Τον Μάρτιο ανακοίνωσε την είσοδό της στην αγορά της ομορφιάς και σήμερα η Louis Vuitton «επέτρεψε» μια μικρή ματιά στη σειρά προϊόντων που θα αρχίσουν να διατίθενται τα τέλη Αυγούστου. Η sneak peak κίνηση του οίκου πολυτελείας συνοδεύτηκε από όλες τις απαραίτητες κινήσεις μάρκετινγκ και επικοινωνίας, ωστόσο άφησε πίσω της μια διφορούμενη γεύση.
Η σειρά με τα 55 κραγιόν (ο αριθμός αντιστοιχεί στο λατινικό LV), τα 10 lip balms και τις οκτώ παλέτες σκιών ματιών θα κυκλοφορήσει στις 20 Αυγούστου στην Κίνα, ακολουθούμενη από μια παγκόσμια ψηφιακή προ-κυκλοφορία στις 25 Αυγούστου. Στη συνέχεια, θα είναι διαθέσιμη από τις 29 Αυγούστου online και σε επιλεγμένα καταστήματα Louis Vuitton παγκοσμίως.
Όλα αυτά, σε τόσο υψηλές τιμές, που μοιάζει να θέλει να τεστάρει τις αντοχές της αγοράς και των καταναλωτών.

Ποιος θα αγοράσει Louis Vuitton
Η πρώτη σειρά μακιγιάζ της Louis Vuitton θα είναι μία από τις πιο ακριβές σειρές καλλυντικών στην αγορά: κραγιόν και lip balm προς 160 δολάρια το καθένα και σκιές προς 250 δολάρια η παλέτα.
Αν και το ατελιέ της κορυφαίας στο είδος της μακιγιέζ Pat McGrath, που επιμελείται εξάλλου τα looks για κάθε επίδειξη μόδας του οίκου, έχει προσθέσει πινελιές απόλυτης πολυτέλειας τόσο στη σύνθεση όσο και στη συσκευασία, είναι πιθανό να προσελκύσει μόνο ένα μικρό κοινό από πελάτες με υψηλό εισόδημα.
Για να εξασφαλίσει τη διαρκή επιτυχία της, η εταιρεία θα πρέπει να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό από μάρκες με έμφαση στην καλλιτεχνία και να προσαρμόσει προσεκτικά τη διανομή των προϊόντων της.
A journey beyond. A creative collaboration commences with Creative Director @patmcgrathreal with La Beauté Louis Vuitton — an invitation to boldly celebrate individuality. Subscribe for the launch on August 25th at https://t.co/L133vjj2Mg#PatMcGrath #LVBeauty #LouisVuitton pic.twitter.com/pD7odnMIV8
— Louis Vuitton (@LouisVuitton) August 19, 2025
Η σειρά έχει όλα τα χαρακτηριστικά της πολυτέλειας, ενσωματώνοντας στοιχεία από τα μοτίβα Monogram και Damier του οίκου μόδας στη συσκευασία που δημιούργησε ο βιομηχανικός σχεδιαστής Konstantin Grcic, γνωστός για τα έπιπλα που σχεδιάζει. Τα ανταλλακτικά κοστίζουν 69 και 92 δολάρια για τα χείλη και τα μάτια αντίστοιχα, σε μια κίνηση που προάγει την κυκλικότητα των προϊόντων, πάλι όμως με υψηλο αντίτιμο.
Την κολεξιόν make up συμπληρώνει μια σειρά από μικρά δερμάτινα είδη για αποθήκευση και μεταφορά των προϊόντων, όπως μικρά μπαούλα και θήκες κραγιόν που παραπέμπουν στα αντίστοιχα προϊόντα που λάνσαρε ο οίκος το 1854 – ένας τομέας που η Louis Vuitton γνωρίζει καλύτερα ίσως από κάθε άλλο οίκο.

Η αποκλειστικότητα της Pat McGrath
Η μεγαλύτερη μάρκα πολυτελείας -με βάση τα έσοδα, τα οποία εκτιμάται ότι έφτασαν τα 21,9 δισ. ευρώ πέρυσι-, προσέλαβε τη βρετανίδα μακιγιέζ ως δημιουργική διευθύντρια του νέου εγχειρήματος.
Όλες οι φόρμουλες και οι συσκευασίες κατασκευάζονται στη Γαλλία και τα δερμάτινα είδη στα ευρωπαϊκά ατελιέ της Louis Vuitton, σύμφωνα με τους Financial Times.
Η Pat McGrath ανέλαβε να επεκτείνει την προσφορά του γαλλικού οίκου σε προϊόντα entry level μετά τις απότομες αυξήσεις που σημειώθηκαν στις τιμές στις τσάντες, τα κοσμήματα και άλλες βασικές κατηγορίες πολυτελείας σε ολόκληρο τον κλάδο από το 2020, οι οποίες απομάκρυναν τους νέους αγοραστές που δεν βλέπουν πλέον την αξία των ακριβών ειδών πολυτελείας.
Είναι επίσης το πρώτο μεγάλο εγχείρημα του διευθύνοντος συμβούλου Pietro Beccari από τότε που εντάχθηκε στη Louis Vuitton από τον Dior στις αρχές του περασμένου έτους και σηματοδοτεί ένα ακόμη βήμα στην εξέλιξη της Vuitton από μια εταιρεία πολυτελούς μόδας σε μια «πολιτιστική μάρκα».
«Η ομορφιά είναι μέρος της ζωής των ανθρώπων, των νέων, των ανδρών και των κοριτσιών, οποιουδήποτε», επισήμανε ο Beccari στους FT. «Θέλουμε να είμαστε εκεί».
Τα προϊόντα θα διανέμονται μόνο στα καταστήματα Vuitton, τα οποία είναι περισσότερα από 400 σε όλο τον κόσμο. «Στη Louis Vuitton έχουμε κάποια ταμπού και ένα από αυτά είναι η διανομή- κάθε τέτοιο προϊόν πωλείται από τα χέρια της ίδιας της εταιρείας», σημειώνει ο διευθύνων σύμβουλος. «Ποτέ, μα ποτέ δεν θα βρείτε τα προϊόντα της Louis Vuitton στα Sephora».

Θα ταρακουνήσει την αγορά
Και δεν θα είναι η πρώτη φορά. Ο γαλλικός οίκος έχει ένα εξαιρετικό ιστορικό σε εισόδους σε νέες κατηγορίες, όπως τα κοσμήματα και τα αρώματα, σύμφωνα και με όσα τονίζει ο Erwan Rambourg, αναλυτής της HSBC και πρώην στέλεχος της Cartier.
Όταν ο οίκος λάνσαρε αρώματα το 2016, «ήταν η εξαίρεση στον κανόνα. Ο τρόπος που το έκαναν -πουλώντας μόνο στα καταστήματα Vuitton, με όμορφη συσκευασία με την υπογραφή του Frank Gehry, με τις δημιουργίες του Jacques Cavallier-Belletrud- απέδωσε».
«Έχουμε την πολυτέλεια να είμαστε πιο ακριβοί από τους άλλους και δεν έχουμε το κόστος της διανομής», σχολίασε ο Beccari.