Ulta-Target: Συναινετικό το διαζύγιο – Η εξωστρέφεια της εκλεκτής του Μπάφετ

Άδοξα έληξε πριν λίγες ημέρες το πείραμα της Ulta Beauty να ανοίξει καταστήματα εντός των καταστημάτων Target καθώς οι δύο εταιρείες συμφώνησαν από κοινού να μην ανανεώσουν τη συνεργασία τους, μετά την ολοκλήρωση της τρέχουσας συμφωνίας μεταξύ τους τον Αύγουστο του 2026. Από την έναρξή της το 2021, η Ulta Beauty έχει επεκτείνει στα Target την […]

Ulta-Target: Συναινετικό το διαζύγιο – Η εξωστρέφεια της εκλεκτής του Μπάφετ
Η CEO της Ulta Beauty, Kecia Steelman

Άδοξα έληξε πριν λίγες ημέρες το πείραμα της Ulta Beauty να ανοίξει καταστήματα εντός των καταστημάτων Target καθώς οι δύο εταιρείες συμφώνησαν από κοινού να μην ανανεώσουν τη συνεργασία τους, μετά την ολοκλήρωση της τρέχουσας συμφωνίας μεταξύ τους τον Αύγουστο του 2026.

Από την έναρξή της το 2021, η Ulta Beauty έχει επεκτείνει στα Target την πρόσβαση σε προϊόντα ομορφιάς υψηλού κύρους και προσφέρει στους λάτρεις της ομορφιάς το πλεονέκτημα της σύνδεσης των λογαριασμών Ulta Beauty Rewards και Target Circle για πρόσθετη ευκολία και αξία.

Η απόφαση Ulta και Target

Ο κοινός στόχος να ανοίξουν 800 καταστήματα ωστόσο δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ, καθώς τελικά εγκαινιάστηκαν μόνο 610. Αυτό είναι σχεδόν το ένα τρίτο των 1.981 καταστημάτων της Target επί αμερικανικού εδάφους.

Οι δύο αλυσίδες λιανικής πώλησης επικαλύπτονταν σε βασικούς τομείς και η Target δυσκολεύτηκε να προσφέρει μια εμπειρία που να ανταποκρίνεται στο επίπεδο των premium brands που προσέφερε η Ulta Beauty.

Η υποστήριξη του μάρκετινγκ ήταν επίσης ένα πρόβλημα. Αν και η συνεργασία έχει τελειώσει, ο χωρισμός είναι περισσότερο μια συνειδητή αποσύνδεση, καθώς η Ulta Beauty εξερευνά το μέλλον της εκτός των ΗΠΑ.

Αυτό το διαζύγιο αποτελεί σημαντικό πλήγμα για την Target, η οποία αντιμετωπίζει μείωση των πωλήσεων, της επισκεψιμότητας και της φήμης της. Η Ulta, η οποία επηρεάστηκε ελάχιστα από οικονομική άποψη, επωφελείται από τη διάλυση της συνεργασίας και μπορεί πλέον να επικεντρωθεί στην κύρια δραστηριότητά της και στην διεθνή επέκτασή της.

Ulta Target

«Για 35 χρόνια, η Ulta Beauty έχει φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι βιώνουν την ομορφιά – συνδυάζοντας μια απαράμιλλη ποικιλία, από μαζική έως πολυτελή προϊόντα – και η συνεργασία μας με την Target ήταν ένας από τους πολλούς μοναδικούς τρόπους με τους οποίους φέραμε τη δύναμη της ομορφιάς στους επισκέπτες σε όλη τη χώρα», δήλωσε η Amiee Bayer-Thomas, διευθύντρια λιανικής πώλησης της Ulta Beauty. «Καθώς συνεχίζουμε να υλοποιούμε τα σχέδιά μας για την Ulta Beauty Unleashed, είμαστε βέβαιοι ότι η ευρεία γκάμα μας, οι εξειδικευμένες υπηρεσίες και οι εμπνευσμένες εμπειρίες εντός του καταστήματος θα ενισχύσουν την ηγετική μας θέση στην ομορφιά και θα ορίσουν το επόμενο κεφάλαιο της μάρκας μας».

«Είμαστε περήφανοι για την κοινή μας επιτυχία με την Ulta Beauty και την εμπειρία που έχουμε προσφέρει από κοινού», πρόσθεσε και ο Rick Gomez, εκτελεστικός αντιπρόεδρος και εμπορικός διευθυντής της Target. «Η μαγεία των αγορών προϊόντων ομορφιάς στην Target είναι ο συνδυασμός μοντέρνων προϊόντων που ενθουσιάζουν τους καταναλωτές με μια εμπνευσμένη και βολική εμπειρία αγορών. Ανυπομονούμε για το μέλλον και παραμένουμε αφοσιωμένοι στο να προσφέρουμε την εμπειρία ομορφιάς που οι καταναλωτές περιμένουν από την Target – μια εμπειρία που επικεντρώνεται σε ένα συναρπαστικό μείγμα εμπορικών σημάτων ομορφιάς με συνεχή καινοτομία, όλα σε ασυναγώνιστη τιμή».

Η εξωστρέφεια της Ulta

Ένα ισχυρό αποτύπωμα στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου πέτυχε η αμερικανική Ulta Beauty μέσω της εξαγοράς της βρετανικής αλυσίδας ομορφιάς Space NK, καθώς επιδιώκει να προωθήσει τη διεθνή ανάπτυξη.

Για την Ulta, η εξαγορά αυτή αποτελεί μια αποφασιστική κίνηση καθώς εγκαινιάζει την είσοδό της στη Βρετανία, ευθυγραμμιζόμενη με τις ευρύτερες διεθνείς αναπτυξιακές φιλοδοξίες της εταιρείας. Οι οικονομικές λεπτομέρειες της συναλλαγής, ωστόσο, παραμένουν αδιευκρίνιστες.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα εισέλθουμε στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου μέσω της επωνυμίας Space NK», δήλωσε η Kecia Steelman, πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Ulta Beauty, σε δήλωσή της. «Η διεθνής επέκταση αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του σχεδίου μας Ulta Beauty Unleashed και η εξαγορά της Space NK προσφέρει μια μοναδική και στρατηγικά συναρπαστική ευκαιρία να εισέλθουμε στην αναπτυσσόμενη αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου με μια επιτυχημένη και καθιερωμένη μάρκα».

Το Ηνωμένο Βασίλειο έρχεται τώρα να προστεθεί στο Μεξικό και τη Μέση Ανατολή ως βασικές περιοχές διεθνούς ανάπτυξης για την Ulta Beauty, η οποία επιδιώκει ενεργά την παγκόσμια επέκταση υπό την ηγεσία της Steelman από τον Ιανουάριο του 2025.

Η Ulta Beauty απέκτησε το Space NK – το οποίο άνοιξε ως αυτόνομο κατάστημα στο Λονδίνο το 1993 – από τον εξειδικευμένο επενδυτή στον τομέα της ομορφιάς Manzanita Capital. Η συμφωνία αυτή σηματοδοτεί το τέλος ενός κεφαλαίου 23 ετών με την επενδυτική εταιρεία του Λονδίνου, η οποία έχει χρηματοδοτήσει στο παρελθόν άλλες μάρκες ομορφιάς, όπως η Byredo και η Diptyque. «Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη ότι η Ulta Beauty και αυτή η καταπληκτική διοικητική ομάδα θα οδηγήσουν τη Space NK σε νέα ύψη», πρόσθεσε ο Bill Fisher, διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής της Manzanita Capital, σε δήλωσή του.

Η χείρα του Μπάφετ

Στόχος της αμερικανικής αλυσίδας ομορφιάς δεν είναι άλλος από την επιθετική αύξηση του αριθμού των καταστημάτων και του μεγέθους του προγράμματος πιστότητας εκτός των τειχών των ΗΠΑ, για να αντιμετωπίσει την εκτόξευση της Sephora, αλλά καινα «χτυπήσει» στο ψηφιακό πεδίο την Amazon και το TikTokShop.

Η κίνησή της στη Βρετανία δεν ήταν τυχαία καθώς ακολουθεί τις ευρύτερες τάσεις της λιανικής πώλησης, με τη Sephora, τη Flannels Beauty και την H Beauty του Harrods να έχουν ήδη επεκτείνει τις δραστηριότητές τους στο Ηνωμένο Βασίλειο κατά το περασμένο έτος.

Η Ulta προσέλκυσε το επενδυτικό ενδιαφέρον της Berkshire Hathaway του Γουόρεν Μπάφετ, καθώς κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2024 προχώρησε σε αγορά 690.000 μετοχών του μεγαλύτερου εξειδικευμένου καταστήματος λιανικής πώλησης ομορφιάς στις ΗΠΑ, αξίας 266 εκατομμυρίων δολαρίων στο τέλος του τριμήνου.

Ο αναλυτής της Oppenheimer, Rupesh Parikh -λάτρης κι αυτός της Ulta- εντυπωσιάστηκε από την τότε κίνηση του Μπάφετ και την αντίδραση της αγοράς σε αυτήν. «Η εταιρεία θεωρεί αυτή την εξέλιξη ως ψήφο εμπιστοσύνης για τις μακροπρόθεσμες προοπτικές της εταιρείας και ως περαιτέρω επικύρωση της σημαντικά μειωμένης αποτίμησης της Ulta», είχει γράψει σε σχόλιο που επικαλούνταν το The Fly.

Ομοίως, και ο αναλυτής της Morningstar, David Swartz, είχε επισημάνει στο TheStreet πως «η δύναμη του εμπορικού σήματος της Ulta έχει επιτρέψει στην εταιρεία να ευδοκιμήσει παρά τις οικονομικές συνθήκες και άλλες εξωτερικές προκλήσεις».

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο