Μπύρα: Η Garage του μνηστήρα της Τέιλορ Σουίφτ αξίζει πλέον 200 εκατομμύρια δολάρια

Η Durational Capital επενδύει στο πλαίσιο σχεδίων επέκτασης της ζυθοποιίας που είναι δημοφιλής στη GenZ και τους millennials

Μπύρα: Η Garage του μνηστήρα της Τέιλορ Σουίφτ αξίζει πλέον 200 εκατομμύρια δολάρια

Μια εταιρεία παραγωγής ελαφριάς μπύρας με την υποστήριξη των αστέρων του αμερικανικού football Τράβις και Τζέισον Κέλσι αντέκρουσε τις πρόσφατες ανησυχίες σχετικά με τη δημοτικότητα της μπύρας, διεκδικώντας αποτίμηση περίπου 200 εκατομμυρίων δολαρίων στον πρώτο θεσμικό γύρο συγκέντρωσης κεφαλαίων, σύμφωνα με πηγές της Wall Street Journal.

Στη συμφωνία, η Garage Beer, η οποία πωλεί μια κλασική ελαφριά μπύρα και μια μπύρα με λάιμ, θα λάβει χρηματοδότηση από τον επενδυτή ιδιωτικών κεφαλαίων Durational Capital Management, ο οποίος επικεντρώνεται στον καταναλωτή.

Η Garage Beer βρίσκεται σε καλό δρόμο για να σημειώσει έσοδα μεταξύ 60 εκατομμυρίων δολαρίων και 70 εκατομμυρίων δολαρίων φέτος, σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Άντι Σάουερ, από λιγότερο από 20 εκατομμύρια δολάρια το 2024.

Τα χρήματα από τη συγκέντρωση κεφαλαίων προορίζονται για επενδύσεις στο μάρκετινγκ και την περαιτέρω επέκταση των εμπορικών σημάτων. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, ο πρώην επικεφαλής της μπύρας της Constellation Brands, Μπιλ Χάκετ, θα ενταχθεί στο διοικητικό συμβούλιο.

Η σύνδεση με τους καταναλωτές

Ο Σάουερ δήλωσε ότι η εταιρεία επικεντρώνεται στη σύνδεση με τους καταναλωτές της. Είπε ότι η Garage Beer θέτει ως προτεραιότητα την απάντηση σε κάθε μήνυμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές μέσω γιγαντοαφισών και εκδηλώσεων. Η μάρκα έχει μεγάλο κοινό μεταξύ των νεότερων ενηλίκων που πίνουν, συμπεριλαμβανομένων των millennials και των Gen Z.

Σε αυτό συμβάλλουν οι αδελφοί Κέλσι, οι οποίοι εκτοξεύτηκαν από ποδοσφαιριστές σε αστέρες των μέσων ενημέρωσης ακόμη και πριν οι Τράβις Κέλσι και Τέιλορ Σουίφτ δηλώσουν ότι έχουν αρραβωνιαστεί.

Οι αδελφοί είναι επενδυτές και τα πρόσωπα της μάρκας Garage Beer. Έχουν υιοθετήσει μια πρακτική προσέγγιση στη διαμόρφωση των λανσαρισμάτων προϊόντων, της διαφήμισης και του μέλλοντος της επιχείρησης. Ο Σάουερ είπε ότι έλαβε ένα τηλεφώνημα πρόσφατα από τον Τζέισον Κέλσι, ο οποίος ήθελε να σχεδιάσει στρατηγική για διαφορετικές πτυχές της μάρκας.

«Είναι αρκετά εμβληματικό για το πώς λειτουργούν και οι δύο», είπε στην WSJ ο Σάουερ. «Είναι μια διαρκής σχέση. Είναι δύο άτομα με το ίδιο όραμα και πίστη στην μπύρα, που εμπλέκονται σε αυτήν».

Δύσκολοι καιροί για μπύρα

Ο Σάουερ αρνήθηκε να μιλήσει για το αν η μπύρα θα σερβιριζόταν στον γάμο Κέλσι-Σουίφτ.

Η Durational, ιδιοκτήτρια της Bojangles, της αλυσίδας γρήγορου φαγητού με τηγανητό κοτόπουλο, προσελκύστηκε από την Garage Beer λόγω της καινοτομίας της στον τομέα της μπύρας, δήλωσε στην WSJ ο συνεργάτης της, Πάτρικ Κάγιατ.

Η μπύρα περνάει μια δύσκολη χρονιά. Οι άνθρωποι έχουν μειώσει την κατανάλωση αλκοόλ για λόγους υγείας. Οι νεότεροι ενήλικες πότες έχουν στραφεί προς τα κοκτέιλ σε κουτάκια ή τα ποτά με THC. Και η χρήση φαρμάκων GLP-1 όπως το Ozempic μειώνει τις πωλήσεις μπύρας.

Η Constellation Brands, της οποίας τα εμπορικά σήματα περιλαμβάνουν το Modelo, ανακοίνωσε αυτή την εβδομάδα ότι μείωσε τις προβλέψεις της για το οικονομικό έτος μετά από εκτεταμένη αδυναμία των καταναλωτών -συμπεριλαμβανομένων των ισπανόφωνων αγοραστών- που μείωσε τη ζήτηση για τις μπύρες της.

Η ανάπτυξη της Garage Beer είναι ένα φωτεινό σημείο και μιμείται την επιτυχία που παρατηρείται στον χώρο της ελαφριάς μπύρας με μάρκες όπως η Michelob Ultra.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο