Στον κόσμο της διατροφής, οι τάσεις αλλάζουν με την ταχύτητα που αδειάζει ένα ποτήρι…smoothie.
Η εταιρεία Danone, με βλέμμα στραμμένο σε μια ραγδαία αναπτυσσόμενη κατηγορία καταναλωτών, παρουσιάζει το νέο της «όπλο» στη μάχη για υγιή απώλεια βάρους.
Το Oikos Fusion είναι το νέο της προϊόν που υπόσχεται να γίνει σύμμαχος των μυών σε μια εποχή που τα φάρμακα απώλειας βάρους αλλάζουν το παιχνίδι.
Η διατροφική «συνταγή» της Danone
Το Oikos Fusion περιέχει πρωτεΐνη ορού γάλακτος και βιταμίνη D, συστατικά που, σύμφωνα με τη Danone, βοηθούν στη διατήρηση και ανάπτυξη των μυών, αναφέρει το Reuters.
Η νέα αυτή πρόταση έρχεται να προστεθεί στην ήδη δυναμική παρουσία της εταιρείας στην κατηγορία των υψηλών πρωτεϊνών.
Όπως είχε εξηγήσει και στον ΟΤ ο κ. Σίμος Λουλουμάρης, επικεφαλής του Ομίλου Danone στην Ελλάδα, η Danone έχει επενδύσει στο μάθουν οι οι φροντιστές και οι ασθενείς ότι υπάρχουν προϊόντα που μπορούν να βοηθήσουν τους ασθενείς ,όταν χάνουν βάρος.
Ανταγωνισμός που θερμαίνεται
Η αγορά προσαρμόζεται γρήγορα στις ανάγκες των καταναλωτών που χάνουν βάρος με GLP-1 φάρμακα.
Η Conagra λανσάρει «GLP-1 friendly» έτοιμα γεύματα Healthy Choice, ενώ η Nestlé παρουσίασε τη σειρά Vital Pursuit.
Οι επιλογές κυμαίνονται από κατεψυγμένες πίτσες έως μπολ ζυμαρικών, με μικρότερες μερίδες και περισσότερη πρωτεΐνη.
Η θέση της Danone στην αγορά
Στις αρχές του 2025, η Danone παρουσίασε και άλλο smoothie υψηλής πρωτεΐνης Oikos, ανταγωνιζόμενη την επιτυχία της Fairlife της Coca-Cola και την είσοδο της PepsiCo στα «υγρά πρωτεΐνης».
Οι πωλήσεις της εταιρείας στη Βόρεια Αμερική αυξήθηκαν πάνω από 2% το δεύτερο τρίμηνο, με τον πρόεδρο γιαουρτιών της Danone, Rafael Acevedo, να τονίζει ότι το brand αναπτύσσεται «στρατηγικά και με ταχύ ρυθμό».
Το Oikos Fusion θα κυκλοφορήσει αρχικά σε επιλεγμένα καταστήματα Walmart, σηματοδοτώντας την είσοδο της Danone σε μια νέα, προσοδοφόρα αγορά.