Όμιλος Σαράντης: Ισχυρή ανάπτυξη για τη SARKK με Tommy Hilfiger και Calvin Klein το 2024

Με τζίρο που ξεπέρασε τα €130 εκατ., σημαντικές επενδύσεις και νέα καταστήματα, η SARKK ενίσχυσε τη θέση της στην αγορά μόδας της ΝΑ Ευρώπης

Όμιλος Σαράντης: Ισχυρή ανάπτυξη για τη SARKK με Tommy Hilfiger και Calvin Klein το 2024

Το 2024 αποτέλεσε μια χρονιά-ορόσημο για τη SARKK, τον αποκλειστικό διανομέα των Tommy Hilfiger και Calvin Klein σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία, Ρουμανία, Αλβανία, Βόρεια Μακεδονία και Μολδαβία (μόνο Tommy Hilfiger).

Παρά τις πιέσεις της αγοράς, ο Όμιλος Σαράντης κατέγραψε ισχυρή αύξηση κύκλου εργασιών και προχώρησε σε σημαντικές επενδύσεις, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική του στον κλάδο της μόδας.

Όμιλος Σαράντης: Χρονιά ανάπτυξης και στρατηγικών κινήσεων

Ο κύκλος εργασιών του ομίλου για το 2024 ανήλθε σε €130,7 εκατ., σημειώνοντας άνοδο 29,28% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Η αύξηση αυτή συνδέεται και με την πλήρη ενοποίηση των νέων θυγατρικών για ολόκληρο το έτος, ενισχύοντας έτσι τις πωλήσεις και τα λειτουργικά μεγέθη.

Το μικτό κέρδος του ομίλου ανήλθε σε €56,8 εκατ. (αύξηση 38,09%) ενώ τα χρηματοοικονομικά έξοδα αυξήθηκαν κατά 3,63%, στις  €988 χιλ. και τα έξοδα  διοικητικής λειτουργίας και διάθεσης του Ομίλου κατά 47,68%, στα €38,52 εκατ.

Τα προ φόρων κέρδη αυξήθηκαν κατά 22%, στα €19,63 εκατ. με την τελική κερδοφορία να ανέρχεται σε €15,61 εκατ. αυξημένη κατά περίπου 25% σε σχέση με το 2023.

Επενδύσεις

Η SARKK υλοποίησε ένα φιλόδοξο πρόγραμμα άνω των €2,7 εκατ., που περιλάμβανε το άνοιγμα τεσσάρων νέων καταστημάτων λιανικής και την ανακαίνιση παλαιών σημείων, καθώς και την επέκταση των κεντρικών γραφείων της στο Χαλάνδρι.

Παράλληλα, ο όμιλος επένδυσε επιπλέον €1 εκατ. για τρία νέα καταστήματα και ανακαινίσεις, ενδυναμώνοντας περαιτέρω τη φυσική του παρουσία.

Στρατηγικές και στόχοι

Στις κύριες στρατηγικές της εταιρείας είναι η διεύρυνση της παρουσίας της  με άνοιγμα νέων καταστημάτων (φυσικών και ηλεκτρονικών) και για τα 2 brands (T.H. & C.K).

Η εταιρεία χρησιμοποιεί ακόμα τοπικές στρατηγικές προώθησης για την ενίσχυση της παρουσίας της εταιρείας στα social media και τα καταστήματα.

Στοχεύοντας στην ανάπτυξη των brands η εταιρεία αξιοποιεί τα προγράμματα loyalty και τα πλάνα προσφορών μέσω του δικτύου της.

Παράλληλα, εφαρμόζει στρατηγική τιμών που να είναι ελκυστική για τους πελάτες ενώ συμμορφώνεται με τις κατευθυντήριες γραμμές του brand owner, την αγορά και τις τοπικές συνθήκες.  αλλά και τον στόχο της για διατήρηση και βελτίωση του μεικτού περιθωρίου κέρδους.

Στόχος της εταιρείας είναι η προσέλκυση νέων πελατών χονδρικής και η ανάπτυξη των υφισταμένων, με σκοπό την αύξηση του κύκλου εργασιών.

Επιπλέον, η εταιρεία σχεδιάζει την επέκταση του καναλιού λιανικής με νέα σημεία καθώς και omni channel, με σκοπό την προσφορά μιας ολοκληρωμένης εμπειρία στον πελάτη, είτε ψωνίζει online είτε στα φυσικά καταστήματα.

Η εταιρεία στοχεύει ακόμα στη βελτίωση της κερδοφορίας και του μεικτού περιθωρίου κέρδους αλλά και στην αυτοτελή χρηματοοικονομική επάρκεια.

Αποθήκη 3PL

Ιδιαίτερης σημασίας ήταν και η απόφαση της θυγατρικής SARKK ROM να στραφεί σε συνεργασία με 3PL αποθήκη.

Στόχος αυτής της αλλαγής είναι η μείωση του λειτουργικού κόστους στην επιχείρηση καθώς δεν απαιτούνται πλέον επενδύσεις σε ιδιόκτητα κτίρια τρίτων, σε ανθρώπινο δυναμικό και συστήματα τεχνολογίας. Η 3PL αναλαμβάνει την αποθήκευση, την παραλαβή, τη διαχείριση και την αποστολή των προϊόντων, μειώνοντας τα συνολικά λειτουργικά έξοδα. Ο νέος τρόπος λειτουργίας παρέχει υπηρεσίες εξειδικευμένου προσωπικού και τεχνογνωσίας καθώς και ευελιξία όσον αφορά την εκπλήρωση παραγγελιών και τη διαχείριση του αποθέματος με βάση τις εποχιακές ανάγκες ή τις αυξομειώσεις της ζήτησης χωρίς να χρειάζεται να ανησυχεί για τις καθημερινές λειτουργίες ή τις απαιτήσεις αποθήκευσης.

Το 2025

Το πλάνο ανάπτυξης και αναδιάρθρωσης του δικτύου λιανικής για το 2025 προχωρά βάση προγράμματος.

Μέχρι σήμερα έχουν ανακαινιστεί τα καταστήματα TH The Mall Sophia, στη Βουλγαρία και TH FSS Κατάστημα Πάτρας, στην Ελλάδα, ενώ στη Ρουμανία τα καταστήματα ΤΗ και CK του Εμπορικού Κέντρου Fashion House Military στο Βουκουρέστι έχουν μεταφερθεί σε ανανεωμένο και μεγαλύτερο χώρο του εμπορικού.

Παρά τις προκλήσεις, όπως οι πληθωριστικές πιέσεις και οι κίνδυνοι απαξίωσης αποθεμάτων, η SARKK απέδειξε τη σταθερότητα και προσαρμοστικότητά της.

Η στρατηγική επέκτασης, η αξιοποίηση του omnichannel μοντέλου και οι προσεκτικά στοχευμένες τοπικές καμπάνιες ενίσχυσαν τα brands Tommy Hilfiger και Calvin Klein στην ευρύτερη περιοχή.

Η χρονιά έκλεισε με τον όμιλο να διαθέτει δίκτυο που καλύπτει έξι χώρες, να συνεχίζει τις κινήσεις για βελτίωση της κερδοφορίας, με στόχο τη βιώσιμη ανάπτυξη και την ενδυνάμωση της σχέσης με τον καταναλωτή — είτε στα φυσικά καταστήματα είτε online.

OT Originals

Περισσότερα από Business

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο