Mε την ολοκλήρωση της αναδιάρθρωσης των εμπορικών τμημάτων και του τμήματος κεντρικού διεθνούς marketing, τη στρατηγική κατεύθυνσή της προς τις κύριες δραστηριότητες και τα κανάλια διανομής αλλά και την ανάπτυξη των ψηφιακών πωλήσεων (αποτελούν το 26% των πωλήσεων παγκοσμίως), η Κοrres κατάφερε να επανέλθει σε πορεία ανάπτυξης. Δίνοντας στρατηγική προτεραιότητα στις κατηγορίες προϊόντων προσώπου και αρωμάτων «είδε» αύξηση πωλήσεων για το 2024 και ενίσχυση των μεριδίων αγοράς, βελτιώνοντας παράλληλα τις επιδόσεις της στον εξαγωγικό τομέα.
Διανομή σε 52 χώρες
Ειδικότερα, οι πωλήσεις της εταιρείας κατά την χρήση του 2024, διαμορφώθηκαν στα €61.323 χιλ. από €50.119 χιλ. την προηγούμενη χρήση
ήτοι αυξημένες κατά 22% με κύριους άξονες την άνοδο πωλήσεων στην ελληνική αγορά, την Ευρώπη και την Αμερική αλλά και την ενίσχυση
των εξαγωγών σε σημαντικές αγορές προτεραιότητας διανέμοντας τα προϊόντα της πλέον σε 52 χώρες.
Στην Ελλάδα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά +9.2% λόγω της υλοποίησης ενός στοχευμένου πλάνου υποστήριξης στρατηγικών κατηγοριών
(skin & fragrances) , ενισχύοντας τις πωλήσεις και τη θέση της στο εγχώριο κανάλι του φαρμακείου και της επιλεκτικής διανομής. Οι εξαγωγές αυξήθηκαν σημαντικά κυρίως στις αγορές προτεραιότητας όπου υπάρχουν θυγατρικές όπως είναι η Αμερική, η Γερμανία, η Γαλλία, η Βραζιλία αλλά κι από το δίκτυο εξαγωγών σε χώρες όπως η Ρουμανία, η Νορβηγία, η Τσεχία και η Αυστραλία.
Προϊόντα υψηλότερης κερδοφορίας
Το μεικτό κέρδος διαμορφώθηκε σε €34.176 χιλ. το 2024 από € 27.241 χιλ. το 2023, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 25%. Το περιθώριο
μικτού κέρδους διαμορφώθηκε στα 55,73% από 54,35% την αντίστοιχη χρήση του 2023. Η βελτίωση του οφείλεται κυρίως στην ενίσχυση των πωλήσεων, στην επικέντρωση σε προϊόντα υψηλότερης κερδοφορίας, χαμηλότερες promotion πωλήσεις, βελτιωμένες καμπάνιες επικοινωνίας καθώς και βελτίωση του μικτού περιθωρίου στην Ελλάδα.
Τα αποτελέσματα προ φόρων διαμορφώθηκαν σε ζημιές –€2.088 χιλ. το 2024 σε ζημιές –€5.108 χιλ. το 2023. Τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους ανήλθαν σε ζημιές -€2.042χιλ το 2024 από ζημιές -€4.133χιλ.
Όπως αναφέρεται στην ετήσια οικονομική έκθεση, η εταιρεία επικεντρώθηκε σε σαφείς στρατηγικές προτεραιότητες όσον αφορά κατηγορίες προϊόντων, δίκτυα διανομής, και διεθνείς αγορές.
Οι διαδικτυακές πωλήσεις
Συγκεκριμένα, προτεραιότητα δόθηκε στις κατηγορίες προϊόντων προσώπου και αρωμάτων οι οποίες έφεραν αύξηση πωλήσεων,
μεριδίου αγοράς και κερδοφορίας. Πλέον των ιστορικών δικτύων διανομής της εταιρείας, μεγάλη έμφαση δόθηκε στα διαδικτυακά κανάλια πωλήσεων ( Korres e-shop, e-market places , e-retailers ) τα οποία αντιπροσωπεύουν πλέον το 26% των πωλήσεων των εταιρειών Κorres παγκοσμίως.
Σημαντική αύξηση γνώρισαν οι στρατηγικές αγορές της εταιρείας, στην Ελλάδα +9,2%, οι εξαγωγές σε ταχύτατα αναπτυσσόμενες αγορές όπως η Αυστραλία +18,4% και η ανατολική Ευρώπη +95,3% αλλά και στις εταιρeίες του ομίλου στη Γαλλία +5,7%, Γερμανία +10,4% και Βραζιλία + 69,6%, οι οποίες προμηθεύονται τα προϊόντα τους από την εταιρεία Korres.
Η παρουσία στις ΗΠΑ
Η εταιρεία που διατηρεί στις ΗΠΑ, παρουσίασε αύξηση πωλήσεων κατά 10,3% με ταυτόχρονα βελτίωση της κερδοφορίας κατά 11,9 μονάδες.
Για τη φετινή χρονιά η Κοrres συνεχίζει να εστιάζει στις κατηγορίες στρατηγικής προτεραιότητας πρόσωπο και άρωμα, καθώς και στην
κατηγορία αντηλιακών προϊόντων ενώ επανέρχεται και στο μακιγιάζ. Επιδιώκει περαιτέρω ανάπτυξη πωλήσεων και κερδοφορίας στην ελληνική αγορά αλλά και στις αγορές της Ευρώπης, Αμερικής, και Ασίας αλλά και μέσω της ενίσχυσης των διαδικτυακών πωλήσεων μέσω του Loyalty KORRES.