Orchestra Hellas: Ισχυρή χρονιά με κέρδη και ανάπτυξη

Aύξηση τζίρου και κερδών κατέγραψε η Orchestra Hellas το 2024, σε μια χρονιά που χαρακτηρίστηκε από αβεβαιότητα

Orchestra Hellas: Ισχυρή χρονιά με κέρδη και ανάπτυξη

Την ώρα που η παγκόσμια οικονομία πασχίζει να βρει σταθερό βηματισμό εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων και γεωπολιτικής αβεβαιότητας, η γαλλική πολυεθνική βρεφικής ένδυσης Orchestra συνεχίζει να μεγαλώνει το αποτύπωμά της στην ελληνική αγοράς

Συγκεκριμένα, η Orchestra Hellas, θυγατρική της γαλλικής πολυεθνικής με εξειδίκευση στην παιδική και βρεφική ένδυση, κλείνει τη χρήση του 2024 με θετικό πρόσημο σε όλους τους βασικούς οικονομικούς δείκτες .

Orchestra Hellas: Αύξηση τζίρου κατά 9,2%

Η Orchestra Hellas, ιδρυθείσα το 2011 και με έδρα το Αιγάλεω, κατάφερε μέσα στο 2024 να πετύχει αύξηση του κύκλου εργασιών της κατά 9,2%, φτάνοντας τα 62,76 εκατ. ευρώ από 57,49 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση.

Η επιτυχία αυτή έρχεται ως απόρροια μιας σταθερής στρατηγικής ανάπτυξης που περιλαμβάνει επενδύσεις σε νέο δίκτυο καταστημάτων και διαρκή ενίσχυση της παρουσίας της σε κρίσιμες περιφέρειες ανά την Ελλάδα.

Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας ακολούθησαν την ίδια πορεία, με το περιθώριο καθαρού κέρδους να βελτιώνεται στο 3,13% από 2,34% το 2023.

Αντίστοιχα, το μικτό περιθώριο κέρδους αυξήθηκε στο 38,62%, επιβεβαιώνοντας τη βελτίωση της λειτουργικής αποδοτικότητας και τη συγκράτηση του κόστους πωληθέντων.

Τα προ φόρων κέρδη για το 2024 διαμορφώθηκαν στα 2,67 εκατ. ευρώ, έναντι 1,79 εκατ. ευρώ το 2023, ενώ παράλληλα σημειώθηκε αύξηση των ταμειακών διαθεσίμων κατά 34,95%, φτάνοντας τα 1,39 εκατ. ευρώ.

Ενδεικτική της επιθετικής στρατηγικής ανάπτυξης είναι και η πραγματοποίηση επενδύσεων ύψους 478.077 ευρώ, που αφορούν τόσο σε νέες υποδομές όσο και στην ανακαίνιση υφιστάμενων καταστημάτων.

Το συνολικό δίκτυο φτάνει πλέον τα 29 εταιρικά καταστήματα, ενώ η παρουσία της εταιρείας έχει επεκταθεί σε όλες τις μεγάλες γεωγραφικές ζώνες της χώρας.

Στόχοι και στρατηγική της εταιρείας

Η εταιρεία έχει θέσει ως στόχο την αύξηση του τζίρου, τη βελτίωση του περιθωρίου μικτού και καθαρού κέρδους και την εδραίωσή της ως ηγέτιδα στον τομέα του λιανικού εμπορίου παιδικού και βρεφικού ρούχου.

Μία ακόμα βασική στρατηγική της είναι η αύξηση των πωλήσεών της σε είδη βρεφανάπτυξης.

Ο αντίκτυπος του πολέμου Ρωσίας – Ουκρανίας

Όπως επισημαίνεται στην έκθεση της εταιρείας, ο Ρωσοουκρανικός πόλεμος έχει προκαλέσει μια σειρά από επιπτώσεις στη διεθνή οικονομία.

«Το μεγαλύτερο μέρος των επιχειρηματικών σχέσεων μεταξύ Ρωσίας και οικονομιών των δυτικών χωρών έχει διακοπεί και η παραγωγή αγαθών στην Ουκρανία έχει παύσει, γεγονότα τα οποία αμφότερα διαταράσσουν την παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα, περιορίζουν τις διαθέσιμες ποσότητες των προϊόντων, μεταξύ των οποίων και της ενέργειας, και ωθούν τις τιμές τους σε ιστορικά υψηλά επίπεδα επηρεάζοντας κάθε πτυχή της οικονομικής δραστηριότητας. Το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών μειώνεται τόσο μέσω των αυξημένων τιμών ενέργειας που καταναλώνουν οι ίδιοι όσο και μέσω των αυξημένων τιμών του συνόλου των προϊόντων που ενσωματώνουν το αυξημένο κόστος παραγωγής. Οι κυβερνήσεις των ευρωπαϊκών χωρών, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, λαμβάνουν μέτρα αντιμετώπισης της κατάστασης, τα οποία τουλάχιστον προς το παρόν αντιμετωπίζουν μερικώς το ζήτημα. H εταιρεία δεν διαθέτει επιχειρηματική παρουσία στη Ρωσία και την Ουκρανία και ως εκ τούτου δεν επηρεάζεται άμεσα. Παρόλα αυτά η σύρραξη και η συνεπακόλουθη ραγδαία αύξηση των τιμών στην ενέργεια, στις μεταφορές και τα τρόφιμα, αλλά και η εντεινόμενη γεωπολιτική αστάθεια και αβεβαιότητα σε παγκόσμιο επίπεδο, επηρεάζει τις εκτιμήσεις και την στρατηγική της Διοίκησης για την μελλοντική μεσοπρόθεσμη δραστηριότητα της εταιρείας».

Οι σημειώσεις του ορκωτού ελεγκτή

Ωστόσο, παρά τη θετική εικόνα που παρουσιάζουν τα οικονομικά αποτελέσματα, ο ανεξάρτητος ορκωτός ελεγκτής σημειώνει ότι εκκρεμεί πρόβλεψη για πιθανή ζημιά ύψους περίπου 180.000 ευρώ, καθώς και ότι οι φορολογικές υποχρεώσεις των τελευταίων τριών χρήσεων δεν έχουν ακόμη ελεγχθεί.

Η κάρτα προνομίων

Η Chantal και ο Pierre Mestre ίδρυσαν την Orchestra το 1995 με σκοπό να δημιουργήσουν μια μάρκα παιδικών ρούχων και μια μοναδική ιδέα λιανικής πώλησης που θα διευκόλυνε τη ζωή των γονέων.

Το 2008, η Orchestra καινοτόμησε δημιουργώντας το Club Orchestra, ένα μοναδικό μοντέλο επιβράβευσης που προσφέρει στα μέλη 50% έκπτωση όλο το χρόνο σε όλα τα ρούχα και αξεσουάρ της μάρκας Orchestra μέσω της αγοράς μιας κάρτας Club.

Το ίδιο μοντέλο ακολουθείται και στην Ελλάδα και αποτελεί βασικό άξονα της ανταγωνιστικής της θέσης.

Η εταιρεία διαθέτει πάνω από 400 καταστήματα σε σχεδόν 30 χώρες.

OT Originals
Περισσότερα από Business

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο