Η Euroxx χρηματιστηριακή εξέδωσε σύντομο σημείωμα (flash note) σε σχέση με την εξαγορά των εταιρειών Newsit και Tlife από την Alter Ego Media. Η χρηματιστηριακή αναφέρει ότι η εξαγορά των δύο σημαντικών ψηφιακών εκδοτών καθιστά την Alter Ego Media ως το μεγαλύτερο ψηφιακό όμιλο μέσων σε επίπεδο εσόδων και επισκεψιμότητας.
Η αποτίμηση της συναλλαγής διαμορφώνεται σε € 26 εκατ. σε όρους enterprise value το οποίο αντιστοιχεί σε πολλαπλασιαστές EV/EBITDA 7,4x και EV/EBIT 7,6x με βάση τα δημοσιευμένα ιστορικά στοιχεία της χρήσης 2024.
Με βάση τη χρηματιστηριακή το deal είναι πλήρως ευθυγραμμισμένο με τη στρατηγική εξαγορών της Alter Ego Media και τις χρήσεις των αντληθέντων κεφαλαίων από το IPO ενισχύοντας το ψηφιακό αποτύπωμα του Ομίλου και την επέκταση σε νέα κοινά.
Η Χρηματιστηριακή κάνει ιδιαίτερη αναφορά ότι η Τατιάνα Στεφανίδου και Νίκος Ευαγγελάτος θα παραμείνουν στη διεύθυνση των sites για τα τουλάχιστον τα επόμενα πέντε χρόνια. Στα πλαίσια της συναλλαγής οι Νίκος Ευαγγελάτος και Τατιάνα Στεφανίδου θα αποκτήσουν μέσω αύξησης μετοχικού κεφαλαίου 400.000 μετοχές σε τιμή διάθεσης 5 ευρώ ανά μετοχή. Η τιμή διάθεσης, σημειώνει η Euroxx, αντιπροσωπεύει premium 25% από τη τιμή του IPO και σχεδόν 15% από τη τρέχουσα τιμή.
Nέο τοπίο στα ελληνικά ΜΜΕ
Υπενθυμίζεται ότι η Alter Ego Media ανακοίνωσε την απόκτηση του 100% των μετοχών των εταιρειών Newsit ΕΠΕ και Tlife A.Ε.
Mε την προσθήκη των ιστοσελίδων newsit.gt, Tlife.gr, zappit.gr, iatropedia.gr, onalert.gr και perpetual.gr, που δημιούργησαν ο Νίκος Ευαγγελάτος και η Τατιάνα Στεφανίδου, ισχυροποιείται σημαντικά το χαρτοφυλάκιό των ψηφιακών μέσων της Alter Ego Media και αποκτά κυρίαρχη θέση σε δυναμικά (γυναικεία, νεανικά) και εξειδικευμένα κοινά.
Η ενσωμάτωση των νέων μέσων αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της Alter Ego Media για διείσδυση σε νέα μορφές ψηφιακού περιεχομένου και καινοτόμες υπηρεσίες. Με τις συγκεκριμένες εξαγορές αναμένεται να επιτευχθούν σημαντικές συνέργειες σε επίπεδο επενδύσεων σε νέες τεχνολογίες και αύξηση του μεριδίου του ομίλου ALTER EGO MEDIA στις αγορές που δραστηριοποιείται.
Η συμφωνία δημιουργεί ένα νέο τοπίο στα ελληνικά ΜΜΕ, ανοίγοντας τον δρόμο για επενδύσεις σε τεχνολογίες αιχμής και αναβαθμισμένες υπηρεσίες περιεχομένου.