Kraft Heinz: Διάσπαση σε δύο εταιρείες για νέα εποχή ανάπτυξης

Η εμβληματική πολυεθνική τροφίμων Kraft Heinz αναδιαρθρώνεται ριζικά, δημιουργώντας δύο εισηγμένες εταιρείες με ξεκάθαρη στρατηγική πορείας

Kraft Heinz: Διάσπαση σε δύο εταιρείες για νέα εποχή ανάπτυξης

Οι ετικέτες Heinz, Philadelphia και Oscar Mayer δεν θα μοιράζονται πλέον το ίδιο «σπίτι».

Η Kraft Heinz, ένας από τους μεγαλύτερους κολοσσούς τροφίμων στον κόσμο, αποφάσισε να χαράξει νέα στρατηγική πορεία διασπώμενη σε δύο ξεχωριστές εταιρείες. μεταδίδει το Reuters.

Η απόφαση αυτή έρχεται σε μια περίοδο όπου η καταναλωτική συμπεριφορά αλλάζει ραγδαία και η πίεση για καινοτομία και ανάπτυξη είναι εντονότερη από ποτέ.

Το πλάνο της διάσπασης της Kraft Heinz

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι μέχρι το δεύτερο μισό του 2026 θα ολοκληρώσει έναν αφορολόγητο διαχωρισμό σε δύο εισηγμένες οντότητες.

Η πρώτη, με την ονομασία “Global Taste Elevation Co”, θα επικεντρωθεί στις σάλτσες και θα φιλοξενεί εμπορικά σήματα όπως Heinz, Philadelphia και Kraft Mac & Cheese.

Η δεύτερη, με την επωνυμία “North American Grocery Co”, θα διαχειρίζεται προϊόντα όπως Oscar Mayer, Kraft Singles και τα δημοφιλή Lunchables.

Οι αριθμοί που οδηγούν τις αποφάσεις

Μόνο το τμήμα σαλτσών απέφερε πωλήσεις περίπου 15,4 δισ. δολαρίων το 2024, ενώ το τμήμα ειδών παντοπωλείου κατέγραψε έσοδα 10,4 δισ. δολαρίων.

Με τέτοια μεγέθη, η εταιρεία θεωρεί ότι η ανεξαρτησία κάθε τομέα θα δώσει μεγαλύτερη ευελιξία στη λήψη αποφάσεων και στην κατανομή κεφαλαίων.

Οι λόγοι πίσω από την κίνηση

«Οι μάρκες της Kraft Heinz είναι διαχρονικές και αγαπημένες, αλλά η σημερινή πολυπλοκότητα του οργανισμού δυσκολεύει την αποτελεσματική στρατηγική ανάπτυξης», τόνισε ο Μιγκέλ Πατρίσιο, εκτελεστικός πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου.

Η διοίκηση θεωρεί ότι ο διαχωρισμός θα επιτρέψει στο κάθε κομμάτι της επιχείρησης να επενδύσει εκεί όπου υπάρχει η μεγαλύτερη δυναμική.

Προκλήσεις και ευκαιρίες

Όπως και άλλες εταιρείες συσκευασμένων τροφίμων, η Kraft Heinz βρίσκεται αντιμέτωπη με την αυξανόμενη ζήτηση των καταναλωτών για υγιεινότερες και οικονομικότερες επιλογές.

Παράλληλα, η διοίκηση εξετάζει και πιθανές εξαγορές ή συγχωνεύσεις, προκειμένου να ενισχύσει την αξία για τους μετόχους.

Η εικόνα στο χρηματιστήριο

Παρά την είδηση, η μετοχή σημείωσε άνοδο περίπου 1% στις προσυνεδριακές συναλλαγές, αν και συνολικά έχει χάσει περίπου 21% μέσα στους τελευταίους δώδεκα μήνες.

Αυτό δείχνει ότι η αγορά περιμένει με ενδιαφέρον το αν η νέα στρατηγική θα οδηγήσει πράγματι σε ανάκαμψη.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο