Σε μια εποχή που η αγορά τροφίμων της Αργεντινής βρίσκεται σε συνεχή αναδιάρθρωση, η Carrefour προχώρησε σε μια κίνηση-έκπληξη: ενσωμάτωσε την αλυσίδα Super A, προσθέτοντας άμεσα νέα σημεία πώλησης και στέλνοντας μήνυμα ισχύος προς τον ανταγωνισμό, αποκαλύπτει το περιοδικό ESM.
Υπενθυμίζεται ότι προσφάτως η Carrefour αποφάσισε να εξέλθει από την αγορά της Ιταλίας, πουλώντας το δίκτυό της στον όμιλο NewPrinces Group.
Η Carrefour Αργεντινής ενισχύει το δίκτυό της
Και μπορεί η Ιταλία να μην ενδιαφέρει τον γαλλικό κολοσσό, απ’ ότι φαίνεται όμως, δεν ισχύει το ίδιο για την αγορά της Αργεντινής.
Ειδικότερα, η Carrefour Αργεντινής ανακοίνωσε ότι η τοπική αλυσίδα Super A, με 16 καταστήματα στη Μεντόσα, περνάει πλέον στο δίκτυό της.
Οι νέες αυτές μονάδες θα λειτουργούν μέσα στις επόμενες εβδομάδες με την ταυτότητα Carrefour Express, ενισχύοντας θεαματικά την παρουσία της εταιρείας στην περιοχή.
Οι 60 εργαζόμενοι της Super A εντάσσονται στο ανθρώπινο δυναμικό των 17.000 υπαλλήλων που ήδη απασχολεί ο όμιλος στη χώρα, με τον πρώην ιδιοκτήτη Sauda να δηλώνει ότι το προσωπικό αποτέλεσε προτεραιότητα στην απόφαση πώλησης.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Carrefour Αργεντινής, David Collas, η συμφωνία αυτή ενισχύει την εικόνα της εταιρείας ως κορυφαίου παίκτη στην τοπική αγορά, με περισσότερα από 700 καταστήματα σε εθνικό επίπεδο.
Μακροπρόθεσμη στρατηγική
Η εξαγορά εντάσσεται στο επενδυτικό σχέδιο της Carrefour για την περίοδο 2025-2027, που περιλαμβάνει 347 εκατ. ευρώ σε επενδύσεις, δημιουργία 2.500 νέων θέσεων εργασίας και άνοιγμα 100 νέων καταστημάτων.
Παράλληλα, οι φήμες περί αποχώρησης του ομίλου από την Αργεντινή συνεχίζουν να κυκλοφορούν, καθώς η Carrefour έχει δηλώσει πως επιδιώκει να επικεντρωθεί στις βασικές αγορές της Ευρώπης και της Βραζιλίας. Παρ’ όλα αυτά, το πρόσφατο deal δείχνει μια διαφορετική εικόνα: μια εταιρεία που εξακολουθεί να επενδύει και να εδραιώνεται τοπικά.
Ενδιαφέρον για την εξαγορά μέρους ή του συνόλου της δραστηριότητας της Carrefour στη χώρα φέρονται να έχουν δείξει μεγάλοι τοπικοί παίκτες όπως οι Coto, Dia, ChangoMás και La Anónima, αλλά και διεθνείς επενδυτικοί όμιλοι, μεταξύ των οποίων το αμερικανικό fund Klaff Realty, ιδιοκτήτης της αλυσίδας Tienda Inglesa στην Ουρουγουάη.
Από το 1982, όταν πρωτοεμφανίστηκε στην Αργεντινή, η Carrefour έχει καταφέρει να εξελιχθεί σε μια από τις σημαντικότερες αλυσίδες πολλαπλών φορμάτ, με τα σήματα Carrefour, Express, Market και Maxi να αριθμούν περισσότερα από 590 σημεία πώλησης.