Jumbo: Γιατί αποφάσισε να κάνει διαφήμιση για πρώτη φορά μέσα στο καλοκαίρι

Για τα σχέδια της εταιρείας αλλά και την πορεία της κατανάλωσης μίλησε ο επικεφαλής της Jumbo στη γενική συνέλευση των μετόχων

Jumbo: Γιατί αποφάσισε να κάνει διαφήμιση για πρώτη φορά μέσα στο καλοκαίρι

Μάχη για να κρατήσει την ανάπτυξη στα επίπεδα του 8% δίνει η Jumbo, με τον Απόστολο Βακάκη να υπογραμμίζει ενώπιων της χθεσινής γενικής συνέλευσης των μετόχων πως η διοίκηση παλεύει κόντρα σε αντίθετους ανέμους και για αυτό η μηχανή της εταιρείας δουλεύει στο… φουλ. Ο μετοχικός και διοικητικός ηγέτης της Jumbo ανέφερε μάλιστα πως θα είναι επιτυχία εάν η εταιρεία καταφέρει να εμφανίσει τα κέρδη του 2024, τουτέστιν τα 290 εκατ. ευρώ.

Ενδεικτικό της έξτρα προσπάθειας που καταβάλλεται φέτος, όπως είπε ο κ. Βακάκης είναι ότι για πρώτη φορά χρησιμοποίησε χρήματα «για να κάνει για πρώτη φορά διαφήμιση καλοκαίρι γιατί ο άνεμος στην αγορά είναι αντίθετος και υπάρχει κόπωση».

Για το διάστημα Ιανουάριος – Ιούνιος 2025, ο Όμιλος Jumbo διατήρησε τον ρυθμό αύξησης των πωλήσεών του στο +8% περίπου

Υπάρχει ζήτημα με την κατανάλωση

Υπογράμμισε ότι η αγορά τον Ιούνιο ήταν πτωτική μια πορεία που συνεχίζεται και τον Ιούλιο. Οι γεωπολιτικές εξελίξεις στην περιοχή της Μέσης Ανατολής και ειδικότερα από τον πόλεμο Ισραήλ- Ιράν, σημείωσε, έχουν επηρεάσει άμεσα και έμμεσα την κατανάλωση ενώ υπάρχει ζήτημα και με την εισερχόμενη τουριστική κίνηση.

Αναλυτικά, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, για το διάστημα Ιανουάριος – Ιούνιος 2025, ο Όμιλος Jumbo διατήρησε τον ρυθμό αύξησης των πωλήσεών του στο +8% περίπου. Ειδικά στην Ελλάδα, τον Ιούνιο του 2025, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές), παρουσίασαν αύξηση κατά +7,5% περίπου σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Συνολικά, για το πρώτο εξάμηνο του έτους 2025, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας –χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές– παρουσίασαν αύξηση κατά περίπου +9% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Η επέκταση στον Καναδά

Ειδική μνεία έκανε ο κ. Βακάκης και στις συνεργασίες franchise που έχει με τρίτους ομίλους, όπου η Jumbo εισπράττει ποσοστό 4% επί του τζίρου που πραγματοποιούν οι συνεργάτες της. Με αυτό το μοντέλο η Jumbo έχει παρουσία στο Ισραήλ μέσω της Fox Group και ο βασικός της μέτοχος επιβεβαίωσε πως ο Ισραηλινός όμιλος ζήτησε και πήρε τα δικαιώματα για επέκταση στον Καναδά.

Νέα καταστήματα από το… 2026

Η συμφωνία προβλέπει τη δημιουργία έως και 10 καταστημάτων στην καναδική αγορά τα επόμενα τρία χρόνια, με το πρώτο κατάστημα να κάνει την εμφάνισή του το δεύτερο εξάμηνο του 2026. Όσον αφορά στην επέκταση του δικτύου, η ελληνική αλυσίδα θα ανοίξει μόλις ένα κατάστημα, στη Ρουμανία φέτος (Τιμισοάρα) ενώ τα νέα ανοίγματα μετατίθενται για το 2026. Σήμερα ο Όμιλος JUMBO αριθμεί 89 καταστήματα από τα οποία 53 στην Ελλάδα, 6 στην Κύπρο, 10 στη Βουλγαρία και 21 στη Ρουμανία.

Ο κ. Βακάκης υπεραμύνθηκε της απόφασης επαναγοράς μετοχών, οι οποίες όπως είπε προστάτεψαν την εταιρεία κατά το δύσκολο εξάμηνο της πρόσφατης κρίση ενώ τόνισε ότι η διοίκηση έχει επανέλθει σε πολιτική διανομής μερισμάτων λόγω της αλλαγής των συνθηκών. Να σημειωθεί πως κατά τη χθεσινή γενική συνέλευση των μετόχων της Jumbo, οι μέτοχοι ενέκριναν μεταξύ άλλων την πρόταση για τη διανομή μερίσματος ύψους 0,50 ευρώ (μικτό) ανά μετοχή από τα κέρδη της χρήσης 2024.

OT Originals
Περισσότερα από Business

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο