Τη δυνατότητα απεριόριστων συναλλαγών αναλήψεων και ερώτησης υπολοίπου με μηδενική χρέωση από τα ATM του δικτύου Attica Bank & πρώην Παγκρήτιας Τράπεζας και του δικτύου Euronet σε όλη την Ελλάδα, με άμεση εφαρμογή από την 1η Αυγούστου, ανακοίνωσε η Attica Bank.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, «η πρωτοβουλία αυτή, που αφορά 142 ΑΤΜ του δικτύου Attica Bank & πρώην Παγκρήτιας Τράπεζας και 2.300 ATM του δικτύου Euronet, γίνεται με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης και αντικατοπτρίζει την εγρήγορση και την ευελιξία της Τράπεζας να προσφέρει ανταγωνιστικές λύσεις στις ανάγκες των πελατών της. Πρόκειται για μια ακόμη κίνηση που επιβεβαιώνει την προτεραιοποίηση της άμεσης εξυπηρέτησης ιδιωτών και επαγγελματιών – ιδιαίτερα σε περιοχές όπου δεν υπάρχουν τραπεζικά καταστήματα».
Αντίληψη αναγκών της αγοράς
Με αφορμή τη στρατηγική επιλογή της Attica Bank, η διευθύνουσα Σύμβουλος, κυρία Ελένη Βρεττού σημείωσε: «Η δωρεάν πρόσβαση σε χιλιάδες ΑΤΜs σε όλη τη χώρα διευκολύνει την καθημερινότητα των πελατών μας και ενισχύει την παρουσία μας στην ελληνική περιφέρεια. Στη νέα μας εκκίνηση, που σηματοδοτήθηκε με την πρόσφατη ανακοίνωση της νέας επωνυμίας μας CrediaBank, δίνουμε προτεραιότητα στη διαρκή προστιθέμενη αξία για τον πελάτη, με άμεση αντίληψη των αναγκών της αγοράς».
Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο της αλλαγής της επωνυμίας της Τράπεζας, τα ATM του δικτύου Attica Bank & πρώην Παγκρήτιας Τράπεζας, θα αποκτήσουν τη νέα εικόνα της CrediaBank έως το τέλος του έτους.
Οι επιχειρησιακοί στόχοι
Μιλώντας πρόσφατα στην έντυπη έκδοση του Οικονομικού Ταχυδρόμου στο Βήμα της Κυριακής η κυρία Ελένη Βρεττού και αναφερόμενη στους επιχειρησιακούς στόχους της τράπεζας στις επόμενες χρήσεις είχε μεταξύ άλλων αναφέρει πως «Προτεραιότητά μας είναι η περαιτέρω διεύρυνση μεριδίου αγοράς της Τράπεζας, συνεχίζοντας να εστιάζουμε σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις και ιδιώτες, παραμένοντας όμως παρόντες σε όλους τους κλάδους και όλες τις υγιείς ελληνικές επιχειρήσεις ανεξαρτήτως μεγέθους. Οι βασικοί μας επιχειρησιακοί στόχοι για τη φετινή χρονιά είναι: η ολοκλήρωση της λειτουργικής συγχώνευσης με την ενοποίηση όλων των πληροφοριακών συστημάτων της Τράπεζας, η ολοκλήρωση των βασικών ενεργειών αναδιάρθρωσης με τον εξορθολογισμό του λειτουργικού κόστους, η αναβάθμιση και σταδιακή ανακαίνιση των φυσικών καταστημάτων μας, βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, αυτοματοποιήσεις και χρήση τεχνολογίας για αποτελεσματικότερη λειτουργία και δημιουργία νέων καινοτόμων ανταγωνιστικών προϊόντων σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών μας».