Η KFC, η αλυσίδα που έχει συνδεθεί παγκοσμίως με το crispy κοτόπουλο, κάνει δυναμική επανεκκίνηση στην ελληνική αγορά.
Με νέο επενδυτικό πλάνο, σύγχρονα καταστήματα και αυστηρές προδιαγραφές ποιότητας, η εταιρεία επιχειρεί να ξανακερδίσει το κοινό της.
Στη Λάρισα τo 22o κατάστημα KFC
Στις αρχές Νοεμβρίου ανοίγει το νέο KFC στη Λάρισα, στην καρδιά της πόλης, στην πλατεία Ταχυδρομείου.
Παρότι το κτίριο υπήρχε, οι εργασίες έγιναν από την αρχή.
«Στόχος της εταιρείας είναι η κάλυψη των μεγάλων ελληνικών πόλεων», εξηγεί ο κ. Οβαδίας.
«Επιπλέον, δίνουμε μεγάλη προσοχή στις κατασκευές. Τα σχέδια γίνονται από διαπιστευμένους αρχιτέκτονες και οι προδιαγραφές είναι αυστηρές και έρχονται από την μητρική εταιρεία».
Το τρίτο drive thru στην Αττική
Στον Άλιμο θα λειτουργήσει το τρίτο KFC drive thru στην Αττική, μετά τον Γέρακα και τη Μεταμόρφωση.
Πρόκειται για μια επένδυση 2 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία θα κατασκευάσει το κατάστημα σε μισθωμένο για μακροχρόνια χρήση οικόπεδο.
Η διαδικασία αδειοδότησης καθυστέρησε σημαντικά, αφού η περιοχή θεωρείται αρχαιολογικού ενδιαφέροντος.
Food Plus, η εταιρεία που ξανασυστήνει τα KFC
Τα τελευταία τέσσερα χρόνια και υπό την διοίκηση του κ. Οβαδία, τα KFC επιχειρούν να ξανασυστηθούν στο κοινό.

«Κατά κάποιον τρόπο τα επαναλανσάραμε», εξηγεί ο κ. Οβαδίας.
«Ήταν λίγο γερασμένα τα καταστήματα και αποφασίσαμε να τα εκμοντερνίσουμε, επενδύοντας 15 εκατ. ευρώ, στο πλαίσιο ενός μεγάλου επενδυτικού προγράμματος».
Πράγματι, το 2019 τα καταστήματα KFC ήταν οκτώ και σήμερα το δίκτυο αριθμεί 21 καταστήματα.
Η εταιρεία Food Plus , franchisee της Yum International, αναπτύσσει τα KFC στην Ελλάδα από το 1997.
Ο κύκλος εργασιών της Food Plus για το 2024, που αναπτύσσει πλέον και τα Taco Bell καταστήματα, ανήλθε σε 45,5 εκατ. ευρώ, από 42 εκατ. το 2023, σημειώνοντας αύξηση περίπου 8% ενώ για το 2025 αναμένεται νέα άνοδος 7%-8%.
Όπως εξηγεί ο κ. Οβαδίας, οι κρίσιμοι μήνες για την εστίαση είναι από τον Οκτώβριο έως τον Ιανουάριο, λόγω των εορτών και της αυξημένης κατανάλωσης.
Οι προκλήσεις της αγοράς
Παρά την ανάπτυξη, η KFC αντιμετωπίζει σημαντικές πιέσεις.
Μία μεγάλη πρόκληση είναι τα ενοίκια: «Όλη η αγορά υποφέρει με τα ενοίκια , δεν είναι απλώς πληθωριστικά αλλά κάθε χρόνο ανεβαίνουν. Αποτελούν ένα σημαντικό ποσοστό στο P&L (Profit and Losses), στην κερδοφορία της εταιρείας», εξηγεί ο κ. Οβαδίας.
Παρόμοια πρόκληση αποτελεί και η ενέργεια.
«Οι αυξήσεις στο κόστος ενέργειας έχουν γίνει δυσβάσταχτες», λέει χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι οι χώροι εστίασης είναι ενεργοβόροι.
Τα KFC μιλούν τη γλώσσα των νέων
Ο εκσυγχρονισμός των KFC, δεν άφησε τους νέους αδιάφορους.
Η προσέλευση των νέων και η έντονη παρουσία τους στα κοινωνικά δίκτυα σε ό,τι έχει να κάνει με τα KFC, αποδεικνύει ότι το brand συνδέεται άμεσα με τον σύγχρονο τρόπο ζωής τους.
To γεγονός επιβεβαιώνει και ο κ. Οβαδίας.
«Η νέα γενιά τα αγαπάει τα KFC. Το βλέπουμε καθημερινά αυτό, στην επισκεψιμότητα των καταστημάτων αλλά και στα κοινωνικά δίκτυα».