιση και μια πραγματική δέσμευση εκ μέρους μεγάλων εμπορικών σημάτων να λάβουν αυτό το θέμα πολύ πιο σοβαρά», δήλωσε στην Wall Street Journal ο Ντέιβιντ Άντερσον, συνεργάτης και συν-επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ ψυχαγωγίας της United Talent Agency. Πριν από αυτό, η άμεση συνεργασία με τη βιομηχανία ψυχαγωγίας συχνά θεωρούνταν από τις μάρκες περισσότερο ως ένα παράπλευρο έργο ή πείραμα, είπε.

Το ενδιαφέρον έχει οδηγήσει σε ένα νέο κύμα περιεχομένου που βαδίζει στα όρια μεταξύ τέχνης και διαφήμισης.

Η Mattel επιδιώκει να αναδημιουργήσει την ραγδαία εμπορική επιτυχία της ταινίας «Barbie» με έσοδα 1,45 δισεκατομμυρίων δολαρίων, με ταινίες για άλλες μάρκες, όπως τα αυτοκινητάκια Hot Wheels και Matchbox, ενώ η εταιρεία λιανικής πώλησης Toys «R» Us δήλωσε τον περασμένο Νοέμβριο ότι αναπτύσσει ένα τηλεπαιχνίδι.

Ο παραγωγικός βραχίονας της Saint Laurent ήταν παραγωγός της περσινής βραβευμένης με Όσκαρ ταινίας «Emilia Pérez», η οποία περιλάμβανε κοστούμια από την εταιρεία μόδας. Το «Together: Treble Winners», μια σειρά ριάλιτι του 2024 για την ποδοσφαιρική ομάδα Manchester City, παρήχθη από την εσωτερική ομάδα παραγωγής του συλλόγου, City Studios, υπό την επίβλεψη του επικεφαλής μάρκετινγκ και του συλλόγου οπαδών, αλλά προβάλλεται στο Netflix ως ντοκιμαντέρ. Και η APXGP, η φανταστική ομάδα αγώνων στην ταινία «F1» αυτού του καλοκαιριού από την Apple Original Films, κατάφερε να συγκεντρώσει περισσότερους από μισή ντουζίνα πραγματικούς χορηγούς, συμπεριλαμβανομένων του κατασκευαστή οικιακών συσκευών SharkNinja, του σχεδιαστή μόδας Tommy Hilfiger και του κατασκευαστή λογισμικού Expensify.

Όλοι θέλουν μερίδα της πίτας

Σε έναν κόσμο όπου οι καταναλωτές μπορούν να μπλοκάρουν διαφημίσεις στο διαδίκτυο ή σε streamers, οι μάρκες προσπαθούν να ενσωματωθούν σε περιεχόμενο που το κοινό επιλέγει να παρακολουθήσει.

Εν τω μεταξύ, το Χόλιγουντ έχει γίνει πιο ευπρόσδεκτο στα χρήματα μάρκετινγκ, καθώς επιδιώκει να μειώσει τις πιέσεις κόστους για τη δημιουργία περιεχομένου. Οι εταιρείες streaming ηγούνται της επίθεσης, καθώς διεκδικούν χρήματα μάρκετινγκ.

Υπάρχει επίσης κάποια ανησυχία ότι η σύμπραξη Hollywood-Madison Avenue κινδυνεύει να οδηγήσει τους συνεργάτες σε σκοτεινά και ακριβά μονοπάτια. Ορισμένοι έμποροι έχουν εμμονή με την επόμενη «Barbie», με ελάχιστη κατανόηση του γιατί λειτούργησε ή πόσο δύσκολη μπορεί να είναι η διαδικασία δημιουργίας ταινιών.

Αυτή η εμμονή απεικονίστηκε στο “The Studio” της Apple TV+, μια σάτιρα του Χόλιγουντ στην οποία ο επικεφαλής του στούντιο, ο Σεθ Ρόγκεν, πιέζεται να δημιουργήσει μια ταινία για τον άνθρωπο του Kool-Aid. Το έργο είναι τόσο απροκάλυπτα εμπορικό που σχεδόν κάθε προσπάθεια να προχωρήσει καταλήγει στο χάος (η ιδιοκτήτρια του Kool-Aid, Kraft Heinz, δήλωσε ότι δεν συμμετείχε στην παραγωγή του “The Studio”).

Νέες εταιρείες και ομάδες σχηματίζονται για να διασφαλιστεί ότι αυτό δεν θα συμβεί στην πραγματικότητα. Νεοσύστατες εταιρείες όπως οι Superconnector Studios και Baby Teeth έχουν εμφανιστεί τα τελευταία χρόνια παράλληλα με τις μονάδες ψυχαγωγίας των brands και των διαφημιστικών πρακτορείων, υπόσχοντας να βοηθήσουν τους marketers να περιηγηθούν στον κόσμο της ψυχαγωγίας.

Οι ηθοποιοί του Χόλιγουντ ιδρύουν επίσης δικές τους διαφημιστικές εταιρείες, πουλώντας τις διασυνδέσεις τους και τις γνώσεις τους για το τι κάνει το μάρκετινγκ ψυχαγωγίας να λειτουργεί με το κοινό.

OT Originals

Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο