Χαμηλές παραμένουν οι πτήσεις για την Capri Holdings, η οποία ανακοίνωσε τα έσοδα του πρώτου τριμήνου του οικονομικού έτους 2026.
Αγγίζοντας τα 797 εκατομμύρια δολάρια, ο όμιλος πολυτελείας σημείωσε μείωση 6% σε ετήσια βάση, με τα μικτά κέρδη της εταιρείας να ανέρχονται σε 502 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με 535 εκατομμύρια δολάρια κατά την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.
Η Michael Kors, η μεγαλύτερη μάρκα της εταιρείας, σημείωσε πτώση των εσόδων κατά περίπου 6% σε ετήσια βάση, στα 635 εκατομμύρια δολάρια. Τα έσοδα της Jimmy Choo ανήλθαν σε 162 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας πτώση 6,4% σε ετήσια βάση.
Η Capri δεν συμπεριέλαβε τα αποτελέσματα της Versace στην κατάσταση αποτελεσμάτων της, καθώς η μάρκα αναμένεται να πωληθεί στον Όμιλο Prada αργότερα φέτος και τα αποτελέσματά της χαρακτηρίστηκαν ως διακοπείσες δραστηριότητες.
Στο τέταρτο τρίμηνο, τα συνολικά έσοδα της Capri μειώθηκαν κατά 15,4%, ενώ στο τρίτο τρίμηνο τα έσοδα μειώθηκαν κατά 11,6%
Γιατί η Capri δεν το βάζει κάτω
Αν και τα κέρδη της Capri για το πρώτο τρίμηνο εξακολουθούν να περιλαμβάνουν μειώσεις σε κάθε μάρκα, οι μειώσεις αυτές δεν είναι τόσο απότομες όσο τα αποτελέσματα των τελευταίων τριμήνων. Στο τέταρτο τρίμηνο, τα συνολικά έσοδα μειώθηκαν κατά 15,4%, ενώ στο τρίτο τρίμηνο τα έσοδα μειώθηκαν κατά 11,6%.
Και όσο και αν φαίνεται παράδοξο, τα αποτελέσματα αυτά ξεπέρασαν τις προσδοκίες της εταιρείας που έκαναν λόγο για έσοδα από 765 έως 780 εκατομμύρια δολάρια.
«Αυτή η απόδοση καταδεικνύει την πρόοδο που σημειώνουμε καθώς υλοποιούμε τις στρατηγικές μας πρωτοβουλίες για την ενίσχυση των οίκων πολυτελών ενδυμάτων μας», επισήμανε ο John Idol, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος. «Αν και είναι ακόμη νωρίς, αρχίζουμε να βλέπουμε σημάδια ότι οι στρατηγικές μας αποδίδουν καρπούς».
Η Capri αναμένει να επιστρέψει στην αύξηση των εσόδων μέχρι το οικονομικό έτος 2027, σύμφωνα και με τον Idol, «καθώς η εταιρεία είναι σε καλό δρόμο για να σταθεροποιήσει τις δραστηριότητές της φέτος».

Τα brands
«Τόσο η Michael Kors όσο και η Jimmy Choo βρίσκονται ακόμη σε φάση αναδιάρθρωσης και θα χρειαστεί κάποιος χρόνος μέχρι να επανέλθουν σε υγιή κατάσταση», σχολίασε στο CNBC ο David Swartz, ανώτερος αναλυτής μετοχών της Morningstar Research Services. «Η Michael Kors παραμένει υπερβολικά εκτεθειμένη στον αδύναμο κλάδο των πολυκαταστημάτων, αλλά η Capri σημειώνει πρόοδο στη μείωση αυτής της έκθεσης».
Το 2024, ο όμιλος προχώρησε σε διορθωτικές κινήσεις στην εκτελεστική της ομάδα ορίζοντας τον Idol ως CEO και της μάρκας Michael Kors, κάτι που η εταιρεία δήλωσε τότε ότι ήταν μέρος των «σχεδίων αναδιοργάνωσης και των πρωτοβουλιών μείωσης των δαπανών» της.
Αυτό σημαίνει ότι από εδώ και πέρα η Michael Kors θα είναι το κύριο επίκεντρο των προσπαθειών αναστροφής της Capri, καθώς παράγει το μεγαλύτερο μέρος των κερδών της εταιρείας, πρόσθεσε ο Swartz.
Εν τω μεταξύ, ο John Idol δήλωσε ότι η Jimmy Choo δεν είναι προς πώληση, οπότε πρέπει να έχει κάποια εμπιστοσύνη ότι τα αποτελέσματα θα βελτιωθούν.
Τι έρχεται το 2026 για την Capri
Το επόμενο τρίμηνο, η Capri αναμένει τα έσοδά της να κυμανθούν μεταξύ 815 και 835 εκατομμυρίων δολαρίων. Αυτό θα αντιπροσωπεύει μείωση περίπου 22% έως 24% σε σχέση με τα 1,08 δισεκατομμύρια δολάρια της Capri το δεύτερο τρίμηνο του περασμένου έτους.
Για το οικονομικό έτος 2026, η Capri αναμένει τα συνολικά έσοδα να κυμανθούν μεταξύ 3,375 και 3,45 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Αναμένει τα έσοδα της Michael Kors να ανέλθουν σε περίπου 2,8 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η εταιρεία δήλωσε ότι αυτές οι προβλέψεις περιλαμβάνουν την αναμενόμενη επίδραση των δασμών στις περιοχές από τις οποίες προμηθεύεται, συμπεριλαμβανομένης της ΕΕ, της Καμπότζης, της Ινδονησίας, του Μπαγκλαντές, του Βιετνάμ, της Ινδίας και της Κίνας.