Zara, Nike, Μινιόν: Η μάχη των brands για μια θέση στον ήλιο του retail 

Το σκηνικό του retail στην αθηναϊκή αγορά παίρνει φωτιά με μάρκες μόδας, πολυτέλειας και αθλητικών ειδών - Οι περιφερειακές αγορές

Zara, Nike, Μινιόν: Η μάχη των brands για μια θέση στον ήλιο του retail 

Στα πολυκαταστήματα, στα νέα projects και στις πολυπόθητες εμπορικές οδούς αναζητούν το νέο πεδίο δόξης λαμπρόν τα fashion brands -και όχι μόνο-, που κονταροχτυπιούνται για να κατακτήσουν τη δική τους θέση στον ήλιο του retail.

Από την Στοά Αρσακείου και το «γειτονικό» Μινιόν μέχρι το αναγεννημένο Κολωνάκι και την κλασική αξία της Ερμού και του νέου εμπορικού πόλου που φιλοδοξεί να γίνει η Πανεπιστημίου και Σταδίου μέχρι και την Ομόνοια, μάρκες όπως η Zara και η Nike, η Funky Buddha και η νεοεισερχόμενη Vakko και άλλα luxury και athletic brands, επιλέγουν προσεκτικά τα σημεία δραστηριοποίησής τους, χωρί να φείδονται μάλιστα χρημάτων.

retail

Η Vakko Athens στο Κολωνάκι

Αφίξεις παντού

Υπενθυμίζεται πως στις αρχές Απριλίου, άνοιξε τις πόρτες του το flagship κατάστημα της Zara στο ισόγειο του ιστορικού κτιρίου του Μινιόν που αναπλάστηκε εξ ολοκλήρου και απέκτησε νέα, μεικτή χρήση, από τη Dimand.

Πρόκειται για το νέο giga κατάστημα της ισπανικής Inditex, του Zara Minion, συνολικής επιφάνειας 6.000 τ.μ., που αναπτύσσεται σε 4 επίπεδα (υπόγειο, ισόγειο, 1ος και 2ος όροφος). Σε αντίθεση με το Zara flagship store στον Πύργο του Πειραιά δεν διαθέτει τμήμα με είδη σπιτιού, αλλά επικεντρώνεται αποκλειστικά σε ανδρικά, γυναικεία και παιδικά ρούχα και αξεσουάρ, λανσάροντας μέσα απ’ αυτό το διεθνές concept με αέρα πολυτέλειας, που προωθείται ήδη στο εξωτερικό.

Την εμπιστοσύνη της στην ελληνική αγορά επιβεβαίωσε και η ισπανική Miramira που κάνει το ντεμπούτο της με το πρώτο της κατάστημα το Γαλάτσι, μετά την συμφωνία αποκλειστικής συνεργασίας με την μητρική του brand Pink Woman, Intrafshion της DKM8-Capital.

Το ίδιο χρονικό διάστημα διακρίθηκε και τα νέα ανοίγματα της Puma και της Guess Jeans στο The Mall Athens, ενώ η Sephora άνοιξε στο εμπορικό κέντρο του River West.

Επιπρόσθετα, η Funky Buddha ξεκίνησε τη λειτουργία σε δύο καταστήματα στον Πειραιά και ένα στο εμπορικό κέντρο Med Cosmos Θεσσαλονίκης, ενώ η Yamamay εγκαινίασε ένα κατάστημα 80 τ.μ. στη Γλυφάδα.

retail

Στις 10 Απριλίου, έκανε το ντεμπούτο του το flagship store της Zara στο ανακαινισμένο, μικτής χρήσης, Μινιόν

Η πολυτέλεια

Το ντεμπούτο της στην Ερμού πραγματοποίησε η πολυτελής μάρκα ομορφιάς  από τη Δανία, Alûstre, ενώ η Callista άνοιξε το flagship store της στην οδό Βουκουρεστίου στο Κολωνάκι.

Ομοίως, υπήρξε η έλευση εκ Τουρκίας του brand μόδας και lifestyle Vakko, που άνοιξε το πρώτο του κατάστημα στην οδό Ηρακλείτου στο Κολωνάκι, όπως και το Apple Premium Partner Store στην πλατεία Φιλικής Εταιρείας, επίσης στο Κολωνάκι.

Παράλληλα, ως στρατηγικές χαρακτηρίζονται οι επιλογές του ομίλου Fais, που μετά τον Jimmy Choo και την 100% απόκτηση της Καλογήρου που μετρά 50 φίρμες στο portfolio της, ανακοίνωσε την αντιπροσώπευση του γαλλικού οίκου Chloé και τη δημιουργία του πρώτου monobrand καταστήματος στο City Link. Έτσι, βάσει της συμφωνίας, το πρώτο φυσικό κατάστημα του Jimmy Choo στην ελληνική αγορά θα ανοίξει στο City Link στην Αθήνα, κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2025, όπως και εκείνο του οίκου Chloé.

Ενώ στο ίδιο μήκος κύματος βρίσκεται και ο έτερος χώρος δίπλα στη Nak Shoes επί της Πανεπιστημίου 13, δίπλα στην Αθηναϊκή Λέσχη, που αναμένεται να μισθωθεί από τον όμιλο Παπαέλληνα και τη Notos Com.

retail

Κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2025, αναμένεται στο City Link το άνοιγμα του καταστήματος της Chloé

Τετραγωνικά που… καίνε

Τα πρόσφατα στοιχεία της έρευνας της Cushman & Wakefield Proprius, που αποκάλυψε μια σειρά από επενδυτικές κινήσεις των μεγάλων παικτών της αγοράς εντός κι εκτός λεκανοπεδίου για το πρώτο τρίμηνο του 2025, φνέρωσαν επίσης τις διακυμάνσεις σε μισθώματα, με τάση ανοδική.

Αυξημένα εμφανίζονται τα ενοίκια prime retail χώρων στην Ερμού, με το prime yield να αγγίζει το 5,25%, για το γ’ τρίμηνο του 2024 και το ενοίκιο από τα 290 ευρώ να έχει φτάσει πλέον τα 310 ευώ/ τ.μ.

Σύμφωνα με την έρευνα της Cushman & Wakefield Proprius για το retail της πρωτεύουσας και άλλων πόλεων, στο Κολωνάκι τα ενοίκια ανήλθαν κατά μέσο όρο στα 115 ευρώ/τ.μ. τον μήνα στο α’ τρίμηνο του 2025, ενώ οι αποδόσεις σε 6,2%.

Στη Γλυφάδα τα ενοίκια ανήλθαν κατά μέσο όρο στα 160 ευρώ/τ.μ. τον μήνα, ενώ το prime yield σε 6% (όσο και το 2024).

Στην Κηφισιά τα ενοίκια ανήλθαν κατά μέσο όρο στα 110 ευρώ/τ.μ. τον μήνα, ενώ το prime yield σε 6,4% (-0,1% σε σχέση με το 2024).

Στον Πειραιά τα ενοίκια ανήλθαν κατά μέσο όρο στα 100 ευρώ/τ.μ. τον μήνα, ενώ το prime yield αυξήθηκε από 6% σε 6,4%.

Όπως επισημαίνεται στην έρευνα, η Αθήνα είναι αυτή που εμφανίζει shopping center pipeline 110 χιλ. τ.μ.

Σε επίπεδο περιφέρειας, στην Θεσσαλονίκη και ειδικότερα επί της οδού Τσιμισκή, τα ενοίκια σημείωσαν άνοδο από τα 150 ευρώ στα 160 ευρώ/τ.μ. τον μήνα, με το prime yield να πέφτει ελάχιστα από το 6% στο 5,9%. Στην Πάτρα τα ενοίκια ανέβηκαν από τα 88 ευρώ/τ.μ. στα 90 με το prime yield να παραμένει σταθερό στο 6,5%, ενώ στο Ηράκλειο Κρήτης σε 95 ευρώ/τ.μ. και 6,5% αντίστοιχα.

OT Originals
Περισσότερα από Business

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο