Nike: Επανακτά κεντρική θέση στα καταστήματα Foot Locker μετά από χρόνια

Tα αθλητικά της Nike επιστρέφουν δυναμικά στα καταστήματα Foot Locker, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή συνεργασίας και στρατηγικής ανάκαμψης

Nike: Επανακτά κεντρική θέση στα καταστήματα Foot Locker μετά από χρόνια

Τα sneakers της Nike ξαναπαίρνουν τη θέση τους στο προσκήνιο των καταστημάτων Foot Locker, σαν να γυρίζουν στο παλιό τους… σπίτι.

Η ανανεωμένη στρατηγική της μάρκας υπό τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Elliott Hill και η πρόσφατη εξαγορά της Foot Locker από την Dick’s δημιουργούν τις προϋποθέσεις για μια δυναμική αναγέννηση στον χώρο του αθλητικού λιανεμπορίου.

Η Nike ξανακερδίζει την προσοχή

Για πρώτη φορά εδώ και δύο χρόνια, τα running shoes της Nike βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των ανδρικών τμημάτων στα καταστήματα Foot Locker, ξεπερνώντας ανταγωνιστές όπως On, Hoka, Adidas και New Balance.

Η μεταστροφή αυτή ακολουθεί την περίοδο κατά την οποία η Nike είχε μειώσει την παρουσία της, προτεραιοποιώντας τα δικά της καταστήματα και το ηλεκτρονικό της κατάστημα.

Σύμφωνα με το Bloomberg, ο Hill έχει δεσμευτεί να ενισχύσει τη συνεργασία με τους χονδρεμπόρους, ενώ η Foot Locker επεκτείνει τα ειδικά τμήματα Home Court για μπάσκετ σε 100 καταστήματα παγκοσμίως έως το 2026.

Η προσοχή επικεντρώνεται στα δημοφιλή running μοντέλα Pegasus, Vomero και Structure, στα οποία η Nike είχε χάσει έδαφος προς όφελος ανταγωνιστών.

Ο αναλυτής της JPMorgan, Matthew Boss, λέει στο Bloomberg ότι οι πρόσφατες επιτόπιες έρευνες δείχνουν την επιστροφή της Nike σε «πρωταγωνιστική θέση».

 Οι συνέπειες της προηγούμενης στρατηγικής

Η απόσυρση της Nike από την Foot Locker τα προηγούμενα χρόνια είχε επηρεάσει σημαντικά τις πωλήσεις της αλυσίδας.

Τα προϊόντα της αντιπροσώπευαν εκείνη την περίοδο περίπου το 75% των αγορών της Foot Locker, ενώ το 2022 η συμμετοχή τους είχε πέσει κάτω από το 60%, αναφέρει το Bloomberg στο ρεπορτάζ του.

Η στρατηγική αυτή είχε πλήξει τις πωλήσεις της αλυσίδας για αρκετά χρόνια.

Η συμφωνία Dick’s – Foot Locker

Η εξαγορά της Foot Locker από την Dick’s Sporting Goods έναντι 2,4 δισ. δολαρίων δεν αφορά μόνο την επέκταση στο νεανικό κοινό, αλλά και τη στενή σχέση με τη Nike.

Η εν λόγω εξαγορά αποτελεί ουσιαστικά ψήφο εμπιστοσύνης για τη στρατηγική του Hill και την ανάκαμψη της Nike, η οποία με τη σειρά της μπορεί να ενισχύσει σημαντικά την Foot Locker.

Ωστόσο, η πλήρης επαναφορά απαιτεί χρόνο, καθώς η καινοτομία προϊόντων χρειάζεται μήνες για να φτάσει στα καταστήματα και να αναζωογονήσει τη ζήτηση.

Τα κλασικά μοντέλα όπως τα Jordan, Dunk και Air Force 1 έχουν μειωμένη απήχηση, ενώ οι νέες κυκλοφορίες χρειάζονται στοχευμένες στρατηγικές marketing και περιορισμένη διαθεσιμότητα για να ξανακερδίσουν τον καταναλωτή.

Η σημασία της στρατηγικής ανάκαμψης

Η επιστροφή της Nike στην κορυφή των Foot Locker σηματοδοτεί μια νέα εποχή συνεργασίας, στρατηγικής και καινοτομίας.

Παρά τις προκλήσεις και την ανάγκη χρόνου για πλήρη ανάκαμψη, η στρατηγική του Hill φαίνεται να θέτει τις βάσεις για την ενίσχυση τόσο της Nike όσο και της Foot Locker σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η συντονισμένη δράση με τη Dick’s και η εστίαση στα πιο δυνατά μοντέλα υπόσχονται μια σταδιακή αλλά σταθερή επαναφορά στη θέση που τους αξίζει.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο