Labubu: Ο CEO της Pop Mart ονειρεύεται μια «Disney made in China»

Αισιόδοξος δηλώνει ο CEO της Pop Mart, της εταιρείας που κατασκευάζει τις διάσημες κούκλες Labubu και λέει ότι τα έσοδα θα ξεπεράσουν φέτος τα 4 δισ. δολάρια

Labubu: Ο CEO της Pop Mart ονειρεύεται μια «Disney made in China»

Οι μετοχές της κινεζικής εταιρείας παιχνιδιών Pop Mart σημείωσαν άνοδο την Τετάρτη, Mία ημέρα μετά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας Pop Mart, που κατασκευάζει και πωλεί την διάσημη κούκλα Labubu και την εκτίναξη των καθαρών κερδών κατά σχεδόν 400%, οι μετοχές της κινεζικής εταιρείας παιχνιδιών σημείωσαν άνοδο χάρη στην παγκόσμια ζήτηση.

Συγκεκριμένα, η μετοχή της Pop Mart διαπραγματευόταν με άνοδο άνω του 8% στις 11:47 π.μ. τοπική ώρα, αφού νωρίτερα είχε υποχωρήσει έως και 4,7% στην αρχή της συνεδρίασης, αναφέρει το CNBC.

Άλμα καθαρών κερδών για την Labubu κατά σχεδόν 400%

Υπενθυμίζεται ότι εχθές η εταιρεία ανακοίνωσε άνοδο κατά 204,4% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τα 13,88 δισ. γουάν (1,93 δισ. δολάρια) στο πρώτο εξάμηνο του 2025.  Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 4,57 δισ. γουάν, σημειώνοντας άλμα 396,5% σε σχέση με πέρυσι.

Πώς να μην είναι λοιπόν αισιόδοξος ο CEO της Pop Mart, Wang Ning με αυτά τα αποτελέσματα;

Mιλώντας με αναλυτές μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, o Ning είπε ότι η εταιρεία βρίσκεται σε καλό δρόμο για την επίτευξη του στόχου εσόδων των 20 δισ. γιουάν (2,78 δισ. δολάρια) το 2025 και ότι «τα 30 δισ. (4,18 δισ. δολάρια) φέτος θα είναι αρκετά εύκολο [να επιτευχθούν]», αναφέρει το Reuters.

Η εταιρεία φαίνεται να σχεδιάζει να δημιουργήσει ένα «ντίσνεϊκο» σύμπαν με animation ταινίες και θεματικά πάρκα, βάζοντας τις φιγούρες της στο προσκήνιο της ψυχαγωγίας.

Αν και τα άμεσα έσοδα θα είναι περιορισμένα, οι προοπτικές είναι τεράστιες.

«Μικρή» η Κίνα για την επιτυχία της Labubu;

Σύμφωνα με το Reuters, τα στελέχη της εταιρείας δήλωσαν ότι διερευνάται η επέκταση στις αναδυόμενες αγορές στη Μέση Ανατολή, την Κεντρική Ευρώπη και την Κεντρική και Λατινική Αμερική.

«Νομίζω ότι για τις αγορές του εξωτερικού είμαστε ακόμα πολύ θετικοί και πιστεύουμε επίσης ότι υπάρχει μεγάλο περιθώριο ανάπτυξης», δήλωσε ο Wang, προσθέτοντας ότι οι πωλήσεις από τη Βόρεια Αμερική και την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού φέτος θα ισοδυναμούν συνολικά με τις πωλήσεις στην Κίνα το 2024.

Οι πωλήσεις από τη Βόρεια Αμερική και την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού θα ισοδυναμούν φέτος συνολικά με τις πωλήσεις στην Κίνα το 2024

Η εταιρεία διαθέτει ήδη περίπου 40 καταστήματα στις ΗΠΑ και σχεδιάζει 10 νέα ως το τέλος του έτους, με τον Ning να κάνει λόγο για «ταχεία φάση ανοίγματος καταστημάτων» μέσα στα επόμενα 1-2 χρόνια, επισημαίνει το Reuters.

Στις αγορές Ασίας-Ειρηνικού τα έσοδα είναι αυξημένα κατά 257,8% στα 2,85 δισ. γουάν, ενώ στην Αμερική παρουσίασαν άλμα άνω του 1.000% στα 2,26 δισ. γουάν, αναφέρει το CNBC.

Η κύρια δραστηριότητα της Pop Mart είναι η παραγωγή και πώληση συλλεκτικών παιχνιδιών, πολλά από τα οποία έχουν δημιουργηθεί από καλλιτέχνες και πωλούνται σε «τυφλά κουτιά», συσκευασίες που οι καταναλωτές αγοράζουν για περίπου 10 έως 20 δολάρια χωρίς να γνωρίζουν ακριβώς ποια εκδοχή του παιχνιδιού βρίσκεται μέσα.

Όμως, αναλυτές, όπως ο Jeff Zhang της Morningstar, εκφράζουν ανησυχία για τη μακροχρόνια βιωσιμότητα των IPs της Pop Mart, σημειώνοντας πως οι καταναλωτικές τάσεις αλλάζουν γρήγορα.

Οι σειρές που γεννούν δισεκατομμύρια

Σχεδιασμένη από τον Kasing Lung, η Labubu έχει γίνει αγαπημένη των σταρ, όπως η Rihanna και ο David Beckham, ενώ εξαντλούνται αμέσως παγκοσμίως.

Η σειρά «The Monsters» με πρωταγωνίστρια τη Labubu έφερε στην εταιρεία 4,81 δισ. γουάν το πρώτο εξάμηνο, αγγίζοντας το 34,7% των συνολικών εσόδων, σύμφωνα με το Reuters.

Παράλληλα, σειρές όπως οι «Molly» και «Crybaby» ξεπέρασαν το 1 δισ. η καθεμία.

Η εταιρεία ετοιμάζει επίσης τη μίνι εκδοχή της κούκλας για τα κινητά τηλέφωνα, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τη δημοτικότητα του χαρακτήρα.

Η Pop Mart δείχνει στον κόσμο πώς ένα πρωτότυπο παιχνίδι μπορεί να εξελιχθεί σε παγκόσμιο πολιτιστικό φαινόμενο και να μετατρέψει μια κινεζική εταιρεία σε διεθνή κολοσσό.

Ωστόσο, οι προκλήσεις γύρω από την υπερεξάρτηση σε ένα brand και τις μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες θα κρίνουν αν η άνοδος θα διαρκέσει ή θα μείνει ως μια εφήμερη μόδα.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο