Puig: Ανάσα μετά την άνοδο στις πωλήσεις – Ο βραχνάς των δασμών

Η Puig έχει επιτύχει συνεχή ανάπτυξη μέσω ενός συνδυασμού στρατηγικής διαχείρισης αποθεμάτων, πειθαρχημένης τιμολόγησης και επιθετικής επέκτασης σε περιοχές υψηλής ανάπτυξης, όπως η Ασία

Puig: Ανάσα μετά την άνοδο στις πωλήσεις – Ο βραχνάς των δασμών
Ο επικεφαλής του ισπανικού ομίλου Puig, Marc Puig

Με συγκρατημένη αισιοδοξία εμφανίστηκε η Puig στις προβλέψεις της για ολόκληρο το έτος, καθώς ανακοίνωσε πωλήσεις που άγγιξαν τα 1,09 δισεκατομμύρια ευρώ για το β’ τρίμηνο του 2025.

Σε επίπεδο εξαμήνου, οι καθαρές πωλήσεις της Puig έφτασαν τα 2,3 δισεκατομμύρια ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 5,9% σε δημοσιευμένους όρους και 7,6% σε συγκρίσιμη βάση.

Ένα επιτυχημένο τρίμηνο για την Puig

Οι πωλήσεις στο τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου, αυξήθηκαν κατά 3,9% σε ανακοινωθείσα βάση και 7,7% σε συγκρίσιμο επίπεδο για την ισπανική εταιρεία ομορφιάς και μόδας, με ένα χαρτοφυλάκιο που περιλαμβάνει τις Paco Rabanne, Nina Ricci, Carolina Herrera, Penhaligon’s και Loto del Sur.
Ανά κατηγορία προϊόντων και σε οργανική βάση, οι πωλήσεις αρωμάτων και μόδας αυξήθηκαν κατά 6,7% στα 788,3 εκατομμύρια ευρώ. Οι πωλήσεις μακιγιάζ αυξήθηκαν κατά 10,5% στα 173,8 εκατομμύρια ευρώ και οι πωλήσεις περιποίησης δέρματος αυξήθηκαν κατά 10,2% στα 131,3 εκατομμύρια ευρώ κατά την περίοδο.
Ενώ οι αναλυτές εκφράζουν τις προσδοκίες των αναλυτών για συγκρίσιμη αύξηση 8% για τα αρώματα και τη μόδα, 3,5% για το μακιγιάζ και 7% για την περιποίηση του δέρματος.
«Μια έλλειψη αρώματος δεν βοηθάει, αλλά είναι σημαντικό να βρίσκεται εντός του ορίου του 6% έως 8% για το τρίμηνο που περιγράφεται στα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου», έγραψε σε σημείωμά του ο David Hayes, αναλυτής μετοχών στην Jefferies.
«Αυτό το έλλειμμα έναντι της συναίνεσης αντισταθμίζεται πλήρως από μια αξιοσημείωτη επιτάχυνση στο μακιγιάζ με τα προϊόντα της Charlotte Tilbury και επίσης από μια βελτίωση στα προϊόντα περιποίησης δέρματος», συνέχισε. «Η επανάληψη της καθοδήγησης ολοκληρώνει μια ενημέρωση που πιστεύουμε ότι θα υποστηρίξει τις μετοχές μπροστά από τους ομολόγους τους την επόμενη ημέρα».
Η περιοχή της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής παρέμεινε η μεγαλύτερη για την Puig στο εξάμηνο, με πωλήσεις 1,2 δισ. ευρώ

Αρώματα και καλλυντικά

«Συνεχίζουμε να ξεπερνάμε την αγορά προϊόντων ομορφιάς υψηλής ποιότητας, όπως κάνουμε από το 2021», δήλωσε ο Marc Puig, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Puig, κατά τη διάρκεια τηλεφωνικής επικοινωνίας με αναλυτές και δημοσιογράφους το βράδυ της Τετάρτης 16 Ιουλίου, μετά το κλείσιμο της αγοράς.
Εξήγησε ότι η ανάπτυξη στο εξάμηνο προήλθε από πολλούς παράγοντες, όπως «την υγιή απόδοση στον τομέα των αρωμάτων και της μόδας, την ενθαρρυντική βελτίωση στον τομέα του μακιγιάζ κατά το δεύτερο τρίμηνο και την υπόσχεση για αποτελέσματα από τον τομέα της περιποίησης δέρματος καθ’ όλη τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2025».
Η εταιρεία κατέγραψε ανάπτυξη σε όλες τις γεωγραφικές ζώνες της, με διψήφιες οργανικές αυξήσεις στην Αμερική και την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού.
Ο επικεφαλής του ομίλου σημείωσε ότι ο Jean Paul Gaultier συνέχισε να ηγείται των κερδών μεταξύ των επωνυμιών αρωμάτων κύρους της Puig, με την υποστήριξη της Carolina Herrera. Η κατηγορία εξειδικευμένων αρωμάτων του ομίλου αυξήθηκε κατά διψήφιο ποσοστό, με πρωτοπόρο την Byredo.
Ο Puig επαίνεσε τη θετική υποδοχή που έλαβε η πρώτη γυναικεία συλλογή Dries Van Noten από τον Julian Klausner, τον Μάρτιο, τόσο από τον Τύπο όσο και από τους λιανοπωλητές. Ο Klausner παρουσίασε την πρώτη του ανδρική συλλογή για τη μάρκα τον περασμένο μήνα στο Παρίσι.
«Ο τομέας του μακιγιάζ επέστρεψε σε θετική ανάπτυξη το πρώτο εξάμηνο του 2025», πρόσθεσε ο Puig, εξηγώντας ότι αυτό οφείλεται σε μια σειρά επιτυχημένων λανσαρισμάτων από την Charlotte Tilbury, καθώς και στην εκτεταμένη διανομή της μάρκας στο Μεξικό και στο ταξιδιωτικό λιανικό εμπόριο, αλλά και σε ενεργοποιήσεις σε αρκετές ασιατικές αγορές.
Η περιοχή της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής παρέμεινε η μεγαλύτερη για την Puig στο εξάμηνο, με πωλήσεις 1,2 δισεκατομμυρίων ευρώ, αυξημένες κατά 3,6% σε συγκρίσιμη βάση. Οι πωλήσεις περιποίησης δέρματος -όπου περιλαμβάνεται και η ελληνικών καταβολών Apivita–  και μακιγιάζ του ομίλου βελτιώθηκαν εκεί.

«Βλέπουμε συνεχώς ανάμεικτες επιδόσεις σε αυτήν την περιοχή, με συνεχιζόμενη υποτονικότητα σε αγορές όπως η Γαλλία», εξήγησε, τονίζοντας πως η Αμερική συνέχισε σε μια σταθερή τροχιά υποκείμενης ανάπτυξης.

Εκεί, οι οργανικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 10,9% στα 867 εκατομμύρια ευρώ. «Συνεχίζουμε να βλέπουμε ισχυρές επιδόσεις σε όλες τις κατηγορίες», δήλωσε ο Puig, προσθέτοντας ότι υπήρξε επίσης αυξημένη γεωγραφική διείσδυση στην Αμερική.
Στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, οι πωλήσεις έφτασαν τα 233,6 εκατομμύρια ευρώ, σημειώνοντας οργανική αύξηση 16,5%. «Η περιοχή συνέχισε να επωφελείται από τις ισχυρές επιδόσεις στη Νότια Κορέα και την Ιαπωνία, όπου έχουμε νεότερες θυγατρικές», δήλωσε ο Puig.
Puig

Οι προοπτικές και οι δασμοί

Η Puig δήλωσε ότι ο όμιλος διατηρεί τις προοπτικές του για το 2025, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης των πωλήσεων σε συγκρίσιμο επίπεδο μεταξύ 6% και 8%, έναντι της αγοράς προϊόντων ομορφιάς υψηλής ποιότητας, και μιας προσαρμοσμένης βελτίωσης του περιθωρίου EBITDA σύμφωνα με το περσινό.
«Ενώ είμαστε πολύ ενθαρρυμένοι από το ισχυρό μας χαρτοφυλάκιο για το έτος, θέλουμε επίσης να υπενθυμίσουμε ότι θα αντιμετωπίσουμε ισχυρούς ανταγωνιστές στο τρίτο και τέταρτο τρίμηνο», εξήγησε ο επικεφαλής του ομίλου.
Τι αντίκτυπο όμως θα μπορούσαν να έχουν οι πιθανοί δασμοί 30% στις ΗΠΑ στις ευρωπαϊκές εισαγωγές, όπως ανακοινώθηκαν από τον πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ;
«Οι προβλέψεις μας βασίζονταν στην της επιβολής δασμών 20%», όπως εξήγησε ο Puig. «Αυτό είναι ένα σχέδιο που αλλάζει — όπως βλέπουμε — αλλά σε κάθε περίπτωση, για φέτος, στο τέλος, όποιον δασμό κι αν επιβάλουμε, ο αντίκτυπος θα είναι σχετικά μικρός, επειδή το μεγαλύτερο μέρος του αποθέματος βρίσκεται ήδη στη χώρα, στις ΗΠΑ. Έτσι, αν υπάρξουν αλλαγές ή επιπτώσεις, θα φανούν κυρίως τα επόμενα χρόνια», συνέχισε.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο